Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 245)
    • Hij (of zij) is intussen terug op het rechte spoor :driver: , maar het verschil blijft…
      rechts voor +/- 1cm meer naar buiten dan links voor.

      0

        Dit is nu met de H&R vooraan…….veeeeel beter (thx Jan)

        0

          Een scheet is in feite ook uitlaat(gas) ;-)

          0

            draad trekken??
            kan je mij iets meer info geven?
            yhx

            0

              zo stond ie met originele bode

              20180520_112238[1].jpg

              zo staat ie nu (voor en achter)
              20180601_104752[1].jpg

              20180601_104854[1].jpg

              achter is dus ok (ook met de standaard bode)

              0

                @ Koen
                Achter is 265/35/18 en ET is 3mm verschil (52 ipv 55 voor cup 2 17″)
                Digitale waterpas geeft 87,2° aan links en rechts.
                De meningen zijn verdeeld maar….moet de uitlijning gebeuren met de standaard 17″ velgen of mag het met de nieuwe 18 ers.
                Maandag of dinsdag komen de bilsteins B6 aan voor voor en dan gaat ie terug de stand op.
                Heeft de stand van de veren invloed op de uitlijning?
                Nu staan de schroeven van de veren helemaal beneden.

                0

                  Heeft niemand een uitprint van de uitlijning van een 964?
                  Om eens te vergelijken met met de min/max waarden die mijn bandenboer heeft.

                  0

                    Het bezoekje aan de bandenboer heeft een en ander aan ‘t licht gebracht…
                    NIKS stond goed.
                    Links voor waar de velg uitstak zit de schokdemper “vast” zoals hij het verwoordde.
                    Hij veerde dus niet terug als ie de wagen naar beneden trok.
                    Rechts achter sleepte de band tegen de olieleiding (ik zal dus spoorverbreder(s) moeten zetten)
                    Toen ik hem zei dat ze onder een verlaagde 964 uit kwamen en daar niet schuurde zei ie….
                    “Dat kan want dan komen de velgen aan de bovenzijde meer naar buiten”

                    Bijgevolg moet ik nieuwe schoks zoeken voor van voor (Bilstein zal het worden)
                    Achter had ik al de P6 dus iemand een idee welke van voor moeten?
                    Eventueel een adres of link naar spoorverbreders die in prijs meevallen?
                    Eventueel een uitlijnrapport van iemand die ook de keskins heeft? en of hij ook verdreders heeft moeten steken op een niet verlaagde 964

                    iedereen bedankt op voorhand.

                    0

                      Ik heb gisteren met beperkte middelen de opening van de kofferbak opgemeten.
                      Overhoeks ongeveer 5mm, dat betekent dus dan de voorkant ongeveer 2,5mm naar de chauffeur kant zou moeten…..verwaarloosbaar dus.
                      Onderkant kan ik niks meten want dan zou de auto op een 4 palenbrug moeten staan….

                      0

                        Sorry, was @ Ive

                        0

                          @ drip
                          20180522_203542.jpg

                          0

                            @ drip
                            Lijkt toch of er ooit een ongeval (letje) gebeurd is …zal straks een foto the nemen.

                            0

                              Morgen of donderdag eerst eens laten uitlijnen….eens kijken welk resultaat dat daar uit komt…

                              0

                                ET bij beiden 52

                                0

                                  1x links en 1x rechts

                                  20180522_111834.jpg

                                  20180522_111855.jpg

                                  daar zal het niet aan liggen

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 245)