Aangemaakte reacties
-
[quote=”WB”:2cx8jbz9]Ikke, kben daar vanaf 13u…….kwordt nog ne Zolder-fan…… :lol: [/quote]
Ja Wim,zo word het nog vaste (wekelijkse) prik.
Voor diegenen die al om 8h30 daar zijn moet er misschien eerst nog zout worden gestrooid op het circuit. :)in antwoord op: klantendagGecondoleerd ,Beltar en veel sterkte toegewenst.
in antwoord op: Gastronomische Porsche Herfstrit 3 was wéér een succes ![quote=”mcklusky”:m83aod80]02/08/07 Genk: Porsche te pletter tegen boom + foto’s
Op de Onderwijslaan in Genk is donderdagnamiddag een Porsche geslipt en op de middenberm tegen een boom gebotst. Brandweer Genk moest de bestuurder uit het wrak bevrijden. Het slachtoffer – een man uit Meeuwen-Gruitrode – werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Oorzaak van het ongeval:overdreven snelheid.
De chauffeur die enkele honderden meters van mijn ouders woont, is na enkele weken comateuze toestand helaas overleden. :cry:in antwoord op: Hopelijk niemand van het forum…. nogmaals…[quote=”chris_lbr”:8lwwjod2][quote=”Daggie”:8lwwjod2]Naar deze ga ik eens koekeloeren: http://www.raesracing.be/carlist.aspx?cartype_id=1002 [/quote]
Wegblijven bij Raes-racing ! Die kerel lult er gewoon op los om bepaalde mankementen van een wagen goed te praten. Ik weet dat deze winkel vroeger heel goed was maar sinds hij werd overgenomen (de nieuwe eigenaar heeft de naam Raes-racing wel behouden) is de kwaliteit van de aangeboden wagens sterk naar beneden gegaan + dat hij duur is.[/quote]Zo te zien op de website van RAES-racing is de 993 biturbo die er al sinds lange tijd te koop stond ook verkocht.
Mijn 993 (overigens nog altijd te koop) komt van de echte RAES (Cyriel)racing.Aangekocht in 1998 voor een correcte prijs.
De 993 moet niet echt dringend weg omdat ik voorlopig toch nog geen 993 TT in het vizier heb sinds de 993TT van Cokelaere in Ingelmunster niet meer verkocht wordt.Nochtans staat hij nog altijd geadverteerd als te koop op zijn website. http://www.garage-cokelaere.be[quote=”Setakira”:8d68mhwk]993 cabrio met interieur ingelegt met hout, nog nergens tegengekomen bij mijn weten.[/quote]
In deze staat (van ontbinding) zijn ze inderdaad een rariteit.
in antwoord op: Hopelijk niemand van het forum…. nogmaals…Proficiat met de aankoop en veel succes toegewenst met dit juweel.
in antwoord op: Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.De kogel is door de kerk m.a.w. mijn besluit staat vast sinds gisteren.
Dit wordt hem.
Omdat ik gisteren samen met mijn vrouwke in de namiddag in Oudenaarde was zijn we in OOstrozebeke gepasseerd waar dit bakske achter het vensterraam staat.Te koop sinds 10/2006.
Zoals eerder al geschreven,had ik de wagen daar al eens bekeken een kleine 2 maanden geleden.Ondertussen na wat over en weer gemail met allerlei vragen-de laatste mail van hem ivm de officiele benaming van de interieurkleur , chassisnummer,diagnose bij porsche Ingelmunster enz. dateert van 20/06/2007- belde ik de verkoper deze morgen voor een afspraak maar wat was het antwoord:”DE WAGEN IS NIET MEER TE KOOP”. :cry:
Dat is natuurlijk zijn goed recht maar voor mij een dikke ontgoocheling.
De reden was de volgende:de 993 TT’s stijgen in prijs,eerder dan dalen,en door de perfekte staat van de wagen wil hij hem niet kwijt.Ik moet wel toegeven dat de wagen visueel naast een nieuw exemplaar niet moet onderdoen.
Bij mijn eerste bezoek daar was zijn plan een GT3 ipv deze 993 TT.
En tot 14 dagen geleden was hij nog aan het onderhandelen voor de GT3 maar financieel kwamen ze er niet uit.Pas toen heeft hij voor zichzelf beslist de 993TT niet te verkopen .Jammerjammerjammer…………………[quote=”mark986″:3b0kxkci]turbo is altijd iets fragieler. gewoon meer bewegende delen dus meer procent kans dat er wel es iets kan kapot gaan. [/quote]
Als je niet gaat racen lijkt mij het verschil op dat vlak verwaarloosbaar.
in antwoord op: 4S of TURBOMichM3n[quote]…een 996 TT………………….en ook meer kans dat iets stuk gaat…/quote]
Leg uit, MICH
in antwoord op: 4S of TURBOUit de advertentie blijkt nu ook dat de wagen hersteld is na een ongeval.Vandaar de verlaagde prijs wellicht.Not my piece of cake.
[quote=”911-lover”:1n1auq5t]En dat bij geen 90.000km :shock:
Dure wagen dan want er komt bij een revisie al vlug 12 tot 15.000€ bij :cry: [/quote]
En als hij verder zo perfekt is als hij eruit ziet,komt 57000,00 € ( 45000+12000 revisie) aardig in de buurt van een normale prijs,zeker in Duitsland.
Het risico van particulier verkoop zullen we maar zeggen. :o[quote=”4s”:3pkpb1nm]……..groot onderhoud betekent niet een motorrevisie anders zouden er hier al een pak met een gereviseerde motor rondrijden……[/quote]
Het zou toch niet de eerste zijn die een motorrevisie nodig heeft beneden 100.000 km.Op dezelfde site staat er nog eenje (grijs metallic) voor dezelfde lage prijs met als vermelding : “motorrevisie notwendig”.
http://www.mobile.de/SID3jp4faW3tt4IBJfPDV7j7A-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1182516696A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B44%81S-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E20100I993%FF%A0turboBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=14&id=11111111262623333&[quote=”chris_lbr”:1m28mfjk]Hmmmmm… opletten. Héél lage prijs terwijl er toch wel wat opties opzitten, zeker die Turbo S achtervleugels. Daarnaast is het van een privé-bezitter dus je zou hem zeker moeten kunnen laten keuren. Anderzijds kan de prijs ook aan de lage kant zitten omdat 1. de arena-rode kleur in Duitsland blijkbaar weinig gewaardeerd zou worden en 2. het interieur de meeste mensen afschrikt. Op de foto’s is dit niet zo mooi maar je moet het wel in het echt zien. Moest je hem kopen, haal het dan in godsnaam nooit in je hoofd om dat hout eruit te laten halen. Dat maakt het interieur nu net zo prachtig.
Hij heeft ook een 450pk-kit. Hoor eens na – vraag desnoods je de optie-lijst door te faxen – of deze origineel van Porsche is of er later pas werd opgezet ?
Heeft 89.000 km dus heel waarschijnlijk zal er een groot onderhoud aan moeten gedaan worden. Vraag ook eens of hij onderhoudsfacturen heeft ?[/quote]
Betekent die lage prijs misschien dat er een motorrevisie zit aan te komen.Ik wacht nog altijd op zijn antwoord.
Beige interieur vind ik prachtig maar het zou wel eens kunnen dat ik voor die zwarte in Oostrozebeke ga met nephritegroen interieur.Ik weet het,je bent er voor of je bent er tegen maar na een bezoekje kan ik niet zeggen dat ik het lelijk vind.Voor het overige is een diagnose bij POrsche Ingelmunster toegestaan.En over dat “glanzschwarz”,tja daar hadden we het al eens over.Het is voor mij ook geen wagen voor dagelijks gebruik ,wel tweede wagen.Deze staat te koop in Koln.Prachtwagen volgens de foto’s.Heb een mail gestuurd voor meer info maar de ” lage ” prijs wekt wel argwaan.
http://www.mobile.de arenarode 993 turbo 1995 45000,00€
[quote=”Daggie”:1oknb91z]Ik heb een “vreemd” gevoel bij de auto.
Het interieur is vreselijk lelijk, maar daar valt iets aan te doen. (en er zijn nog andere garnierders als DeGeet die voor een gelijkaardige prijs beter werk leveren met betere kwaliteit leder). Een zwart leder 3spaaks-stuur zonder cabon kost dikke 800 Eur, want wie wil in godsnaam met een camionstuur rijden …
Maar ..
de enige 993 TT die gemaakt is met die luchtinlaten is de 993 TT S. En die is enkel in 1997 gemaakt. Nu vermeldt die verkoper al die dingen .. wat mij doet vermoeden dat ze achteraf geplaatst zijn. Bovendien zou hij anders geen 993 TT verkopen, maar een 993 TT S en die zou duurder moeten zijn. Ze zijn zeldzaam en ze zijn heel erg geliefd .. Niet noodzakelijk in België, maar voor zo’n auto doet dat er niet toe.Ik heb al 100 keer naar de advertentie gekeken en er scheelt iets volgens mij .. ik durf alleen niet zeggen wat.
Nu, ook al zou het een omgebouwde zijn .. hij is bloedmooi.[/quote]
Waarom een “vreemd” gevoel,Daggie?De wagen is zo origineel als maar zijn kan.