Aangemaakte reacties
-
[quote=”skremar” post=140139]lol :lol: , en ik die altijd dacht dat walen/fransen trager waren dan vlamingen … :oops:[/quote]
en dat is ook zo volgens dit plaatje, ze zijn 5u30min trager :D :happydance:
in antwoord op: Post hier je funniest jokes en moppen.Philpor -> Ha, nog iemand van Halle, we kunnen bijna een meetingske organizeren :-) :drink:
in antwoord op: Lijst van forumleden en type PorschesGisteren de zeteltjes gaan halen, nu nog eens de tijd vinden om uit te zoeken hoe ik ze best aansluit en dan monteren.
hopelijk lukt het zonder al te veel moeite :lol:in antwoord op: Zeteltjes uit 964 in 911 ’86je kan direct zien dat het iets speciaal is, de prijs is ernaar :D
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2bedankt voor de info. Als ik dit hier lees is er dus geenenkele reden meer om ze niet in te schrijven als OT, de keuring is eenvoudiger en voor het werk zal hij ze zeker niet gebruiken.
Nen dikke merci hé
in antwoord op: import uit USBedankt Wim, net wat ik nodig had :D :respect2:
in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2Luc, Dank je voor de reactie. de zoekfunctie heb ik al uitgeprobeerd maar er is niets uitgekomen, ik vermoed dat ik de juiste termen niet gebruik ofzo. Ik zal zeker nog eens verder zoeken.
Denk je de bumpers ook?Als oldtimer helemaal niets aanpassen? moet die dan niet door een oldtimerkeuring ofzo?
in antwoord op: import uit USbedankt voor je reactie, momenteel terug aan de praat gekregen door de connectoren eens te reinigen en een beetje bij te plooien. Misschien toch eens overwegen om nieuwe connectoren te steken. Waar zou ik de waarden kunnen vinden voor het uitlezen van de fishes?
en dan blijft er nog het 2e vraagje, is er een diagnosestekker in de 3.2 van 86? en zo ja, waar is deze te vinden?
in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2we zijn al een stap dichterbij, het licht vermoedelijk aan één van de drie stekkers zoals wim zegt (schrijft.
Iemand een idee of er in een 86 een diagnosestekker zit? en zo ja, waar zit die dan?Alvast bedankt, met een beetje geluk kan ik nog genieten van een aantal mooie dagen. :D
in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2De stekkers zijn niet los geweest maar zal ze voor de zekerheid eens uithalen en opnieuw insteken
in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2en dan vandaag grote ontgoocheling. :(
Gisteren een geslaagde testrit gedaan en vandaag… wil hij niet meer starten :bounce:
Heb ik dus nog nooit gehad, normaal start hij van de eerste slag. Iemand een idee? kan dit te maken hebben met de nieuwe lambda sonde? Voor de rest ben ik nergens aangekomenin antwoord op: Licht haperende motor van 3.2Gisteren op de A8 in Halle ter hoogte van de rode lichten ik denk tussen 19u en 20u een witte targa met klein Gulf-stikkertje op voorvleugel. Iemand van forum? van de streek rond Halle?
in antwoord op: Wie heb ik gezien ?en ja, er is eindelijk nog eens nieuws. Na veel slijpen, zagen (letterlijk zagen)en kloppen heb ik er de oude uitlaat eindelijk onderuit gekregen in veel stukken en brokken.
De nieuwe is er vlot onder geraakt samen met een nieuwe lamda sonde en daarna kwam het verdikt. Eerst garage een beetje opkuisen, vooral de dikke brokken want ik was gehaast en dan de testrit.
Resultaat: … Problem solved! (op het eerste zicht toch!
Veel dank voor de talrijke tips :respect2:Op naar het volgende ;)
Attachments:in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2Wim, ik zal zeker uw tips gebruiken maar… ben je zeker dat dit geen gevolgen zal hebben voor mezelf als ik een tang gebruik met zo een naam? :happy:
Resultaat volgt later…
in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2Na lang dit onderwerp nog eens oprakelen ;-)
ondertussen niet stilgezeten hoor, heb dus de revisie van de boite laten doen (was blijkbaar hoognodig) en daar hebben ze mij gezegd dat het haperen hoogst waarscheinlijk afkomstig is door een verstopte katalysator in combinatie met de lambdasonde.
Ondertussen dus een niewe pijp en een nieuwe sonde gekocht en gisteren proberen te monteren wat me dus niet gelukt is…
De vijze zijn volledig vast geroest en er past geen sleuteltje meer op door de roest.
Het zal dus een kunst worden om deze moeilijk toegankelijke vijzen weg te halen.
Ik blijf jullie op de hoogte houden en als er iemand tips heeft om de oude verroeste vijzen er uit te krijgen, steeds welkom;in antwoord op: Licht haperende motor van 3.2