Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
  • Lou

      Laat er nou gewoon zo snel mogelijk naar kijken, wat het ook kost. Als je hier mee blijft doorrijden weet je echt niet wat er boven je hoofd hangt.

      Lou

        [quote=”cabrio’87”:24cyyfxv]ons LOUke is weer in form,da zie ik graag hé….,ge gaat toch mee in Oktober? :roll: [/quote]
        Na zo’n ritje zoals vandaag heb ik er anders wel zin in ,we hebben er ong. 350 km opzitten. Wreed veel fun gehad.

        Lou

          [quote=”911-lover”:2odghd3e]En een chassis kromtreken bij sportief rijden :?: Deze waren toch net zo verstevigd als de Cabrio’s. Die dikke balken krijg je niet dadelijk krom met sportief rijgedrag denk ik. Wel door een zijdelingse impact.[/quote]
          En dan heb je nog de Targa beugel die het zootje extra bij mekaar houdt.

          Wat het water betreft: Bij het poetsen (huh?) is het niet abnormaal dat je water binnenkrijgt, ook niet als er harde slagregen is. Niet vergeten dat je te maken hebt met een auto van bijna 20 jaar.
          Wat je wel kan doen is even kijken onder de matten en daar de toestand van de bodem even bekijken. Als deze in goede staat is en geen tekenen van vocht vertoont, mag je redelijk gerust zijn.
          Veel succes.

          Lou

            [quote=”Pascal”:2vajf0i4]Potverdikke mannen, die cabriokes doen me watertanden bij dit weer 8) [/quote]
            Targa’s niet onderschatten hoor Pascal. Ze beloven voor vandaag 28° en wij zijn zo meteen weg voor een ritje van +- 200 km. Combi van oldtimers (zelfs van voor 1940) en Porsches. Starten in Paal, afrit 26. Ontbijten tot 10 en dan Limburg onveilig maken……

            Lou

              Wat wordt het dan? Witje :?:

              Lou

                Ben echt benieuwd om ze een keertje in’t echt te zien. Proficiat.

                Lou

                  [quote=”911-lover”:2ajmjj6i]Ik vermoed dat dat identiek zal zijn.
                  De dakconstructie is volgens mij gelijk[/quote]
                  Denk het niet, mijn dakje (85) ziet er anders uit dan eentje van 89, die blijkbaar al het model had van de 964.

                  Lou

                    [quote=”groentje”:32wblby5]kan er mij toevallig iemand een uitleg geven over hoe een p-ke in te voeren van nederland naar belgie. :? ik heb al verschillende verhalen gehoord en in grote lijnen kloppen ze ma tzijn de kleine details dat verschillen. en het is niet echt de bedoeling dat ik aan de grens kom en…[/quote]
                    Anders eens aan Johan Dekens vragen.

                    Lou

                      Celle,
                      Zoals ik al zei: dit heb je grondig gedaan, echt super. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

                      Lou

                        [quote=”Celle”:1sekqjf1]Heb dan maar beslist om de hele kar uiteen te vijzen,………..[/quote]
                        Hmm, dan mis je weer 22 april :?

                        Lou

                          [quote=”ppp 356″:3ddyyv7u][quote=”porsche914orange”:3ddyyv7u]die van die 914/6 is dezelfde eigenaar als die carrera gt.
                          hij is de voorzitter van porsche classic club belgie.[/quote]

                          Ere-voorzitter :wink: [/quote]
                          Aha, hij is degene die ‘m in Antwerpen uit de showroom gehaald heeft, niet?
                          [size=59:3ddyyv7u]Groeten van Frits trouwens[/size]

                          Lou

                            Ken de auto zelf niet, maar heb goede ervaringen met Van Beurden. Heeft het Porsche hart op de juiste plaats.

                            Lou

                              Shit, gast. Absoluut niet leuk om mee te maken. Hopelijk snel een andere.

                              Lou

                                356 :

                                914 :

                                924 :

                                924S Bruin 911-lover
                                924 ’81 Grijs 951 S
                                924 turbo ’80 Grijs 951 S

                                944 :
                                944 NA 82 (westfalia)
                                944 Turbo Wit/Martini 911-lover
                                944 turbo S ’88 “Silver Rose” 951 S
                                944 S2 1989 / zermatt silber Gert 944
                                944 Turbo Groen Carrera RS

                                968 :

                                968CS Maritim blau 911-lover

                                928 :

                                928 ’80 pacific blauw porschke

                                911 :

                                911T coupé 2.4 ’72 blauw metallic / lucarl

                                911 targa 2.7 ’75 wit porschke

                                911S 2.7 bwj. ’77 koper/bruin jeansprint

                                911S 2.7 bwj. ’77 Sienna metallic/Cork leather StefX911

                                911 2.7 bwj. ’77 zwart ombouw naar 964 Frederic_911

                                911 3.2 Targa ’85 zilvergrijs (Lou)

                                911 3.2 cabrio, bj 1988 zwart cab ’88

                                911 3.2 bwj. ’89 Carrera Zwart / Nico911

                                911 speedster wtl (rood) lv930

                                930 turbo’89 (steingrau) lv930

                                964 :

                                964 Carrera 2 nachtblauw ’92 Ken

                                993 :

                                993 Carrera 4S – grijs / Pascal

                                996 :

                                997 :

                                Boxster :

                                Cayenne :

                                Lou

                                  Nope

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)