Aangemaakte reacties
-
En natuurlijk dank aan iedereen voor de positieve commentaren.
Trouwens, een heel andere manier van rijden dan de GT3.
Comfortabel cruizen maar ondanks “slechts” 260 peekaas toch nog vlot hoor. Vooral het koppel van de 3,6l is echt genieten.in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards red[quote=”PDS” post=207124]Knap werk Koen ! :up:
Wanneer zien we hem irl ?[/quote]
thx Philippe!
Ik rij er al mee rond. één dezer mochten we in de buurt zijn, geef gerust een belleke. Of op de één of andere samenkomst.in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redZiezo!
Alweer een 964 klaar voor nog eens (minstens) 20 jaar rijplezier :-)
In mezelf ben ik toch wel een beetje fier op het resultaat.
De lijst van onderdelen die veranderd zijn is gewoonweg veel te lang.
De voornaamste wijzigingen zijn;
– (zeer) groot onderhoud motor (kleppen, filters, alle riemen, bougies, oliën, …)
– aandrijvingen kompleet hernieuwd, incl bussen etc
– RS achterbumper en spiegels, RSR airscoops
– nieuwe Bilstein B6 dempers en Eibach veren
– CUP1 ori velgen en nieuwe banden
– volledige nieuwe lichtensets (voor, achter icl reflector)en nu nog enkele fototjes na een soft polish beurt.
groeten!
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redJe remmen gaan iets minder koelen. Zolang je niet op circuit zit zeker geen groot probleem.
Na een trackday kunnen ze idd nogal vol zitten en ga ik er ook eens met een dun boortje door / uitblazen.Maar normaal blaas ik deze gewoon alleen met perslucht even uit. Stofmasker in de buurt is een goed idee in dit geval ;-)
in antwoord op: gaatjes in schijfremmen gevuldwow!
Ik zou al beginnen twijfelen mocht ik een Boxster of Cayman in de garage staan hebben :-)in antwoord op: 904 projectVeel dieper kan je bijna niet meer om toch nog een beetje safe over opritten/verkeersdrempels te geraken.
Nee, qua stance close to perfection!
Het hele plaatje klopt trouwens. Knappe zetels, niet teveel “froufrou”.Knappe verschijning had ik gezegd dacht ik. Ik moet dit bijsturen naar fantastiche wagen!
en nu genieten! Enjoy!in antwoord op: I’m back… in a 964Ondertussen is deze 512 BBi al in de stratosfeer beland wat waarde betreft.
http://www.rmauctions.com/ve15/villa-erba/lots/1984-ferrari-512-bbi/1072810Bijhouden en koesteren zou ik zeggen!
ohja, prachtige wagen ook :-)
in antwoord op: Welkom 930 TURBOshiny!
in antwoord op: kleine gelaatsverzorging voor de 987 :-)Ga je ook voor de Euro voorlichten?
hopelijk valt de schade die “opgelost” werd door de kauwgum mee.
…en, alles is te herstellen. kost natuurlijk wel wat €€€.Succes met je prachtige wagen!
en ja, ik wil ook wel eens een fotootje zien van je Mk1 Golf.
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’thx guys,
je verschiet er toch steeds van wat je allemaal moet doen éénmaal je start.
zoveel kleine verstoken zaken. Rubbertje hier, afregeling daar, kunsstof verhad ginder, enz, enz, enz,…
We hebben zelfs een retrofit gedaan die Porsche deed op de modellen uit ’89. (Ontluchting)
Kortom, mijn start-restauratie-budget is verdrievoudigd (don’t tell the miss please :-)). De CUP1 velgen zijn natuurlijk hier één van de hoofdschuldigen. 3000€ ..; auch :-(Volgende winter gaat de motor toch open. dan pakken we de 2 grote problemen aan op modeljaar ’89. Dichting op de kleppendeksels en Dual Mass op vliegwiel.
Maar eerst rijden! :-)
groetjes!
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards reden een fotootje van “het voorste” :-)
Nog een paar dagen geduld en we kunnen rijden!De airducts zijn geïnstalleerd samen met de witte pinkers.
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redKnappe Boxster.
Enjoy!in antwoord op: Van Lotus naar Porsche?