Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 243)
    • 22″ Is niet overdreven maar past perfect (zoals ook op een panamera). Opdrijven van PK’s gaan beter in een diesel en turboversie dan in gewone atmosferische motoren. Bij hybrides kan er ook al wat met cijfers gegoocheld worden.

      Vb. Panamera S-hybrid: 279KW – 379HP – 580Nm gaat met een elektronische aanpassing naar 356KW – 484PK – 737Nm :twisted:

      Dat ze in een Macam een plug-in hybride gaan uitbrengen kon iedereen al voorspellen. Panamera en Cayenne plug-in hybrides zijn ook al toppers in verkoop met echte succescijfers. De Macam gaat dat lijstje zeker aanvullen. Plus dat Porsche die technologie perfect beheert. Er kan veel over gezeverd worden maar hybrides zijn zuinig, hebben een heel lage uitstoot, zijn dus fiscaal heel interessant, zijn snel en verbruiken heel weinig. Met een Panamera S-hybrid op autosnelwegen onder de 7 liter/100 km rijden is echt niet moeilijk. En dit aan normale snelheden (120-150 km/uur). Klassiek verkeer op gewone wegen geeft een gemiddelde van 9 liter/100 km

        22″ Is niet overdreven maar past perfect (zoals ook op een panamera). Opdrijven van PK’s gaan beter in een diesel en turboversie dan in gewone atmosferische motoren. Bij hybrides kan er ook al wat met cijfers gegoocheld worden.

        Vb. Panamera S-hybrid: 279KW – 379HP – 580Nm gaat met een elektronische aanpassing naar 356KW – 484PK – 737Nm :twisted:

        Dat ze in een Macam een plug-in hybride gaan uitbrengen kon iedereen al voorspellen. Panamera en Cayenne plug-in hybrides zijn ook al toppers in verkoop met echte succescijfers. De Macam gaat dat lijstje zeker aanvullen. Plus dat Porsche die technologie perfect beheert. Er kan veel over gezeverd worden maar hybrides zijn zuinig, hebben een heel lage uitstoot, zijn dus fiscaal heel interessant, zijn snel en verbruiken heel weinig. Met een Panamera S-hybrid op autosnelwegen onder de 7 liter/100 km rijden is echt niet moeilijk. En dit aan normale snelheden (120-150 km/uur). Klassiek verkeer op gewone wegen geeft een gemiddelde van 9 liter/100 km

          http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—997-turbo-coupe-mk2—pdk—xenon—gps—leder—turbo-zetels—bose-soundsystem—46946-km—-3-2008—belgian-car-basaltzwart-metallic-_2570.aspx
          Wel wat duurder en geen cabrio maar 1000X mooier. Vind ik toch.
          996 TT cabrio is volgens mij veel te hoog geprijsd (blijft “maar” een 996 model, ondanks ik er ook ooit mee heb gereden).

            http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—997-turbo-coupe-mk2—pdk—xenon—gps—leder—turbo-zetels—bose-soundsystem—46946-km—-3-2008—belgian-car-basaltzwart-metallic-_2570.aspx
            Wel wat duurder en geen cabrio maar 1000X mooier. Vind ik toch.
            996 TT cabrio is volgens mij veel te hoog geprijsd (blijft “maar” een 996 model, ondanks ik er ook ooit mee heb gereden).

              Klopt idd, van 179000 naar 195000 euro. Maar die heeft nog andere wagens staan die in prijs maar stijgen (Ferrari). Die 991 turbo S cabrio staat er ondertussen ook al maanden en maandenlang op. Als ik dan de link zie http://ww3.autoscout24.de/classified/271484320 dan zou ik al bijna naar Denemarken onderweg zijn :wtf:

                Klopt idd, van 179000 naar 195000 euro. Maar die heeft nog andere wagens staan die in prijs maar stijgen (Ferrari). Die 991 turbo S cabrio staat er ondertussen ook al maanden en maandenlang op. Als ik dan de link zie http://ww3.autoscout24.de/classified/271484320 dan zou ik al bijna naar Denemarken onderweg zijn :wtf:

                  Wist niet dat zoiets kon? Nu al bestellen om dan binnen 2-3 jaar geleverd te krijgen? En dat ze al weten dat dan de GT3RS dan zonder PDK gaat zijn. In ieder geval lijkt dit wel heeeeeeeeeeeeel interessant. Want als je nu al de prijzen van de 991 GT3RS ziet gaan. Superdikke investering :shock: :shock: :shock:

                    Wist niet dat zoiets kon? Nu al bestellen om dan binnen 2-3 jaar geleverd te krijgen? En dat ze al weten dat dan de GT3RS dan zonder PDK gaat zijn. In ieder geval lijkt dit wel heeeeeeeeeeeeel interessant. Want als je nu al de prijzen van de 991 GT3RS ziet gaan. Superdikke investering :shock: :shock: :shock:

                      In België staat er ook 1ne aan een absurd hoge prijs.
                      http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/273382947?asrc=st|as
                      Voor dat geld koop je een 991 Turbo S. Mijn keuze zou heel snel gemaakt zijn :roll:
                      Enkele maanden geleden stonden die 50th’s nog pakken lager geprijsd.
                      Goede of slechte belegging? Dan liever een 993 4S/turbo (maar ook al te laat om in te investeren).

                        In België staat er ook 1ne aan een absurd hoge prijs.
                        http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/273382947?asrc=st|as
                        Voor dat geld koop je een 991 Turbo S. Mijn keuze zou heel snel gemaakt zijn :roll:
                        Enkele maanden geleden stonden die 50th’s nog pakken lager geprijsd.
                        Goede of slechte belegging? Dan liever een 993 4S/turbo (maar ook al te laat om in te investeren).

                          Waar moet ik tekenen :D

                          Dacht even de pana nu al in te wisselen op een E-hybride maar dankzij een supertoffe verkoper een 991 GTS mogen test rijden en terug verliefd op de 991. Hij raadde nu echter al aan te wachten op de facelift modellen. Komt er een 911 hybride dan teken ik direct :driver:
                          Als ik de foto’s van de Pajun zie : pfff ook al weeral om over te beginnen dromen :bounce:

                            Waar moet ik tekenen :D

                            Dacht even de pana nu al in te wisselen op een E-hybride maar dankzij een supertoffe verkoper een 991 GTS mogen test rijden en terug verliefd op de 991. Hij raadde nu echter al aan te wachten op de facelift modellen. Komt er een 911 hybride dan teken ik direct :driver:
                            Als ik de foto’s van de Pajun zie : pfff ook al weeral om over te beginnen dromen :bounce:

                              Euh kan niet volgen? Geen PDK maar wel heel lange leveringstermijn en uitverkocht voor lancering? Dacht even aan 991GT3RS …

                                Euh kan niet volgen? Geen PDK maar wel heel lange leveringstermijn en uitverkocht voor lancering? Dacht even aan 991GT3RS …

                                  Waarom zou je AD BLUE in een cayenne willen gieten?

                                15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 243)