Aangemaakte reacties
-
[quote=”jokkevlo” post=190259]Als dat meevalt is het volgende evenement een Porscheforum karting… KoenC gaat dat zeker zien zitten :D[/quote]
Ik ga mee. Het is trouwens van toen geleden dan ik nog eens in een kart :driver: heb.in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015[quote=”René” post=190253]En wat houdt dat juist in? ipv “ik heb de grootste” is het “ik heb de luidste”? :ass: :P[/quote]
Nee, het is geen wedstrijd (Philip wint die toch!)
Bekijk het meer als een zuiver associaal gebeuren :happydance:in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015[quote=”pvdw” post=190213]- het moment om is een GT3 soundstage te organiseren ? [/quote]
Uitgelezen moment :geek:in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015en hier kan je zien hoe dit er van binnenuit uitziet. Dit is Raf met zijn 997 GT3 op het parcours zelf van Maîtrise Du Volant.
in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015staat idd “mooi op zijn poten”. Diepere Fuchs zijn perfect!
Enkel die chroom velgen …in antwoord op: Air-Mike’s 911 sc Targa[quote=”jokkevlo” post=189502]Groep A moet uit minimum 6 mensen bestaan ….[/quote]
bwaaah, kans bestaat dat ik nog moet overstappen naar groep A :oops:in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Ok daar gaan we, gelieve te re-quoten op je inschrijving zodat alle info doorheen de pagina’s up to date blijft.
De dag, 31 januari start om 9u en eindigt om 16.30
De exacte indeling van de groepen en het uurschema volgt eens we daar een juist beeld over hebben.
Onder de middag is er een GRATIS buffet voorzien ! (vermoedelijk is de drank wel betalend)
Adres en website:
http://www.maitriseduvolant.be/
Centre de Maitrise du Volant
Z. Industriel Hermalle/Haccourt
1, Rue Voie de Liège
4681 Hermalle s/ArgenteauLET OP: indien men van oordeel is dat je skills onvoldoende zijn in groep B zal men je van de piste halen.
BETALING:
Rek nr: BE19 3300 6662 5112 op naam van Johan Huygens
Vermeld AUB uw groepkeuze en nickname (bv Jokkevlo – Groep B).GROEP A – initiatie opleiding met auto van het centrum (170 euro pp):
1.
2.
3.GROEP B – “Gevorderden” met eigen auto (150 euro pp) – incl instructeur
1. Jokkevlo – Lotus Exige (Betaald)
2. René – 997 GT3
3. Monza – 997 GT3
4. Koenc – 997 GT3 (Betaald)in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015:shock:
in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Ingeschreven! :up: Allée, toch in de doodle al.
Jongens, hier kijk ik echt naar uit!
Hopelijk leer ik veel bij van hen en jullie.
tot dan!
in antwoord op: Porscheforum driftday 31/1/2015Schrijf me maar bij in de deelnemerslijst (wel onder nul ervaring :-) )
Ik krijg nog altijd koud zweet als die kont waggelt.
Tof initiatiefke!in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14Daar heb je een punt …
Ik dacht hier op het forum te hebben gelezen dat ze door veel druk te steken in de banden dit toch voor een deel kunnen oplossen?
Een extra set velgen heb ik niet, dus het zal met quasi nieuwe Michelin Pilot Super sports zijn…
én tóch zou ik graag meegaan :lol:. (Een piloot uit de Porsche Cup heeft me zelf deze cursus aangeraden)in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14[quote=”Ghost” post=188094]Hier ook wel interesse.
Al zal het vanaf niveau 0 zijn.
Nog nooit een drift cursus gedaan :oops:[/quote]
Voor mij geldt hetzelfde.
totaal geen ervaring met driften maar wil wel graag met de GT3 rijden.in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14[quote=”Ghost” post=188094]Hier ook wel interesse.
Al zal het vanaf niveau 0 zijn.
Nog nooit een drift cursus gedaan :oops:[/quote]
Voor mij geldt hetzelfde.
totaal geen ervaring met driften maar wil wel graag met de GT3 rijden.in antwoord op: Advanced Car Control clinic 5/08/14Een kennis van me heeft een 328, 348 én 355 gekocht. Alle een 2 tot 3-tal jaar geleden.
Zeer scherp aangekocht.
Dan flauw gevallen van de voorstellen van Monza voor het grote onderhoud van de 355 en 348 (beiden de gevreesde gescheurde headers…) Gelukkig een alternatief gevonden bij fantastische mensen die nog met passie werken aan deze wagens en alle 3 in perfecte staat laten zetten.
Ik moet eerlijk toegeven dat de 355 en vooral die 348 heel goed rijdt.
En wat de waardestijging betreft: voor alle 3 zit hij goed, heel goed zelfs. En daarmee bedoel ik héééél goed. :shock:
Ik begrijp jullie passie maar al te goed.Succes en geniet van de 348! :up:
in antwoord op: Rossi Italiani. (even geen Porsche)Had je geen 997 Turbo ondertussen?
Mooie keuze trouwens Johan.
Ik volg je redenering volkomen. Zoals jij het stelt is de GTS dan inderdaad de perfecte keuze.
Succes ermee!
Koen (wel al afgekickt van de Lotus affectie :coolness: )in antwoord op: Return of Jokke