
Aangemaakte reacties
-
[quote=”Mushroom” post=156708]Google eens op 996 4S en ik lees het hier wel hoe verkeerd je was in je opvattingen van een “996 is te smal” ;) :first:
Captcha is idd maar voor de eerste berichten :up:[/quote]Ja, ik ben op de hoogte van de 996 4S. Ik bedoel eigenlijk dat de 996 zijn lijn veel verder vooraan begint dan bij de 997, waardoor het lijkt dat de 996 minder breed is. Ik vind het persoonlijk wreed knap dat de achterste spatborden van de 997, ineens breder worden. Dat verschil in profiel mis ik bij de 996, ook bij de 996 C4 of de 996 C4S.Mag ik hier op dit forum namen van Porsche garages plaatsen? Elk fora heeft zijn eigen spelregels en soms wordt dit aanzien als reklame maar meestal is dit geen probleem.
Hier in de buurt is er een Porsche garage met zeer aantrekkelijke Porsches.
[quote=”WES-RS” post=156710]Welkom kikie,
ik begrijp je probleem. Toen ik voor een P aan het kijken was deed het me pijn om te weten dat deze buiten ging moeten blijven staan (we hadden geen garage). Oplossing: We zijn verhuisd. :mrgreen:
Veel succes met de zoektocht, neem vooral je tijd zodat je geen overhaaste beslissingen neemt. :up:[/quote]Yep, ik moet mijne tijd nemen. Probleem is dat ik niet op de hoogte ben van eventuele technische problemen van de 997. Ik heb al gehoord dat ik beter geen 997 S mk1 (3.800) neem want die heeft een grotere kans op stuk gaan eens de 130.000km gepasseerd. Is door twee onafhankelijk Porsche dealers gezegd. Juist of niet?
Wat dan met de 997 Carrera 3600?
In antwoord op: Porsche loze gast komt dada zeggen!Ik zal mijn opmerking ivm de 964 een beetje aanpassen.
Ik vind een standaard 964 echt niet de moeite. Een 964 turbo in de juiste kleur en met de juist velgen kan in de meeste gevallen wel de moeite zijn.
Bij de 964 zijn de bumpers lelijk. De accordion bumpers van de 911 zijn veel knapper. Plus een standaard 964 is smal. De kont van de 964 gaat niet breed uit en dat is nu één van de dingen die ik bij een 911 in het algemeen zo knap vind. Vandaar ook dat de 996 voor mij persoonlijk minder aantrekkelijk is. Een 996 met een 997 snuit conversie en als het mogelijk is ook de achterlichten en bumper van de 997 mk2, is nog altijd minder aantrekkelijk (persoonlijke mening). De flank van de 996 loopt gewoon te ver door naar voren om het profiel te krijgen van de 997 (breed uitlopende achterspatborden).
Dit is een persoonlijk probleem maar mocht ik een Porsche aanschaffen weet ik niet waar ik deze hier thuis moet parkeren. Gewoon op de oprit is gevaarlijk. Kan zijn dat ’em op een nacht weg is.
Mijn auto, die ik nu heb, wil ik absoluut niet wegdoen en die staat dus in de garage.In antwoord op: Porsche loze gast komt dada zeggen!Awel, ik voel me direct welkom. :respekt:
Nu gaat de zoektocht naar de juiste 997 vruchten afwerpen. *luv
Het grappige is dat ik meerdere mails kreeg omdat ik me geabonneerd heb op dit onderwerp. De laatste mail die ik vandaag kreeg in mijn inbox was om 9 uu en 11 minuten, 9:11 dus. Is dit een teken dat ik er eentje ga hebben of bestaan zulke tekens niet en is dat gewoon een gedacht. :think:
Ik het normaal dat ik altijd een captchacode moet ingeven? Of is dit tijdelijk tot ik genoeg berichten geplaatst heb?
In antwoord op: Porsche loze gast komt dada zeggen!