
Aangemaakte reacties
-
Kan je hiervoor geen dunne Alu plaat gebruiken (1 à 1,5mm). Dit is vrij eenvoudig te bewerken.
Ok Ollie, …maar in NL gelden andere normen voor keuring vermoed ik…maar ik ga ‘t toch vragen.
in antwoord op: katalysatorJacques….En op de keuring? (Zoals Hellraiser zei)
Ik heb nu al een cuppipe…misschien gaat het dan iets teveel worden…in antwoord op: katalysatorAndré Laeremans in Glabbeek
in antwoord op: Mijlen teller omvormen in KM teller (911 3.2 ’85)@ Vandamme (louter ter informatie)
ff een simulatie gedaan bij design911..
pomp + sensor + btw + verzending = 4003 euro
daarom de vraag of deze geriviseerd kunnen worden ergens ten lande…
De pomp werkt nog …maar ze slaat iets vaker aan…in antwoord op: hogedrukpomp 964 C4in ‘t Nl forum stond daar iets over ja…maar niemand die het ooit geprobeerd heeft dacht ik.
In een bepaald type jaguar ook…en ferrari ook ergens…maar daar moet ge al zeker ni gaan zoeken voor zo een pomp …https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=28231&hilit=remdrukverhogingspomp
http://www.invasionautoproducts.com/abspump-and-motor-porsche-abs-99335505301.html (currently unavailable)in antwoord op: hogedrukpomp 964 C4Dan spreken we over een paar duizend (ongeplaatst dan nog) en daar komt nog bij dat het ontluchten van het hele systeem ook geen “kattepis” is.
https://rennlist.com/forums/964-forum/672389-c4-brake-bleed-hydraulic-system-bleed-procedure.html
in antwoord op: hogedrukpomp 964 C4Thx maatje, maar het gaat niet om de fuelpomp maar de brake booster
nr 14 in ‘t schema is incl 15 is (de sensor)
https://www.design911.co.uk/pages/diagramsBrowser.aspx?categoryID=6&diagramID=2319in antwoord op: hogedrukpomp 964 C4Ik ben nog eens aan ‘t spelen geweest…
ITN converter is handig, maar als ik de route naar mijn gps wil sturen via mydriveconnect (tomtom),
dan zit daar een grens qua stops op 47/48.
Dus alle stops in ITN converter die meer zijn dan dit aantal, worden niet overgenomen …spijtig genoeg…in antwoord op: Apps voor uitgestippelde zomerritjes?Oei oei…ik ben van Houthalen…dus ‘t zelfde station.
Ik heb de bilsteins b6 eronder met blauwe stofkappen en verstelbaar (origineel ook).
Misschien preventief zwart spuiten zodat ze niet op rare ideeen komen daar…
En misschien bewijs meenemen dat de originele ook verstelbaar waren.
Beter voorkomen dan terug moeten gaan…
18″ velgen….ook al niet standaard…op een C4 van 1990
Alhoewel de rolomtrek toch ‘t zelfde zal zijn vermoed ik.in antwoord op: Oldtimerkeuring…..het is zover….Thx Bollocks…maar de lijst stopt bij ’89, en de 964 is van ’89 tot ’93.
Misschien maakt het ook geen verschil….in antwoord op: Oldtimerkeuring…..het is zover….Weet er misschien iemand hoeveel de CO waarde mag bedragen voor een 964?
Mijne komt wel uit USA…daar waren de normen misschien ook al iets strenger dan in Europa…in antwoord op: Oldtimerkeuring…..het is zover….Bij mij werkte het opeens na wat geprul aan de kabeltjes….
in antwoord op: 964 cabrio bwj 1990 binnenverlichtingvoor zover betrouwbaar
https://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_964Ik houd mijne C4 cabrio ook.
Misschien eens bij gelegenheid een samenkomst van de cabrio’s te organiseren…..
als iemand met veel tijd zich geroepen voelt… (ergens centraal ten lande)in antwoord op: meer 964 cabrio’s te koop dan coupé’s