Aangemaakte reacties
-
Ja 19″, standaard maten zal ze eens opschrijven
in antwoord op: 997 GT3RS velgen met bandenWij doen alles helemaal officieel, één van de reden dat het moeilijker is sponsors te strikken. Ik denk dat je op langetermijn verder gaat komen door het open en bloot te spelen, enfin hopen we toch. En ik ben de fiscus trouwens meer dan moe, telkens beschuldigen ze jou alsof je een crimineel bent, ook als je alles helemaal correct probeert te doen.
Soms denk je wel eens, ik zou dat beter niet doen want “vinden” willen ze toch ipv te kijken hoeveel je de staat wel niet sponsort. Nu goed dit terzijde, om maar te zeggen dat wij met een clean sheet werken.
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)Niet gevonden :(
Wel wat kunnen “trainen”, eigenlijk verbazend hoe weinig contact je linkerwielen maken in een scherpe bocht. Als je deze foto bekijkt raak ik vooraan bijna geen grond meer en achteraan is het ook niet te veel.
Wist eigenlijk niet dat dat zo limiet was (voelt niet zo aan)
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/542/m4ux.jpg/][IMG]http://img542.imageshack.us/img542/4765/m4ux.jpg[/IMG][/URL]
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)Leuk circuit om je Porsche te leren kennen (lastwissels) ! Spijtig dat ik niets roadlegals meer heb uit de Porsche stal :(
in antwoord op: Track Day in MettetMIS motorsport uit Engeland.
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)[quote=”porsche” post=135726][quote=”jokke_vlo” post=135724]Klopt helemaal ! In dit geval is het nog nodige budget (je kent de prijzen) een fractie van de echte kost, het grootste deel is dus al in orde. Wij zoeken echt de laatste loodjes.[/quote]
Ik vermoed als je de laatste loodjes zoekt dat er dan ook niets mag tegenslagen bij de wedstrijden.
Hiermee bedoel ik motorproblemen of ongeval, als er dan geen reserve is, dan is het natuurlijk afgelopen.[/quote]Valt te zien wat. Motor of boite schade is einde wedstrijd en ook seizoen. Vandaar dat we ook wedstrijd per wedstrijd voor sponsoring kiezen. We willen niet “smossen” met sponsorgeld.
Team, remblokken en kleine schade zijn voorzien. Zware schade bij contact ook (verzekering).
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)Klopt helemaal ! In dit geval is het nog nodige budget (je kent de prijzen) een fractie van de echte kost, het grootste deel is dus al in orde. Wij zoeken echt de laatste loodjes.
Eigenlijk is het niet meer dan de banden (4000 euro per raceweekend) of de verzekering (3000 euro per raceweekend).
Al de andere budgetten zijn afgedekt.
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)Kort filmpje over onze wedstrijd in het BGDC, zouden we graag met de Porsche kunnen doen ook ;)
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)[quote=”Harley49″ post=135621]Heel mooi filmpje.
Hoop je binnenkort eens te mogen ontmoeten.
Knappe prestatie.
Blij iemand op het forum met race ervaring.
Heb in het verleden ook wat race ervaring opgedaan maar wel in de karts.
Beste resultaat destijds 5e plek bij Nederlandse kamioenschappen.
Maar dit is het betere werk, super!!
Houd ons op de hoogte met de races, kom zeker kijken[/quote]Met de Porsche hebben we net niet onvoldoende budget om te racen, hoewel we weten dat we in onze categorie zeker voor de eerste plaats kunnens strijden in de Porsche cup en ondanks de oudere wagen ook een top 5 algemeen tussen de pro’s met hun Gen2.
We komen echt maar nipt budget te kort.
Voor een 4000 euro per race ben je hoofdsponsor op de wagen en krijg je nog eens vip tickets + parking met eten, drinken etc…… dat kan ook 2000+2000 etc….enfin om een idee te geven hoe relatief weinig we te kort komen.
Als je dan weet dat je met 3 tot 5 mensen de DTM race in Zandvoort of de 24 uur in Zolder kan meemaken is dat voor een bedrijf niet gek veel terwijl je hoofsponsor bent op een wagen die kans maakt op de overwinning in zijn klasse bij het omkaderend programma van de Porsche Benelux cup.
De rest van de budgetten is rond, we moeten eigenlijk maar een relatief kleine duw krijgen van liefhebbers om ook in de Porsche Cup aan de start te komen……
ps: Bruno bedankt voor de sponsoring ;)
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)[quote=”porsche914orange” post=135641]Knap gereden !
Zal dringen eens wat van die lessen moeten volgen :oops:
Enkel maar “maitrise du volant gedaan”? Of meerdere cursussen gevolgd?
Grts van de persoon met witte 996 GT3 die af en toe eens in uw weg reed op Ecuyers vorig jaar :wink:[/quote]
Nee altijd heel veel geluisterd naar mensen die zin en onzin vertelden om daaruit de best mogelijke conclusies te trekken. En verder een paar keer Nico Verdonck en vooral Marc Goossens met een paar zeer nuttige tips. Eigenlijk door veel te luisteren en te praten vooral……
En telkens ik ga of ging rijden focus ik op verschillende zaken die je wil leren.
Enkele vb:
– ideale lijnen
– daarna de ideale lijnen rekening houdend met de geografie van de piste (off camber bochten) iets waar bijna iedereen (zelfs in het racen) tegen zondigt !
– rempunten
– bochtensnelheid
– snelle passages (voorbijsteken)
– racelijnenetc…..
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)Altijd spijtig dat er weinig tijd is om te “socializen” omdat je op zulke dagen met veel tegelijk bezig bent…
Toch fijn mekaar even te zien !
in antwoord op: Jokke_vlo 997GT3 cup (genI)Donderdag, vrijdag en zondag daar ook geweest. Ik vond de opkomst eigenlijk vrij mager……had iets meer verwacht…..
in antwoord op: 50 Jaar ZolderJa ;
1. Ik rijd nu races (BGDC) met een BMW M3 bij FSA racing
2. Lotus Exige V6 (even snel als de GT3)
3. In ons team werd de GT3RS vervangen door een GT3 CUP (gisteren op Spa gaan oefenen)in antwoord op: GTR3RS MKI WHITE