Aangemaakte reacties
-
Dit zijn idd naakte prijzen. Ik verdien er niets aan en Philippe is een zware Porsche en horlogefan. Zeer bescheiden man en een van de allerbeste stuurmannen die ik ken. Heeft meer dan 10.0000 rondjes NS op zijn palmares als de testrijder van Aston Martin
in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Dat komt hier in orde denk ik :) we gaan dat porscheforum only kunnen doen zonder aanvulling.
Trouwens denk aan jullie vrouwen en iets oudere kinderen….
Ik heb mijn vrouw dat ook eens laten mee doen trouwens en geloof me ook voor hen dikke fun en leerzaam !Mijn kinderen gaan verplicht die cursus volgen voor ze in een auto stappen.
In groep A kunnen de vrouwen gerust mee doen maar verschiet niet als ze er sneller mee weg zijn dan jij en ik !
in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Idd leuke zaakvoerder. Ik had vooraf al contact gehad met hem en ga er op onderhoud gaan. Dus bij deze klant ;)
in antwoord op: Opening Porsche Centrum Mechelenin antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Als newbie maar, toevallig, 1 forummers gespot. Ne mens moet ergens beginnen he
in antwoord op: Opening Porsche Centrum MechelenIk ga morgen de doodle aanpassen zodat iedereen kan invullen.
28/12 is te vroeg dag, vandaar staat die er niet op.
Dus: doodle zal morgen in orde zijn.
in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Ik denk dat ik kom met de exige..
in antwoord op: Opening Porsche Centrum MechelenDe vrouw gaat spijtig genoeg niet mee….. tja hoe ben je herkenbaar? :)
Een rode roos in het knoopsgat zal niet lukken zeker? Ik ga alleszins tegen 19.30 niet van plan zeer lang te blijven.
in antwoord op: Opening Porsche Centrum Mechelen[quote=”marcolini67″ post=188256]Als belastingcontroleur kom je veel tegen en ik kan er van meepraten! En ja diegene die wordt gecontrolleerd is uiteraard gefrustreerd! Ik ben belastingcontroleur en rij met een Porsche!! Voila!
En laat duidelijk zijn dat niet iedereen fraudeert…..uiteraard….maar wij zijn ook maar mensen die hun werk naar behoren proberen te doen….[/quote]Mijn eerste Porsche is VOLLEDIG verworpen zelfs al stond die als enige wagen op de firma. Ik verlies daardoor twee keer. De auto en al zijn kosten maar ik mocht ook geen reisvergoedingen in de plaats zetten. Grapje heeft me zeer veel geld gekost.
De optie om naar de rechter stappen (waar je dan waarschijnlijk richting 50% kan gaan) duurt zo lang en is zo onzeker en zenuwslopend dat je dat laat varen. Dat is best frustrerend eerlijk gezegd. Ik moet eerlijk zeggen dat er toch wel echt geviseerd werd. Natuurlijk werd die auto voor meer dan het werk gebruikt (maar ook voor het werk) echter zitten we vandaag in een situatie dat de controleur, idd op eigengereide manier, u mag beschuldigen en dat jij moet bewijzen dat hij ongelijk heeft……
De controleur ervoor was meer mens….. eigenlijk zou een controle niet mogen afhangen van de ingesteldheid van de controleur. Het grootste nadeel is dat je op de duur niet meer weet hoe je nu nog goed kan doen.
Er zijn zoveel mogelijkheden om iemand te beschuldigen. Het goede huisvader principe bestaat blijkbaar niet meer. Ofwel heb je iemand die je genegen is of iemand die je echt wil “pakken”. Een in mijn ogen spijtige situatie waardoor je ook de verzuring in alle kampen alleen verhoogd.
Ik ben absoluut fan van een belastingscontroleur met een Porsche, ik ken er ook zo eentje en dat is een zeer redelijk mens die ik zelfs bel als ik niet goed weet hoe ik iets correct moet boeken of staven. (vooral dat staven, je indekken tegen een valse beschuldiging is tegenwoordig een hele karwei).
in antwoord op: Return of Jokke[quote=”Sensa911″ post=188266]Driften noemen ze dat in Belgie … hier noemen ze dat “zich vlot door het verkeer bewegen” :bounce: :bounce:[/quote]
Kom het eens voor doen :D
Heb ondertussen een aanvraag verstuurd voor prijzen en data ! We gaan niet bij de pakken blijven zitten.
Bedoeling moet zijn dat iedereen plezier heeft en kan leren zijn auto beter en veiliger onder controle te houden….
in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14Dat merk je bij iedereen met een GT3 die koudwater vrees. Nee echt wel makkelijk (eens je de techniek hebt aangeleerd en wat onder de knie).
Lastwissel is makkelijk met die kont.
Je hebt power om te corrigeren (ideaal om bij te sturen)
De power is mooi lineair (ideaal om in drift te houden)
Je hebt een sper. (moet ik geen tekening bij maken)
Je voelt de baan goed aan.Veel moeilijkere wagens die ik er al driftte zijn
– Exige S2 (moeilijkste)
– BMW Z4 (zeer venijnig ding)
– Corvette
– Honda S2000Makkelijk
– BMW 3 reeks
– BMW 5 reeks
– Porsche 997Ik vond de AMG zelfs moeilijker met zijn overvloed aan koppel. Op nat moet je die echt met dik fluwelen handschoenen besturen omdat die heel snel net te veel input krijgt en een minder direct stuurgevoel heeft.
in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14[quote=”Ghost” post=188115]Vrees dat een GT3 enkel te driften is door iemand met kennis en ervaring :oops:[/quote]
Een GT3 is een makkelijk te driften wagen, geloof me ! (steen-sok).
Faalangst is niet nodig.
in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14[quote=”Ghost” post=188094]Hier ook wel interesse.
Al zal het vanaf niveau 0 zijn.
Nog nooit een drift cursus gedaan :oops:[/quote]Doen, gewoon leuk dat je het wil leren, toch?
in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14Ik rijd met geen GT3 of Cayman R ben zelfs Porsche loos voorlopig
in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14Soit ik kan alleszins met 100% zekerheid getuigen dat de belastingscontroleur HIER meeleest. Ben dan ook fan om dit forum eventueel “gesloten” te maken.
in antwoord op: Return of Jokke