Aangemaakte reacties

12 reacties aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)
    • Veel succes ermee ! :respekt:

        [quote=”Ibiz@ke” post=114860]het ontbreken van het logo zegt niet echt veel over de wagen he
        Dat was het eerste wat er af ging toen ik mijn 964 kocht

        Ik heb het sinds mijn aankoop niet echt meer bijgehouden,maar afgelopen week door men wat vrienden te praten eens even op het net gekeken
        Uit pure info en afgaand op eigenschappen,foto’s historiek en prijs was er op kapaza en 2dehands.be maar 1 wagen die me zou kunnen bekoren

        Was een 92′ grijze 964 met rond de 175.000km
        vraagprijs was een 22-23.000€ wat zeker correct is
        Al zijn de vraagprijzen op een goed 1.5j wel gestegen lijkt me[/quote]

        Zou je me de link daarvan willen bezorgen want die P heb ik dan blijkbaar gemist in mijn zoektocht…
        (tenzij het een tiptronic is, want die filter ik weg)

          Ik denk dat er voornamelijk gespaard werd op onderhoud gezien de wagen niet veel km per jaar reed. Ik heb aan de eigenaar gevraagd of ik eens contact mag opnemen met Rescue 911.

          Uit de Carpass leid ik af dat de wagen pas na 3 jaar ingeschreven werd in België (dus vermoedelijk ingevoerd). De voorste zetels zien er op foto iets “gebruikter” uit dan 125.000 vandaar mijn reserves voor de wagen. Ook het “Carrera” logo op de achterklep ontbreekt. Dus als ik zou langsgaan zal ik vermoedelijk beroep doen op iemand die er iets meer van kent dan mij ;-)

            Bedankt voor de adviezen!

            Ik heb een aantal 964’s waar ik bijkomende info gevraagd heb:
            – de ene heeft nog geen 125.000km, maar in de laatste 12 jaar werd er 500 tot 1000km per jaar mee gereden en er zit een gast in de historiek tussen 80.000 en 118.000. Er werd nog niets gereviseerd aan de motor noch koppeling/vliegwiel vervangen. Ik heb nog geen zicht op eventuele olielekken (groter risico wegens veel stilstaan. Hij werd de laatste 3 jaar onderhouden bij Rescue911.
            – een andere werd (zoals in mijn eerste post gesteld) gedeeltelijk gereviseerd, maar dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen en heeft al meer dan 200.000km op te teller. Het werd uitgevoerd door De Baard in Tongeren

            Voor beide is de vraagprijs rond de 22k-23k

            Ik ben ook aan het polsen naar de historiek van een wagen bij Hermens (geen idee over de service/kwaliteit van de verkoper), zit er op foto proper uit, maar die vind ik op het eerste zich nogal aan de dure kant (tenzij ik me hierin vergis).

              Bedankt Bully, dat is inderdaad interessant om weten.
              (‘t is en blijft toch een prachtige machine van marc…)

                Mocht het een manuele geweest zijn, stond ik al lang bij marc986 aan de deur om z’n P eens dichter te bekijken (heb ik hem ook laten weten). Ondanks dat de markt “op z’n gat” zit, is het niet vanzelfsprekend om een manuele (met gelijkaardige historiek en staat) tegen zo’n prijs te vinden… maar we hebben tijd…

                  Mooie machine, zo wil ik er ook wel eentje ;-)
                  Welkom!

                    Thanx: de 80-90.000km plofkanshistorie ken ik, maar ik ging er (misschien wat naïef) vanuit dat ondanks de “in opdracht van een particulier” de garagist wel de garantie zou bieden gezien zijn Federauto certificaat. Mits voldoende korting zou een bijkomende Auto-Resto behandeling een optie kunnen zijn. Ben er nog niet aan uit wat ik juist ga kopen…

                    Even terzijde: in 911&Porsche World stond onlangs een interessant artikel over de M96 motor: zij stelden dat de kans op “ploffen” bij een 3.6 996 in principe even groot zou zijn, uitgezonderd de verbeterde IMS, maar dat is eerder iets voor een ander draadje :-)

                      Kent er iemand deze wagen (of verkoper)?

                      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=221297167&cd=634855015510000000&asrc=fa%7cs

                      Lijkt me proper (enkel bumper en velgen lijken me niet origineel)

                      Greetz

                      Lowie9xx

                        [quote=”OlivierV” post=109557]Aangezien er zo veel W-Vlamingen bijkomen, vond ik het wel een leuk idee om eens een lijstje te maken per provincie.

                        West-Vlaanderen

                        Porsche914orange
                        OlivierV
                        Lowie9xx

                        Oost-Vlaanderen

                        Snoer964
                        BeerMetWielen

                        Antwerpen

                        Limburg

                        [b][u]Vlaams-Brabant
                        [/u][/b]

                        Waals-Brabant

                        Zeeuws-Vlaanderen
                        Cabrio Wim

                        [/quote]

                          Ik denk dat er momenteel een soort van virus heerst in West-Vlaanderen waardoor Porsche liefhebbers zich beginnen te “outen” op porscheforum.be ;)

                          Eerst beginnen met een 944 dan een 911 hebben/willen… klinkt zeer bekend ;)

                            Thanx all! Enne… ik vrees er inderdaad voor dat het geen 2 jaar zal duren…

                            Ben deze zomer nog eens naar de Rally van Ieper geweest… vooral de Historics gaan bekijken: in tegenstelling tot een paar jaar terug bijna allemaal 911’s… Dit heeft de goesting enkel maar laten toenemen :D

                          12 reacties aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)