
Aangemaakte reacties
-
Er zullen verschillende drankstandjes zijn. Met mooi weer verwachten we erg veel volk, dan kan een VIP-behandeling wel plezanter zijn.
Een goede vriend van me en voormalig Porsche-classic rallyrijder doet de VIP-bar op zaterdag. Onze chief instructor rijdt met een 997.
Zaterdag help ik normaal gezien mee op de parking.In antwoord op: waar naartoe dit weekend ?Voor de porchisten die nog geen plannen hebben; volgend weekend 27 en 28 juni is er een grootse vliegmeeting op de vliegclub in Ursel. De grootste sinds 1997. Er komen vliegtuigen en helikopters vanuit heel Europa. Er zullen demonstraties zijn en je kan meevliegen met een aantal toestellen. Wie zijn spaarvarken meebrengt kan zelfs een toertje maken in een Mustang uit WOII !
Toegang voor het grote publiek is gratis (wel 5€ parking)
VIP-kaarten kan je bij mij verkrijgen (speciale parking, meet & greet met de piloten, gratis drankjes en hapjes,…)Wie zich bekendmaakt als porcheforummer trakteer ik op een drankje! Ik sta zondagnamiddag aan de bar ;-)
alle info op: http://www.ebul.be/
In antwoord op: waar naartoe dit weekend ?binnen een jaar of 5 betaal je 30-40k voor een mooie 944 turbo met de juiste opties. Kijk maar naar de 912 en de 914.
In antwoord op: 944 turbo gezochtlijkt mij een hobby voor horlogemakers. Als ze dan nog écht draaien op benzine is het wel helemaal te gek. Vraag me wel af hoe je aan bv ontstekingskaarsen en zo geraakt in die maat.
In antwoord op: mini lufti 911 motor.Dilemma, dilemma :-)
Dit soort wagens is zo zeldzaam geworden en de waarde stijgt zo schrikbarend snel, dat het zonde is hem “op” te rijden op de autosnelweg. Da’s gelijk uw tanden poetsen met Chateau d’Yquem. Wel lekker, maar niet echt waarvoor het gemaakt is.
Restauratie kan je wel uitstellen als er niets belangrijks aan scheelt. Stukken zullen wel niet goedkoper worden met de jaren.
Een 996, 997 of991 zal comfortabeler zijn als DD.
Ik vrees dat je op zoek moet naar een extra Porsche :DIn antwoord op: rsa diagnose bij Cabrio Wimen die “specialist” was?
In antwoord op: voorste draagarmen 964Goed bezig blijkbaar, maar onder zo’n constructie zou’k niet graag onder gaan liggen.
In antwoord op: 911 S vipergruen projectpfff, dat houdt geen kl*ten de baan zo’n GT40…
:D
In antwoord op: steve McQueen’s Gulf Le Mans Ford GT40 = 11 mio $De dalende lijn van dit grafiekje is grotendeels toe te schrijven aan de steeds veiliger wordende auto’s.
Het aantal voertuigen is in dezelfde periode gestegen van een dikke 3mio tot nu zo’n 7mio, wat die ongevalscijfers in een nog straffer perspectief zet.In antwoord op: Korte & snelle vragen topic[quote=”youyou” post=184045]huh…, kon echt niet bij mij?? Ik zal toch moeten beginnen rondkijken want het is niet de eerste maal dat ik tegenstrijdige berichten ontvang vanop het forum en wat ik echt voor mekaar krijg van mijn makelaar. Thx[/quote]
Ik doe regelmatig inspecties voor brandverzekeringen en wij verzekeren enkele grote verzamelingen met oldtimers. Het kan zeker, en is zelfs niet zo duur.
Er bestaat zelfs een optie dat je wagens overal tegen brand verzekerd zijn. Ook als ze bv bij een vriend of zo tijdelijk staan.In antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschedat zou een ubercoole tuinslanghaspel kunnen worden :D
In antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4die fire-eater is alleszins niet conform. Blijkbaar zelfs niet geschikt om branden klasse A te blussen. Dat zijn de vaste stoffen. (zoals je banden, zetels,…)
Nu, een klassiek poederblussertje van 1 kilo doe je ook echt niks mee hoor. Je hebt minstens 5 kilo poeder nodig om een beetje bluscapaciteit te hebben en zelfs die zijn op een 10-15-tal tellen leeg.Super Wim & C°!
Keep up the good work!In antwoord op: Karmann Ghia met Porsche onderdelen project.voor de 928-lovers:
Groot formaat te vinden op silodrome!
In antwoord op: Online Porsche pics