Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 243)
    • Wat ik wekelijks minstens eenmaal doe. Standaardoplossing. Dus bij geen zin om thuis alles overhoop te halen. En het zijn ook zwarte wagens!

      – even naar de self carwash en wagen daar goed afspuiten.
      – heb mijn emmer met shampoo mee en was dan de wagen met een washandschoen.
      – direct spatvrij menu en alles goed afspuiten.
      – naar huis (ongeveer 3 km) rijden en direct in de garage.
      – met microvezeldoeken en ultimate quick detailer even over de wagen gaan.
      – ook nog even met glass cleaner ruiten op poetsen.

      Resultaat : in totaal max. 30 minuten werk voor een grote wagen en geen vlekken of strepen meer ;)

        Gezien de huidige vraag en aanbod + dito gekke prijzenpolitiek voor een 991 GT3RS dacht ik ook het warm water uitgevonden te hebben. Dus na duizend maal het spaarvarken nageteld te hebben volle moed naar de OPC. Daar vielen ze uit de lucht. Een 991 GT3RS mkII bestellen? Dat kan niet Mijnheer!!! Zelfs iets over de 991 mkII wisten ze nog van niets. Wel dat het nieuwe model er gaat aankomen maar vooruitbestellingen of info was nog niet mogelijk. Misschien maar beter eens rechtstreeks bij Porsche import gaan horen?

          Gezien de huidige vraag en aanbod + dito gekke prijzenpolitiek voor een 991 GT3RS dacht ik ook het warm water uitgevonden te hebben. Dus na duizend maal het spaarvarken nageteld te hebben volle moed naar de OPC. Daar vielen ze uit de lucht. Een 991 GT3RS mkII bestellen? Dat kan niet Mijnheer!!! Zelfs iets over de 991 mkII wisten ze nog van niets. Wel dat het nieuwe model er gaat aankomen maar vooruitbestellingen of info was nog niet mogelijk. Misschien maar beter eens rechtstreeks bij Porsche import gaan horen?

            Gezien de huidige vraag en aanbod + dito gekke prijzenpolitiek voor een 991 GT3RS dacht ik ook het warm water uitgevonden te hebben. Dus na duizend maal het spaarvarken nageteld te hebben volle moed naar de OPC. Daar vielen ze uit de lucht. Een 991 GT3RS mkII bestellen? Dat kan niet Mijnheer!!! Zelfs iets over de 991 mkII wisten ze nog van niets. Wel dat het nieuwe model er gaat aankomen maar vooruitbestellingen of info was nog niet mogelijk. Misschien maar beter eens rechtstreeks bij Porsche import gaan horen?

              Even mijn professionele camera man foto’s laten nemen :D
              En even wat op het internet gesurft en zouden idd rond de 150 euro waard zijn.
              Dus een leuk bod mag want ik heb de camera man belooft dat ik met hem een ijsje ga eten als ze verkocht zijn :happy:

              Attachments:
              • SAM_0055.jpg
              • SAM_0056.jpg
              • SAM_0057.jpg
              • SAM_0058.jpg

                Even mijn professionele camera man foto’s laten nemen :D
                En even wat op het internet gesurft en zouden idd rond de 150 euro waard zijn.
                Dus een leuk bod mag want ik heb de camera man belooft dat ik met hem een ijsje ga eten als ze verkocht zijn :happy:

                Attachments:
                • SAM_0055.jpg
                • SAM_0056.jpg
                • SAM_0057.jpg
                • SAM_0058.jpg

                  [quote=”stoffels70″ post=211019]Ik zou er ook wel aan willen beginnen maar heb er toch wat schrik van. Auto’s zijn allemaal zwart en de meeste detailers vloeken hier op. Misschien kan iemand hier eens ne workshop voor noobs organiseren… Al dan niet tegen een kleine vergoeding.[/quote]Plaats en tijd ontbreekt mij anders zou ik Sven van MEGUIARS vragen. Die zijn workshops zijn plezant om te doen. Zwart is ook geen probleem. Enkel wat meer werk en voorzichtiger zijn om die laatste poetskringen eruit te halen. Morgen brengen ze een zwarte Fer… binnen. Staat al vol met poetskringen en heb de brave man de belofte gedaan dat hij achteraf zijn wagen onder TL-licht maar controleren.

                    [quote=”stoffels70″ post=211019]Ik zou er ook wel aan willen beginnen maar heb er toch wat schrik van. Auto’s zijn allemaal zwart en de meeste detailers vloeken hier op. Misschien kan iemand hier eens ne workshop voor noobs organiseren… Al dan niet tegen een kleine vergoeding.[/quote]Plaats en tijd ontbreekt mij anders zou ik Sven van MEGUIARS vragen. Die zijn workshops zijn plezant om te doen. Zwart is ook geen probleem. Enkel wat meer werk en voorzichtiger zijn om die laatste poetskringen eruit te halen. Morgen brengen ze een zwarte Fer… binnen. Staat al vol met poetskringen en heb de brave man de belofte gedaan dat hij achteraf zijn wagen onder TL-licht maar controleren.

                      Ik heb er nog twee liggen : MADE IN GERMANY SCH – 911 – 18*12.97*
                      Weet niet wat die waard zijn? Komen van een 930 turbo.

                        Ik heb er nog twee liggen : MADE IN GERMANY SCH – 911 – 18*12.97*
                        Weet niet wat die waard zijn? Komen van een 930 turbo.

                          [quote=”Harley G” post=210787]Rode reflector is pas vanaf de mk2. Vanaf 2009 dus.
                          Anders was ik kandidaat koper geweest van deze![/quote]Idem 50.000 euro voor een MK2 was een mooie prijs geweest.

                            [quote=”Harley G” post=210787]Rode reflector is pas vanaf de mk2. Vanaf 2009 dus.
                            Anders was ik kandidaat koper geweest van deze![/quote]Idem 50.000 euro voor een MK2 was een mooie prijs geweest.

                              Witte GT3RS 4.0 : een “echte” of stickers gekleefd :respekt: (ken iemand die al heel lang achter een 4.0 zoekt en daar wel heel wat centen voor over heeft).

                                Witte GT3RS 4.0 : een “echte” of stickers gekleefd :respekt: (ken iemand die al heel lang achter een 4.0 zoekt en daar wel heel wat centen voor over heeft).

                                  Zelf doen ;)

                                  Je volgt een dag cursus. Ooit is er zelfs zo een dag geweest met dit forum (en was heel plezant).
                                  Wat producten aankopen, deftig poliermachine en er een leuk zondagwerkje van maken.
                                  Is echt niet moeilijk. En als je er bang van hebt eerst eens oefenen op de wagen van de vrouw.
                                  Enige nadeel is dat als familie en vrienden het weten je elke zondag werk gaat hebben.
                                  Ondertussen al veel deftige en soms extreem dure bolides in mijn garage zien staan.
                                  Buitenkant volledig doen : wassen – clayen – poetskringen verwijderen – lak voeden en waxen.
                                  Totaal ongeveer 9 uur werk aan een gemiddelde wagen.
                                  Prijzen liggen tussen de 200-300 euro voor een wagen.

                                  Sowieso als je dat laat doen het laten doen door mensen met een passie voor wagens. Dus mensen die dit meer als ene hobby bekijken en niet enkel aan de centen denken. Ik heb ook zo producten van een bekend merk staan. Een dark wax waar elke kras als sneeuw voor de zon verdwijnt. Na enkele poetsbeurten of wat veel regen is die wax weg en zie je terug alle krassen. Is dan ook een ideaal product voor tweedehandswagens in showrooms als nieuw te laten blinken (met aangepast licht zelfs volledig krasvrij). Een wagen naar bedrijven weg doen is weggesmeten geld. En zeker als ze het werk dan nog eens uitbesteden.

                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 243)