Aangemaakte reacties
-
[quote=”stefx911″:j0iydxyn]Als je wagen in orde is best gewoon laten keuren, mijn mening![/quote]
voila, tis toch super met een wagen rijden da in orde is en zonder beperkingen
in antwoord op: Inschrijving als oldtimer[quote=”911-lover”:1zs6lr4p]Een keuring is geen enkele garantie dat je wagen in orde is en je niet in panne zult staan .
Ik begrijp helemaal niet vanwaar die redering komt .
Het is niet de eerste keer dat perfecte wagens afgekeurd worden omeen prul en wrakken of wagens in erbarmelijke staat een blanco attest krijgen .
Ik e
n velen die ik ken hebben beiden meegemaakt :cry: [/quote]DAS JUST MA VOOR REMMEN EN OPHANGING ALS ZE DER IS MEE RAMMELEN OP DE KEURING KEN NIEMAND DAT ZO IETS IN HUIS HEEFT REMTESTBANK WEL MA ZO E MACHIEN VOOR MEE TE SCHUDDEN … ALS EM LANG STILSTAAT WEINIG RIJD IS DAT OOK NIET GOED HE LAGERS,BANDEN,WATERSLANGEN DIE VERDUREN,ELEKTRISCHE CONTACTEN DIE OXIDEREN,ENZV
in antwoord op: Inschrijving als oldtimer[quote=”Rony”:103xu5lt][quote=”john”:103xu5lt]
ik ga ieder jaar naar keuring gebruik hem dagelijks en als er iets aan is direct repareren toch plezant rijden met karretje van 26jaar dat in orde is en zonder beperkingen :D !: :) [/quote]
Mijn wagen is technisch perfekt in orde, carroserie is ook nog heel goed
Als je de auto dagelijks gebruikt kan ik het begrijpen dat je jaarlijks naar de keuring gaat,dat is een heel verschil met mij ik gebruik de wagen éénmaal per maand een half uurtje.[/quote]tJA ME KEURING BEN JE TOCH ALTIJD WA ZEKERDER QUA OPHANGING,SLANGEN ,LEKKEN ,ENZV ALS JE NA EEN UURTJE IN PANNE STAAT VER VAN HUIS HAD JE BETER EEN KEURING VAN 38 EURO GENOMEN EN HAD JE HET KUNNEN VOORKOMEN GRTZ
in antwoord op: Inschrijving als oldtimer[quote=”Steady Eddy”:b0dfn9at]Voila – we verstaan elkaar 3.6rs: jij spreekt over “meestal” zoals ik sprak over “vrees”, want ik ken Rony niet persoonlijk en weet niet hoe hij zijn voertuigen onderhoudt, daarom is dit dan ook een openbaar forum en is mijn reactie ook niet persé op hem van toepassing, maar op die enkelingen met een eigen visie op onderhoud (en die zitten niet enkel tussen de oldies, zoals je ze ook wel dagelijks ziet rondrijden)[/quote]
ik ga ieder jaar naar keuring gebruik hem dagelijks en als er iets aan is direct repareren toch plezant rijden met karretje van 26jaar dat in orde is en zonder beperkingen :D !: :)
in antwoord op: Inschrijving als oldtimer[quote=”Rony”:1iyt01ls][quote=”3.6rs”:1iyt01ls]JA.[/quote]
Bedankt ,dan rij ik volgende week eens naar de keuring.[/quote]je laat hem beter keuren voor dagelijks gebruik . Ik heb ook enen van 82 de taks blijft 30 euro verzekering minder en je hebt geen beperkingen groeten john
in antwoord op: Inschrijving als oldtimer[quote=”RSR”:1xh0xinf]Ik heb die hier ergens :) [/quote]
:o P D
in antwoord op: 944 turbo 1988waar is dat ergens?? heb je soms nr af adress ? thx
in antwoord op: leder inteieurhallo beste oftewel kan je de pinnen op de koffer dieper in het kofferdeksel draaien met sleutel van 13 en platte schroevendraaier oftewel kan je het slotje in je carrosserie wat laten zakken met der 1 of 2 rondellekes tussen te steken dat het slotje wat lager zit of anders moet je beginnen regelen aan je scharnieren groeten john
in antwoord op: slot koffer werkt niet meerder zitten velgen 17 duims op met laag profiel 245 45 17
in antwoord op: EINDELIJK MIJNEN 944 TURBOecht tof karreke kon nog sneller ma de weg liet het zo niet toe aan benzinetank kan het denk ik aan de vulopening zijn en de boite ergens aan die koeler
in antwoord op: EINDELIJK MIJNEN 944 TURBOdie kar rijdt ongelooflijk goed en snel amai 270/h en heb nog over mss is hij gechipt? uitlaat is volledig open laatste pot ook maar da verbruik ligt echt hoog amai 20 liter en meer olielekje aan versnellingsbak aan koeler reservoir servo ook een beetje en benzinetank zweet ewa iemand idee wat ? zijn dit de normale kwaaltjes? grtz john
in antwoord op: EINDELIJK MIJNEN 944 TURBOrelais is goed maar motor blijft soms natikken als ze omhoog zijn en motor warm moet es zoeken hoe ik die afstel
in antwoord op: EINDELIJK MIJNEN 944 TURBOAlvast bedankt ga der straks een toerken mee gaan doen zie hij is ng niet ingeschreven maar heb er wel keuring op en verzekering en nen anderen 944 ingeschreven veel kwaad kan het nie want heb problemen met mijnen anderen met de voorste lichten slechte massa denk ik ze gaan op en dan nie toe oftewel omgekeerd
in antwoord op: EINDELIJK MIJNEN 944 TURBOTis die vork he die wordt ingedrukt door die hydrolische cilinder en de koers dat die aflegt tot tegen het huis heeft dat er niks mee te maken of staat die vork altijd op dezelfde plaats als je er niet op drukt
in antwoord op: EINDELIJK MIJNEN 944 TURBO