Aangemaakte reacties
-
Waarom zou je AD BLUE in een cayenne willen gieten?
in antwoord op: Ad Blue Cayenne 2015Sinds heel lang steeds bijna dag en nacht dezelfde horloge aan. In 2000 in Antwerpen een nieuwe klassieke Rolex model 16220 gekocht (broer had daar destijds enorme kortingen). En die doe of beter deed ik altijd aan. Zelfs als ik thuis in de tuin werkte. Zelfs tijdens de bouwwerken hield ik die aan. Wat natuurlijk gaf dat ik die in 2011 naar Rolex heb kunnen opsturen. Mechanisme hersteld, buitenzijde opgekuist en nieuw glas laten plaatsen (kost bijna de helft van een nieuwe horloge). Nu doe ik ze wel uit als ik weer eens mijn grasmachine of ander gereedschap boven haal. Zelf heb ik al enkele keren een interessante tweedehands koop kunnen doen. Maar dan denk ik steeds “wat ga ik er dan weer mee doen”? Is wel een mooi renderende handel in te doen. Goede kennis heeft er tientallen liggen en koopt en verkoopt continue. En volgens wat hij vertelt verdient hij maandelijks toch een mooie zakcent bij.
in antwoord op: Nog uurwerk liefhebbers hier?Gaat er veel veranderen? Naar BIV of VB toe? Want momenteel is de ellende dat als je een CO kwistige benzinedrinker neemt je altijd +10.000 euro aan BIV moet ophoesten. Tot die zelfs 25 jaar oud zijn :( (dacht toch tot 25 jaar).
EDIT: blijkbaar indexatie dus weer wat duurder. Toch straf. Een identieke wagen X kost in Vlaanderen een dikke 10.000 euro aan BIV. In Wallonië “amper” een kleine 1500 euro. In hetzelfde land zo een verschil? Kan toch alleen maar weer in België :(
in antwoord op: nieuwe tarieven verkeersbelastingKan je daar vrij komen kijken? Wil wel eens met mijn zoon tot ginder komen. Rond 15 uur dan.
in antwoord op: 5 Juli Zolder met Skylimit[quote=”rsporsche” post=208684]Iemand ervaring met uitlijnen Porsche 993, om te laten doen,
in de omgeving van Heist-op-den-Berg.Dacht aan Chris Van Woensel?
993 zou iets moeilijker zijn om uit te lijnen?[/quote]Regio Heist o/d Berg: Chris Van Woensel !!!!!!!!!!!!! Vaste klant en steeds perfect verder geholpen. Ook met de uitlijning van destijds de 996 4S. Dat kon geen of wou geen andere bandencentrale aan beginnen (zelfs OPC had telkens een excuus om het niet te doen). Van Gert weet ik niet. Maar ik heb daar eens een Bilstein kit gekocht en zijn uitleg was in ieder geval professioneel. Wel niet laten plaatsen (Chris Van Woensel geplaatst).
in antwoord op: Uitlijnen Porsche 993[quote=”bccars” post=208256]Zit er een goeie bandenboer in de regio Kempen-Limburg ?
Eentje die zijn vak kent, met liefde en zorg mijn banden en velgen behandelt, liefst ook vertrouwd is met Porsche’s en occasioneel circuitgebruik …[/quote]Chris Van Woensel (http://bandencvw.be/)
Hij deed zelfs de uitlijning van mijn 996 4S, iets at ze bij het OPC niet direct zagen zitten (Bilstein ophanging van Carnewall plaatsen). Enkele uren werk maar perfect gedaan.in antwoord op: goeie bandenboer ?[quote=”ericbullet” post=208293]Yves crauwels Liersesteenweg 136, 3130 Begijnendijk
Best in de wijde omgeving,rijdt zelf met een Porsche 997 turbo.[/quote]
Na destijds voor duizenden euro’s schade aan mijn mercedes gemaakt te hebben, nog eens mijn Porsche bijna verneukt te hebben en ook nog tientallen slechte ervaringen van klanten (verkeerde uitlijning, barst in bumper, borduurschade aan een velg, ongeoorloofde testritten op de Liersesteenweg …) zet ik daar nooit nog 1 voet binnen. Veel tjoeners komen er maar veel bedrijven blijven er weg. Geef mij maar Chris Van Woensel. Die man is beleefd, rustig en weet wat hij doet. En eens daar goede klant zijn de prijzen ook stukken beter dan bij de’n Yves. En even geen geroddel of afgunst maar hij of beter zijn (rijke) vrouw heeft een 997 turbo. Die niet meer buiten komt en al lange tijd voor een heel absurde prijs te koop staat ;)in antwoord op: goeie bandenboer ?Spijtig maar zou pas rond 14 uur daar kunnen zijn. Professionele verplichtingen in de voormiddag :(
in antwoord op: Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.vaste klant dus sowieso aanwezig ;)
in antwoord op: Carré Willebroek : forumleden samen party 3/9 ?Succes met de verkoop. Prijzen zijn precies terug omhoog aan het gaan?
2,5 jaar geleden ook mijn 996 4S verkocht. Voor een prijs … (durf die zelf hier niet zeggen, weg gegeven).in antwoord op: Porsche 996 4S 2002Het is te gek voor woorden aan het worden. Ik volg al heel lange tijd de tweedehandsmarkt op en elke keer zie ik wagens te koop staan – verkocht worden – en enkele maanden terug te koop staan. Met telkens een hogere vraagprijs. Nu geen P maar zo een Ferrari 348. Die is dat ik weet op minder dan een jaar van 46.000 euro naar 67.000 euro gegaan. Of zoals enkele weken geleden een gele 355. Vraagprijs was 51.000 euro. Ik ga kijken en verkoper wil niet meer aan die prijs verkopen. Staat nu terug op autoscout voor 54.000 euro (zelfde verkoper). Even gaan kijken en staat nu zelfs al aan 67.500 euro geprijsd!
Ik weet nog destijds een 964 carrera 4 (1990). Je was blij als er iemand 800.000 BEF (20.000 euro) voor wou geven. En dat is 15 jaar geleden. Nu zijn die gewoon verdubbelt in prijs. Wat ik wel raar vind is dat de kilometerstand nooit spectaculair is omhoog gegaan?
En om af te sluiten daar iets mooi over. Op autoscout staat een 991 met 56.000 km. Dezelfde wagen staat sinds vorige week ook bij OPC Paal maar met slechts 31.500 km. En zelfde bouwjaar/maand, GT-ziver, natuurleder carrerarrood, handgeschakeld en sport pakket. Lijkt mij dezelfde wagen maar heeft plots twee verschillende kilometerstanden?
in antwoord op: evolutie van de prijzenAl wat de advertentie gezien maar wagen niet gezien.
in antwoord op: Porsche 944 cabrioTweemaal meegedaan en mooie herinneringen aan :)
Helaas met een pana is dat niet zo tof of het moet als een soort bezemwagen zijn :D
En de plannen voor nog 911 hebbeding erbij zijn weer even opgeborgen.
(nu terug naar Italiaanse paarden aan het rond kijken).
En helaas maar die datum is al bezet :(in antwoord op: Chauffeurs gezocht voor Miss Coast 2015[quote=”SB” post=206658]Helaas niet in het Limburgse, maar in Haacht kan ik wel Dirk Van Vlasselaer aanraden. Hij heeft de airco van mijn SC ’83 opnieuw werkend gekregen.[/quote]+1 Als er iemand is die kennis van airco’s en porsches heeft > Dirk Van Vlasselaer. Die heeft destijds alle radiatoren van mijn 996 4S gedaan. Voor de prijs waar je bij een OPC slechts 2 radiatoren kon kopen (niet geplaatst). Na een tijd had ik een geur in de wagen (lek airco) en Dirk heeft dat toen direct en onder garantie verholpen. (wie Dirk kent dat was dus enkele dagen voor zijn zware operatie). Dikke pluim voor die gast!!!
in antwoord op: Airco-specialist in het Limburgse?Rood is geen gemakkelijke kleur om er een diepteglans in te krijgen. Maar mits de juiste producten en vooral veel werk kan je een diepteglans creëren zoals bij donkere kleuren! Ziet er goed uit ;)
in antwoord op: kleine gelaatsverzorging voor de 987 :-)