Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 209)
    • Wat bedoel je juist?

      Heb je er al mee gereden daar?

      (foto van op Zolder vorige week)

      IMG_9249.JPG

        Ik kan heel sterk Petrolheads aanraden voor een sporadische en VEILIGE trackday.

          Zwaar onder de indruk van de nieuwe GT3, vorige week de eerste keer mee on track geweest: impressionant als machine, diep respect.

          De chauffeur moet er nog wat aan wennen, ben nog niet op de grens geweest en komende van een Lotus voelde dit toch anders aan, het is wennen.

            Ok ook even een stok in het hoenderhok gooien kwestie van wat animatie te brengen :D

            Jawel ik ben een manueel fan (heb er eentje in de garage staan) maar bij de recente aankoop van een 991.2GT3 heb ik mijn bestelling van een manueel omgezet in een PDK.

            Hoe komt dit nu?

            Wel in heel wat tests zag ik hoe goed de GT3 was en hoe goed hij op circuit ging. Een zeer gebalanceerd chassis, puntige motor, zeer hoge toeren……. en jawel ik vond dat zo een wagen gewoon een PDK nodig heeft om echt met een smile van deze machine te genieten (on track).

            Ik moet er wel bij vermelden dat ik regelmatig vast zit in files waar de PDK ook wel een voordeel heeft.

            Vorige week dan de eerste keer de PDK op de piste geprobeerd en jawel ik ben volledig overtuigd, dat het voor MIJ de juiste keuze was, hoe purist ik ook ben of mensen willen zijn, voor mij past on track de PDK het best bij deze wagen.

            Als weekend en uitstap wagen ben ik 100% akkoord om voor de manuele te gaan, maar voor track use maakt de PDK het plaatje voor het gebruik van deze wagen af.

            En jawel dat zeg ik met mijn puristen imago (Lotus eigenaar).

              Miljaar van 2015 geleden dat ik hier nog eens komen piepen heb. De tijd vliegt. Ga mijn best doen om er verandering in te brengen. Heel de tijd wel Porsche rijder gebleven :D

                ZEER knappe livery

                  [quote=”pvdw” post=203168]Héél knap…. Net zoals correctie na contact op raidillion vorige week ! Was meer dan de moeite…[/quote]

                  met dank aan Maitrise du volant he ;)

                    Ondertussen rijd ik er, meer dan tevreden mee rond ! Wat weinig tijd gehad om hier echt actief te zijn en alles te volgen.

                    Ik kocht altijd circuit versies in het verleden en nu eens een mooie mix gekocht, ik ben meer dan geschrokken hoe goed deze rijdt en hoe groot het verschil 997 —> 991 weer is geworden.

                    Natuurlijk het is nieuw dan is iedereen tevreden over zijn wagen he…..laat dat een voorlopige nuance zijn.

                    Attachments:
                    • IMG_1981.jpg
                    • IMG_2019.jpg

                      Na 1 uur: consoliderende rijstijl. Uit de problemen blijven en gestaag de voorsprong uitbouwen:

                        Race start, go for it rijstijl


                          Voila, een samenvatting van de “pers”. Wel spijtig dat ze naar het uitvallen van Longin verwijzen want die reed toen al op P2….

                            De eerste race is ondertussen achter de rug. Ik ben nog niet echt online geweest daar ik per direct vertrokken ben op zakenreis naar de andere kant van de wereld.

                            Ik kom er binnekort, kort op terug…..

                              Ik ga er vanavond ook eens langs. Karting is heel specifiek he. Tegen de locals of licht gewichten kan je niet beginnen. Zeker met dat laatste, je moet eigenlijk op gewicht rijden om de juiste conclusies te trekken in karting.

                              Zelf rijd ik in Herselt ergens tussen 10-20 qua maandtijden dus niet in de top.

                                Sommigen hier weten dat ik aan race mee doe en ja dat seizoen gaat dadelijk starten. Hierbij een klein beetje info voor de eventueel geïnteresseerden.

                                Om scherp te blijven heb ik deze winter eens wat gaan karten, en ergens spijt dat ik dat nu op een laag pitje moet gaan zetten, want na wat training ging dat behoorlijk goed, in die mate dat ik in de SWS (Sodi World karting) ranking op 8 stond vorige week, interenationaal en P2 nationaal……..

                                Nu donderdag trekken we naar de testdag op Zolder. Vrijdagavond gaan we naar de karting in Herselt al eens strijden tegen onze concurrent Longin (Herselt karting) en dan zondag 15 maart de eerste race op Zolder.

                                Jullie zijn altijd welkom IN onze box, kom dus gerust binnen.

                                Voorbeschouwing met onze wagen op de foto, alsook bij de twee favorieten in divisie 3

                                http://www.rallyandraces.com/8078-belgian-gentlemen-driver-s-club-2015-op-naar-zolder-zondag-15-maart

                                Aangezien Porsches (uitgezonderd Cayman) niet toegelaten zijn (max 3.2 liter) in ons kampioenschap doen we het “maar” met een BMW :D

                                Attachments:
                                • rankingsws.png
                                • 2014_11_08RPN-158.jpg

                                  Ook zo eentje gehad….. het begin van mijn autoliefde.

                                  Proficiat.

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 209)