Aangemaakte reacties
-
@yoyo: wat je zegt klopt. In België kon je zowel de fiscaal interessante (mbt inschrijftax) als de normale versie krijgen (ik dacht zelfs tegen dezelfde prijs). Boven de 211pk zat je in het toenmalige stelsel direct in een hogere (lees: duurdere) tax categorie.
Greetz
L
in antwoord op: Belgische Boxster 987 2,7 ltr.Ik heb al gebruik gemaakt van een Maxi Cosi Cosi Priori, een Maxi Cosi Roda en gewone zitjes (enkel zitstuk) uit het kruidvat. Ik kan ze allemaal eenvoudig plaatsen/installeren in de 996 (allen zonder isofix) en de gasten zitten volgens mij goed vast.
Als de babystoel fysisch past zal ze wel voldoende vaststaan denk ik.
Greetz
L
in antwoord op: Römer Prince babystoel (originele Porsche)Ik heb ook lang getwijfeld om een 964 aan te schaffen… maar ondertussen rijd ik al een half jaar met een 996 als daily driver… een plezier om te gaan werken, en terug naar huis te komen ;) en dan spreek ik nog niet over de weekends…
320 pk zorgt voor meer dan voldoende rijbeleving, ik sta er nog steeds van te kijken hoe goed de wagen stuurt en hoe beweeglijk hij is. En dan krijg je het comfort er nog gratis bij ;)
in antwoord op: Kent iemand deze 996?Ik heb een momentsleutel gekocht van Tengtools (rond de 100 euro) en ben daar heel tevreden van. Als je niet ineens een hele kar wenst aan te schaffen, kan je ook een paar sets kopen en telkens eentje bijkomend aanschaffen als je eentje nodig hebt (aparte sets vind je vb. ook terug op de site van Sonic, Tengools heeft dit ook).
Greetz
L
in antwoord op: Professioneel of “amateur”?Als je binnen pakweg 10 jaar een koper zoekt …. :wink:
Mooi machien!
in antwoord op: 50 jaar Porsche 911Ik ruik dit soms ook (en ook in de zomer ;-), meestal nadat ik een rit achter de rug heb waarbij er al eens wat meer in toeren gereden werd (betreft een 996 MKII)
in antwoord op: rubber geurBIV en verkeersbelasting is Vlaamse bevoegdheid en het beleid wordt bepaald door bovenvermelde minister en bijbehorende partij… ere wie ere toekomt ;)
in antwoord op: Update BIV 2013 vs 2014T is een C2 en het valt voor op vochtige als in mindere mate bij droge ondergrond, maar dus vooral als het vochtig is. Bedankt voor de respons, ik moet me zo te zien geen zorgen maken. Binnenkort gaan de winterbanden eronder, dan zal ik wel onmiddellijk verschil merken.
Thans!
L
in antwoord op: 996 – banden “schuren” bij het (scherp) draaienGongratz! Toch nog een 964 ;-)
Proficiat! Ik zal eens met de lichten trekken als ik je mocht zien in Jabbeke ;-) (zelf een donkergrijze 966 MkII)
in antwoord op: Vervanger voor mijn Boxster 2,5Congratz! Ziet er cool uit!
Hierbij nog een B’day liedje voor de 50 jaar 911.
in antwoord op: 50 jaar Porsche 911in antwoord op: 50 jaar Porsche 911Heeft (denk ik) inderdaad te maken met een grote tax die normaal gezien betaald moet worden bij verkoop tussen Italianen en dus niet bij export waardoor de verkoopprijs inderdaad een heel stuk lager ligt.
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Euh, waar is dan het minst erg om de p te zetten?
in antwoord op: Porsche GT3 Cup Challenge