Aangemaakte reacties
-
ah ja kopbouten,
Als je een 930 koopt kan je het best de motor er uit nemen even uit elkaar nieuwe set dichtingen, kopbouten(ARP),kettingspanners. (tussen 2000€ en … €) Afhankelijk van de staat en waar je dit laat doen. Ik ken wel een goed adres waar ze dit prijselijk doen.
uiteindelijk zal dit je niet zoveel kosten dan wanneer je een groter probleem krijgt.
Want idd zoals hier eerder vermeld de onderdelen zijn ontzettend duur!!!
Beste een 930 kenner mee nemen om te checken voor eventuele upgrades die verborgen zijn.
Andere turbo, makkelijk te zien, Nokkenassen soms makkelijk te zien indien de scavence pomp
tegen de motor aan zit zonder en tandriem poly (gebruikt bij uitstoot emissies(aandrijving luchtpomp) er niet meer tussen zit. enz he….Attachments:in antwoord op: ?? aankoop Info 930 Turbo ?? + gebroken kopbout !Ha, ja waarom?
Misschien voor in de fille…. :-)in antwoord op: HET GELUID VERBETEREN VAN EEN 3.3 TURBO VAN 1981Het verschil tussen een fiets met kaarten en het geluid van een 930 is wel erg groot.
Als ik moet kiezen welk geluid ik wil horen voor de rest van men leven is het die van de 930.
Ik heb een originele einddemper en eentje ook origineel maar leeg vanbinnen, het geluid dat ik krijg is zeer dof of diep.
een radio heb ik niet, wil ik niet! Ik geniet van elke km die ik rij. een sportdemper op een Lada zetten vind ik er over. maar op een porsche moet dat kunnen, en zeker op de turbo daar ie zoiezo wat minder lawaai maakt. maar ik heb respect voor ieders keuze.Greets
in antwoord op: HET GELUID VERBETEREN VAN EEN 3.3 TURBO VAN 1981