Aangemaakte reacties
-
De hoogte is zeer mooi zo.
Ik zie dat de hond zelfs door zijn poten moest gaan om te checken of hij goed stond :-)in antwoord op: 964 C4 slate greyik ben alvast nieuwsgierig.
in antwoord op: I’m back… in a 964Ik heb me ook ingeschreven!
GT3’s zijn naar het schijnt ideaal in tunnels ….in antwoord op: La Targa Passaggio Antwerpen 2015[quote=”Ive” post=201137]Vandaag zéér koude douche gekregen. En dan bedoel ik niet het Belgische regenweer.
Maar weeral de Belgische bureaucratie.
De afrekening van de BIV en verkeersbelasting gekregen. Totaal: 6900Euro !!!!
Zelf uitgerekend via Belastingsportaal Vlaanderen: ongeveer 2000Euro.Wat blijkt: De datum dat ik hem eerst aanbood voor inschrijving, 19/12/14 hebben ze als eerste inschrijvingsdatum genomen i.p.v. 01/06/2006
en de datum dat ik dan uiteindelijk mijn nummerplaten kreeg: 19/02/2015 hebben ze genomen als nieuwe inschrijvingsdatum .
Dus blijkbaar heb ik nu een auto die nog maar 2 maanden oud is i.p.v. 8 jaar en half.
Eventjes telefoontje gepleegd en ik kan weer alle papieren gaan terugsturen.
Goed nieuws is dat er dan waarschijnlijk wel een herberekening gaat volgen die correct is.Pff, dit is écht wel de laatste keer geweest dat ik een auto in het buitenland kocht. Eengemaakt Europa mijn gà t[/quote]
IDENTIEK hetzelfde meegemaakt in 2011 toen ik een Lancia Integrale EVO2 kocht.
Eén of andere “hardwerkende” ambtenaar had als 1st inschrijvingsdattum 2011 gezet ipv 1994. Bij de douane … dan overgenomen door de keuring …
Het volle foute bedrag moeten betalen. Dan een rechtzetting aangvraagd met bewijs van 1st inschrijving in 1994 (gelukkig zat dat bij de wagen) en dan meer dan 1 jaar moeten wachten in onzeekerheid om dan uiteindelijk een goedkeuring en terugbetaling te krijgen.Ik hoop echt dat het voor iets sneller gaat bij jou. Succes.
in antwoord op: Porsche fanaat in wording en al een gevonden.Bedankt aan ieder voor de leuke reacties trouwens. De zoektocht was meer geluk dan kunnen. Tip van een vriend.
Wat het aanpassen betreft: Muv de cup pipe en witte pinkers zijn alle aangekochte onderdelen originele Porsche parts. Dat was in mijn geval een vereiste.
ondertussen is de deur aangepakt:
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards red[quote=”Gette” post=201144]Waarom eigenlijk een C4 willen om er dan een RS look van te maken ? Puur esthetisch of ook om mee te gaan knallen ?[/quote]
Puur esthetisch eigenlijk.
De 964 RS is al jaren mijn favoriet. Puur en zuiver. (eigelijk de ’73 911 F type S: maar die prijzen zitten in een andere statosfeer …)én: Ik heb nog de 997 GT3 die steeds beter zal zijn op circuit. ongeacht hoe hard ik de 964 wil “tjoenen”.
Dus alle comfort van een Carrera 4 met de uitstraling van de RS.
en vooral: die sound van een luchtgekoelde boxer!ps. ik laat op de achterklep ook Carrera 4 gewoon staan hoor
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redBedoeling is hem om te vormen (enkel esthetisch) naar een RS.
Daarvoor moesten en een aantal onderdelen aangekocht worden.
– RS achterbumper
– RS spiegels
– luchtinlaten voorbumper
– Bilstein B6
– Eibach veren
– CUP1 velgen 7″ en 9″x17″ (iets moeilijker te vinden)
– witte pinkers (gewoon omdat ik dat mooi vind)
– Cup pipe (tja, ik ben nu éénmaal die GT3 gewoon hé :-) )
– delete van de grote achterspoiler (iemand?)
– groot onderhoud
– hier en daar wat ophangingsbussen etc etc
– koetswerk terug perfect zettenbedoeling is dat hij er zo komt uit te zien
Zo ziet hij er nu uit …
trouwens: alle tips zijn welkom!
Hopelijk binnenkort op de weg!
groetjesin antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redZuiver Jokke. Wagen lijkt top te zijn.
Succes!in antwoord op: Return of JokkeZelf ben ik steeds fan van zachte pasteltinten voor oude Porsches.
en als we dan toch onze favoriet mogen noemen: slate-grey :coolness:zoals reeds gezegd werd: plain and simple. Werkt altijd.
in antwoord op: Project-timeMooie wagen Philippe!
Een Cayenne kan me altijd bekoren.
Blij dat ook de GT3 – net als bij mij – mag blijven. :coolness:in antwoord op: GT3 is terug met zijn facelift !!!Ik heb ook een aanvraag ingediend. Goed idee
in antwoord op: Wie doet wat ? Alternatief linked-inn closed groupWit. Net zoals op de GT3 :-)
in antwoord op: Graag jullie mening….Dat weet je eigenlijk al hé Kris :think:
Een kont van een GT3 bewonder je elk jaar als je achter mij rijdt naar Goodwood :twisted:
in antwoord op: Carbonkeramische remmen?Succes met je project.
ps. De keuze van de velgen is perfect! :applaus:
in antwoord op: I’m back… in a 964