Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 316)
    • Glanst nu inderdaad als nieuw.Was het probleem het glas zelf of het “zilveren” reflectieoppervlak?

        [quote=”Setakira”:1enc7zzn]…….

        …….Maar wat is dat team Torro Rosso eigenlijk? 2de Red Bull?[/quote]……..

        Volgens mij is dat ex-minardi.

          [quote=”Setakira”:2308xh9u]is deze dan geen interessante?

          zwarte 993 Bi-Turbo

          1995
          1ste eigenaar
          onderhoudsboekje
          92000km
          52.500€[/quote]

          In de loop van deze maand ga ik hem bekijken,Sebastien.
          Bij theojanssen-porsche.nl staat een beauty.Bovendien is het in nederland,dus de prijs is al even beauty veronderstel ik.
          En wat zegt de belgische wetgeving voor een invoer vanuit Nederland?

            [quote=”chris_lbr”:1bmgtrc3]M.i. is de prijs zo hoog omdat hij van ’97 is. Een ’95’er vind je wel makkelijk voor om en bij de 55K of ‘t moet al nen hele speciale zijn.

            En nee, ik heb er nog altijd gene gekocht want de 930 is nog niet verkocht… :roll: [/quote]

            De meeste kosten ongeveer 55000 gemiddeld, zelfs die van ’97 en ’98,Chris.

              [quote=”jokke”:owyzfixn]Ben vandaag naar Hasselt geweest voor een 993-biturbo van 1997 (komt uit Duitsland)bij http://www.mastercar.be .
              Is die toch wel verkocht zeker sinds een tweetal maanden. :shock: [/quote]

              Nog eens geinformeerd naar de zwarte biturbo van 1997 met 108000 km omdat de koper half oktober 2005 de volledige betaling nog niet had uitgevoerd.Hij kreeg tijd tot 31/12/2005.Wat blijkt nu?De koper kon de betaling blijkbaar niet aan waardoor hij dus nu nog te koop staat.De prijs vind ik toch wel iets te…….65000 € :cry:

                [quote=”RufieF6″:2366s36l]Zou een 996 niet goedkoper zijn in onderhoud ?

                Ik niet zeker dat ik nog voor een 993 zou gaan. Als je ziet hoe de prijzen in elkaar zakken. Rond de 30.000 vind je nu al een 996. Ga je dan nog voor een 993 ?[/quote]

                Ik dus wel, ne 996 spreekt mij niet aan.De look van een 996 is te soft.

                  993 vind ik qua look mooier dan een 996,ja zelfs 997.Die beginnen mij een beetje de typische 911-look te verliezen omdat de breedte voor-en achter (ongeveer) dezelfde is.En dat “breed gat” vind ik nu net het mooie aan een 911.

                    [quote=”Setakira”:3cqvlmeq]Update, de laatste 2 keer had ik het ook voor en ik moet inderdaad toegeven dat het een ongemakkelijk geluid is maar dus wel normaal…[/quote]

                    Kon je hem nog met de hand in beweging krijgen?Mijne wel na een 4-tal uurtjes,maar lukt niet meer na een nachtje.Een droge keiharde “krak” bij het achteruit rijden uit de garage.Soms denk ik dat de remklauwen breken,zo een herrie maakt dat ding.

                      [quote=”RSR”:3epygucf]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in :wink:

                      Luc[/quote]

                      Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?

                        Juist ja,heb dat nog al gehoord van die klevende remblokken maar in die mate zoals op mijn 993 nog niet.Soms denk ik dat de remklauwen ergens gaan breken.Lijkt mij toch wat overdreven kleven.

                          [quote=”cab ’88”:3jlmo1bs]Steek een carjack systeem, dan valt hij stil na enkele minuten. Kijk maar in de kranten, dikwijls lees je dat de wagen enkele straten verder staat = carjacksysteem. Kost ongeveer 400€.[/quote]

                          Voor 400,00 € ?Dat kan volgens mij niet veel voorstellen.Om de 14 dagen misschien vals alarm en toestanden met dat ding.

                            [quote=”911-lover”:5m78fgjl]Toch oppassen met die gepolijste randen.
                            Ik heb ze ook en na een ritje zondag (gepoest na terugkomen van Holland en ‘s avonds gepoetst na terugkomen Duitsland) waren ze nog sterk aangevreten.
                            Ik heb ze drie keer met Pasta mogen polieren voor ze terug blonken , en daar waar de schroefjes zijn kan je helemaal niet aan :evil: [/quote]

                            Welke pasta is dat?Goed spul :?:

                              En Wim, hoe zit het met het olielek?Opgelost :?: Lijkt wel een lek van een andere planeet omdat niemand reageert. :)

                                [quote=”RufieF6″:28poc7wz]………………………..Ik zou niet te vlug een voorruit laten vervangen, want als dit niet volgens de regels van de kunst gebeurt, kan je daarna last van corrosie krijgen rond het raam.

                                Gr,
                                Rufie.[/quote]

                                Oeps,nu pas gezien dat ik verzekerd ben voor glasbreuk.Dan is de keuze snel gemaakt.
                                Op dit ogenblik is er over een lengte van 10 cm aande rand van de rubber rond de ruit een beetje blaasjesvorming,zal wel roest zijn zeker.Volgens een carrossier sneuvelt meestal de ruit als die roest op die plek wordt behandeld.Daarom had ik nog geen stappen ondernomen om dit te laten wegwerken.Aangezien ik nu toch zit met een kapotte ruit (verzekeringsgeval)is het misschien mogelijk om dit op de een of ander manier tecombineren:nieuwe ruit (verzekering)+roest weg.Ben ik verplicht om een nieuwe ruit te laten plaatsen bij een officiele dealer?
                                Volgens dezelfde carrossier komt de corrosie op die plek ALTIJD terug na verloop van tijd.Is da zo?? :?:

                                  [quote=”porschke”:20qmlrwf]voor welke wagen is het, want een vooruit voor een 911 kost geen geld, ik heb tss de 125 en 150 euro betaald geloof ik voor een groengetinte en met zonneband[/quote]

                                  993

                                  Bijna 10 jaar geleden heb ik eens een voorruit laten vervangen.Dat was toen van een 3.2 van 1984. Bijna 18.000 fr :shock: bij officiele dealer.Moest wel zelf niks betalen,was een verzekeringsgeval.

                                15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 316)