Aangemaakte reacties
-
Op de laatste foto idd te duidelijk te zien.
Ik twijfel er nog zelf aan om eerlijk te zijn. Zoals aan zoveel dingen. ;-)
Maar in jouw geval gaat het wel veel meer naar circuit. Vandaar zeker nuttig.
mooie verschijning jouw Porsche.in antwoord op: I’m back… in a 964Knap, stijlvol snel!
in antwoord op: Return of JokkeDE ultieme velg voor de Porsche 964 is voor mij de BBS E28. wel tamelijk €€€€€ …
Voor de nonbelievers: een fotoke :-)
in antwoord op: I’m back… in a 964Ik vind hem met de CUP velgen minstens zo mooi.
De hoogte is nagenoeg perfect.Heb je een foto van voorbumper toevallig? Zitten daar de kleine lipjes op?
Doet er mij aan denken dat ik morgen nog eens dringend eens informeren hoe ver die van mij staat.
in antwoord op: I’m back… in a 964ik heb dit ook 2 jaar geleden voorgehad. “Depress clutch pedal” stond er steeds op dashbord. en ik maar depressen en toch wou hij niet starten. :-)
Bij Porsche Gembloux toen binnengedaan. Niets aan de hand meneer. Opgelost volgens hen. 1 uur later thuis en terug bingo. ….Dan op aanraden bij Walter van Evoluzione Motors geweest in Schoonaarde. Ik legde hem het probleem voor.
Blijkbaar een gekend probleem bij de 997. Het is een klein eindeloop schakelaartje dat de stand van de clutch pedal detecteerd waar het switchke van ombuigt.
Gewoon vervangen. Prijs weet ik niet meer, dus moet meegevallen zijn.in antwoord op: depress clutch pedaleen vrouw naar mijn hart :-)
in antwoord op: Waarom nu net een Porsche?[quote=”911cabriog50″ post=201705]Toch wel Koen, met je vrouw, nu er extra budget vrij is elke maand, is er budget voor nog een beauty :-)[/quote]
Reeds opgelost. Zie mijn topic “Porsche 964 guards red” :-) :-)
Een mooie aircooled naast de GT3!
Antwoord trouwens van mijn vrouw op dit: ” alle mannen redeneren hetzelfde” :-)in antwoord op: Een Porsche verdiend op 2 dagen[quote=”Ive” post=201741]Geluk en geen geluk hé KoenC
Je bent er eindelijk vanaf (geluk) maar hebt mss jaren veel te veel betaald (geen geluk)
:-)[/quote]
Kan wel kloppen. Maar had toen ook geen keuze zoals de meesten onder ons ;-). Begonnen aan 5,15% en geëindigd op 3%. Die laatste aflossing is toch wel een speciaal moment hoor.
Vorige maand trouwens een nieuw krediet geopend. …aan 1,42% … Ze hadden wschlk spijt dat ze de eerste keer zoveel vroegen :-)in antwoord op: Een Porsche verdiend op 2 dagen@ BLUGT3: Toen ik jouw post las zag ik idd veel overeenkomsten. Het idee broedde dan ook al lang.
Alleen wil ik niet hardcore circuit gaan. Daar is “onze witten” nog steeds uitermate geschikt voor.
Hij zal sowieso een pak harder zijn met de verlaagde Bilstein b6 onder. De motor muv de cup pipe blijft volledig standaard.
Ik volg jouw project dan ook met veel interesse …je weet nooit :-)
Groetin antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards red[quote=”Drip” post=201658]
Achterklep is van G-model met het afgestopte gaatje voor de ruitewissser, dat geraak je wel kwijt bij een Turbo liefhebber :)
Foto’s blijven posten van de vorderingen hé.[/quote]
Klopt. Foto’s blijven vanzelfsprekend volgen.
Thx!in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redIk kan niet meer onderhandelen … Vandaag net mijn laatste schijf mooi betaald na 16 jaar ! :-)
Sorry, kon het niet laten ;-)in antwoord op: Een Porsche verdiend op 2 dagen… ik hoop tegen begin mei. Maar meer realistisch zal zijn eind mei. Hoop ik.
Ik laat ook alles doen. en het is zoals overal momenteel, zeer druk. Vooral de motor vraag toch wat tijd.
Maar ondertussen hebben we de GT3 nog om eens mee te cruisen. :-)in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redDe spuitwerken zijn afgerond :-)
Nu nog schuren, polish en wax. Assemblage,Vering, Velgen, groot onderhoud motor, interieur cleanen …
Maar we komen dichter bij de eerste rit :-)in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redIk kan alleen maar hopen dat die van mij er ook zo knap gaat uitzien.
Proficiat!in antwoord op: 964 C4 slate grey