Aangemaakte reacties

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • ik heb net zo’n uitlaat gestoken is idd een porsche Tequipement, dus geen probleem op de keuring.
      als knopje het begeefd is het meestal een leiding die stuk is ofzo.
      Ik heb zelf aangesloten en normaal hangt het ook af van de snelheid maar deze draad heb ik ni aangesloten dus knop is voor on/off bij mij
      Geluid is idd bangelijk!

        heykes

        ondertussen zijn er wel een paar krasjes maar ja… ;-) )
        mijn is van 98 een van de laatste 2.5L.
        en ook al heel wat veranderd ondertussen, 18″ turbo’s, Xenon lichten, en al die oranje pikers weg ook vanachter, alu look interieur (OEM porsche), Audio installatie, s look remklauwen, …
        ben nog steeds content!

          voor de bedraading heb ik nog niks gevonden,
          mss moet je die wel zelf maken, zoveel draaden zijnhet ook niet he, mss 10 ofzo, als je het schema hebt is dat heel gemakkelijk he.
          anders zoals Mark zei, van een gecrashte 986 of 996 wel non E-gas modellen he.

          @stefx911
          op de nieuwere modellen E-gas is dat veel gemakkelijker om te doen hoor.

            interessant die Cd, en waar kan je die vinden?

              hier zijn ze dan:

              986 423 025 08 x 1 accelerator control
              996 617 021 04 x 1 control unit
              of 996.617.617.03 control unit cruise contol
              996 347 901 00 x 2 fastening screws
              993 552 573 00 01C x 1 cover
              996 613 506 00 A01 x 1 cap with symbol (gloss black/french)
              996 613 217 10 EWC x 1 EWC steering column switch (enkel cruise only geen OBC)
              of 996.613.219.10 steering column switch
              for M454/659 (met OBC en Cruise).
              Er zijn ook 2 paneeltje nodig als je geen gat wil maken in the originele voor de extra hendel
              999 652 972 40 x 1 plug socket
              999 652 973 40 x 1 cap
              999 652 901 22 x 6 connector
              996 613 114 01 x 1 switch * (2 nodig 1 voor de rem 1 voor koppeling verschilllende part no voor ’97 car – deze is ’98)

                Als je het zelf kan installeren is het te doen, ik had er al eens achter gehoord (heb het toch(nog) niet gedaan) aan stukken komt het op zo’n 700 euro.
                maar het is zeker te doen.
                Porsche vraagt er zo’n 600 euro voor werkuren, dus ongeveer een 1400 euro voor het compleet te monteren.
                zal een kijken of ik de lijst nog heb van de stukken

              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)