Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 240)
    • Er zullen verschillende drankstandjes zijn. Met mooi weer verwachten we erg veel volk, dan kan een VIP-behandeling wel plezanter zijn.
      Een goede vriend van me en voormalig Porsche-classic rallyrijder doet de VIP-bar op zaterdag. Onze chief instructor rijdt met een 997.
      Zaterdag help ik normaal gezien mee op de parking.

      0

        urselaviaSmallMobile.png

        Voor de porchisten die nog geen plannen hebben; volgend weekend 27 en 28 juni is er een grootse vliegmeeting op de vliegclub in Ursel. De grootste sinds 1997. Er komen vliegtuigen en helikopters vanuit heel Europa. Er zullen demonstraties zijn en je kan meevliegen met een aantal toestellen. Wie zijn spaarvarken meebrengt kan zelfs een toertje maken in een Mustang uit WOII !
        Toegang voor het grote publiek is gratis (wel 5€ parking)
        VIP-kaarten kan je bij mij verkrijgen (speciale parking, meet & greet met de piloten, gratis drankjes en hapjes,…)

        Wie zich bekendmaakt als porcheforummer trakteer ik op een drankje! Ik sta zondagnamiddag aan de bar ;-)

        alle info op: http://www.ebul.be/

        0

          binnen een jaar of 5 betaal je 30-40k voor een mooie 944 turbo met de juiste opties. Kijk maar naar de 912 en de 914.

          0

            lijkt mij een hobby voor horlogemakers. Als ze dan nog écht draaien op benzine is het wel helemaal te gek. Vraag me wel af hoe je aan bv ontstekingskaarsen en zo geraakt in die maat.

            0

              Dilemma, dilemma :-)
              Dit soort wagens is zo zeldzaam geworden en de waarde stijgt zo schrikbarend snel, dat het zonde is hem “op” te rijden op de autosnelweg. Da’s gelijk uw tanden poetsen met Chateau d’Yquem. Wel lekker, maar niet echt waarvoor het gemaakt is.
              Restauratie kan je wel uitstellen als er niets belangrijks aan scheelt. Stukken zullen wel niet goedkoper worden met de jaren.
              Een 996, 997 of991 zal comfortabeler zijn als DD.
              Ik vrees dat je op zoek moet naar een extra Porsche :D

              0

                en die “specialist” was?

                0

                  Goed bezig blijkbaar, maar onder zo’n constructie zou’k niet graag onder gaan liggen.

                  0

                    pfff, dat houdt geen kl*ten de baan zo’n GT40…

                    Kenny Bräck in the wild Ford GT40 at Goodwood Revival 2013

                    :D

                    0

                      37.jpg

                      De dalende lijn van dit grafiekje is grotendeels toe te schrijven aan de steeds veiliger wordende auto’s.
                      Het aantal voertuigen is in dezelfde periode gestegen van een dikke 3mio tot nu zo’n 7mio, wat die ongevalscijfers in een nog straffer perspectief zet.

                      0

                        [quote=”youyou” post=184045]huh…, kon echt niet bij mij?? Ik zal toch moeten beginnen rondkijken want het is niet de eerste maal dat ik tegenstrijdige berichten ontvang vanop het forum en wat ik echt voor mekaar krijg van mijn makelaar. Thx[/quote]

                        Ik doe regelmatig inspecties voor brandverzekeringen en wij verzekeren enkele grote verzamelingen met oldtimers. Het kan zeker, en is zelfs niet zo duur.
                        Er bestaat zelfs een optie dat je wagens overal tegen brand verzekerd zijn. Ook als ze bv bij een vriend of zo tijdelijk staan.

                        0

                          dat zou een ubercoole tuinslanghaspel kunnen worden :D

                          0

                            die fire-eater is alleszins niet conform. Blijkbaar zelfs niet geschikt om branden klasse A te blussen. Dat zijn de vaste stoffen. (zoals je banden, zetels,…)
                            Nu, een klassiek poederblussertje van 1 kilo doe je ook echt niks mee hoor. Je hebt minstens 5 kilo poeder nodig om een beetje bluscapaciteit te hebben en zelfs die zijn op een 10-15-tal tellen leeg.

                            0

                              Super Wim & C°!
                              Keep up the good work!

                              0

                                voor de 928-lovers:
                                Groot formaat te vinden op silodrome!

                                0

                                  beestig zo’n turbo zonder jas aan

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 240)