Aangemaakte reacties
-
Bedankt mensen!!!!!!!
Gr
Koen
in antwoord op: porsche 964 3.3 turbo blow off valve of cut off valvebedankt voor jullie reactie… mensen die velgen oplassen zouden dit moeten kunnen…
nogmaals bedankt!!
Koen
in antwoord op: amerikaanse bumper vs europeseMaar als ik die herspuit, kan ik die gaten eerst opvullen (oplassen), dan heb ik wel geen andere bumper nodig….
in antwoord op: amerikaanse bumper vs europeseDat is vreselijk… Heb hier geen woorden voor… :(
ok weer verkeerd van mee, de manier waarop je zei ‘is niet meer’, had ik blijkbaar verkeerd begrepen… id idd jammer dat hij niet meer hier op het forum is, zullen zijn expertise missen…
Gr
Koen
dat wist ik echt niet….:(((( Hoe is dat zo snel kunnen gaan…:( Sterkte voor zijn familie en vrienden alvast…
Koen
Dag Wim,
ik ben net bezig een nieuwe zaak aan het opstarten , dus ben idd heel lang niet meer online geweest… vroeger kreeg ik een mailtje dat er op mijn topic een reactie gekomen was, maar dit gebeurt niet meer… vandaar dat ik hier even niet meer kwam… Is dit veranderd?
Nu om terug te komen op het topic: de lijst bestaat uit 2 delen, 1 deel was deels eruit gesprongen… Ik heb deze er helemaal uitgenomen, en met een dremel slijpschijfje deze in de bocht in 2 gezaagd (wel zorgen sat je een mooie snede hebt: dan met veel zeep kan je deze lijst er met 2 mensen inschuiven: 1 persoon met een grote schroevendraaier vooropenen (opentrekken van de rubber), en zo beetje bij beetje inschuiven…. is prima gelukt, en als ze mooi tegen elkaar aansluiten, zie je echt niet dat deze uit 2 delen bestaat… ziet er voor mij prima uit…
Maar ben ik een loser, denk het niet…
Alsik het probleem van mijn wagen opgelost krijg, probeer ik zeker eens langs te komen, zo kan ik eens mensen van het forum leren kennen…;-)
in antwoord op: Porsches & coffee op zondag 6 augustus 2017Onze eerste proefritjes zitten erop!!!!! Zalig!!!!! Hebben de motor niet open gedaan, alle metingen waren goed, dus zoals Wim me aanraadde , er dan beter afblijven. Motor draait zalig, en met de nieuwe Dansk uitlaat en zonder katalysator draait hij ook veel egaler…
Meer zuurstof is…
Hier wat foto’s van hoe hij er nu uit ziet… Carrosserie is nu volledig gedaan + alles Europees gezet. Ik heb ook al het leder van het interieur geschilderd, en een nieuw dashboard (tweedehands maar in goede staat) gemonteerd, en alles ziet er nu super netjes uit…
Deze winter de ophanging en de onderkant onder handen pakken…
Tot binnenkort op 1 van de meetings/ritjes!!!!
Gr
Koen
Attachments:in antwoord op: restauratie 911 SC kleurcode targa beugelIk heb toch een mogelijkheid gevonden om de sierlijst erin te krijgen zonder de ruit er weer uit te moeten halen… dus dat is opgelost…;-))))
bij mij op mijn scherm staat mijn foto erin bij chris-lbr…?;-)
in antwoord op: PORSCHE CLUB TIELTwe kunnen stilaan beginnen denken aan opbouwen: alle stukken zijn gespoten, nu nog eerst eens de motor de compressie nameten, en dan zien of we hem nu gaan open doen, of volgend jaar. Wil wel nog wat kunnen rijden dit jaar… :D
Attachments:in antwoord op: restauratie 911 SC kleurcode targa beugelHier een update van de restauratie: we zijn volop bezig geweest de carrosserie te bewerken: toch wat meer ‘plekjes’ dan ik dacht. Deze zijn allemaal grondig aangepakt, en hij kan de spuitcabine in. De grondlaag staat er nu op, dit weekend matschuren, dan de binnenruimtes en spatborden spuiten, en nadien de carrosserie. Alle losse onderdelen zijn staan ook in de grondverf, die dan ook matschuren en definitieve eindlaag erop.
En nadien kunnen we eindelijk beginnen aan de motor…;-)
Attachments:in antwoord op: restauratie 911 SC kleurcode targa beugelDank je Wim,
Van zodra de motor open ligt, ga ik het een en ander laten opmeten…. hopelijk valt het mee….
Hou jullie op de hoogte!
Nogmaals bedankt voor je reactie
Koenin antwoord op: restauratie 911 SC kleurcode targa beugelHoi,
even kleine update: niet dat we al zo veel hebben kunnen doen, maar momenteel bezig alle lossen stukken na te kijken, alle kleine plekjes roest te stralen, en te behandelen. Dat is ondertussen allemaal gebeurd, en nu begonnen met schuren, , plamuren, schuren en schuren en… schuren…
Heb besloten om de targa beugel in het INOX te zetten, vind dit wel iets ‘cool’ hebben…
Wil tegen het jaareinde alles klaar te hebben om alle s te spuiten, dan kunnen we januari-februari aan de motor beginnen.
Wel heb ik een vraag: ik heb gelezen dat je de cilinders die in mijn wagen zitten, van Alusil, en daarom niet te hergebruiken zijn (je zou ze niet kunnen ‘honen’: klopt dit? Indien alles nog in goede staat is, kan ik nieuwe schraapringen erin plaatsen?
De wagen reed super, en er was enkel wat lekkage aan de keerring.
Koen
Attachments:in antwoord op: restauratie 911 SC kleurcode targa beugel