
Aangemaakte reacties
-
best is om rondomrond te isoleren. Dus ook onder je gepolierd beton, anders krijg je een erg koude ondergrond met mogelijk condensatie. Opstijgend vocht langs de wanden is vaak een probleem bij oudere gebouwen. Bij nieuwbouw wordt er normaal een goede waterkering aangebracht.
Zorg ook voor een degelijke verluchting, best via een gestuurd ventilatiesysteem.In antwoord op: Luchtvochtigheid controleren in verzamelgarageik zou eerst naar een grondige bouwkundige oplossing zoeken, vooraleer een soort airco te installeren, want dat is dweilen met de kraan open.
Van waar komt dat vocht? Is de eerste vraag die je je moet stellen.In antwoord op: Luchtvochtigheid controleren in verzamelgarageCoole verslagen Bladerunner! Keep us posted!
In antwoord op: Roadtrip 2014Klinkt leuk, proficiat met de aankoop! :lol:
In antwoord op: 914-4 uit Floridagooi af en toe zo’n vondst met véél foto’s op dit forum? Ik denk wel dat er veel dit gaan appreciëren. Zeker als het over speciale modellen gaat.
Om écht handel te drijven via het forum zal je wel rekening moeten houden met een aantal regels.In antwoord op: Nieuw lid!Kunnen die leuke routes ergens een vaste stek krijgen op de site?
Ik was laatst in Namen en was verast wat een aangename stad dit is. Leuke restaurantjes, winkeltjes,… en ligt aan de poort van de Ardennen. Condroz ligt om de hoek en langs de Maas tot in Frankrijk is ook wel leuk rijden, hoewel de heuveliger stukken waar je de maasvallei uitkronkelt natuurlijk nog leuker zijn :driver:
In antwoord op: toer ardennen – iphone mapp gpxoveral achterwaards binnenrijden hè?
‘k zie u al komen bij de Mc Donalds :mrgreen:In antwoord op: Voorstelling Eddy GT StreetIk vind ze wel knap!
700-800€ voor een wiel is toch niet écht extreem?In antwoord op: Vette Magnus wielenleuke stickers, maar ab-so-luut niet te zuipen dat brouwsel :mrgreen:
In antwoord op: 991 Martinitransaxle lijkt me idd de beste optie. Binnen een paar jaar zijn de goeie een fortuin waard. Kijk maar naar de 914’s.
In antwoord op: Heiligschennisstreetracer in cabrio-tenue lijkt mij geen voor de hand liggende keuze. Dergelijke creaties starten niet voor niets allemaal van een coupé-basis.
Hou er ook rekening mee dat zo’n ding onverkoopbaar wordt.
Voor de rest volg ik de ontwikkeling graag van nabij op :popcorn:In antwoord op: Ideetje : 996 in een ‘Singer-jas’ik ben een grote fan van deze Jubi, maar zo laag zou ik hem nooit leggen.
Ziet er een beetje té uit.
Moeilijk te omschrijven waarom, maar ik beeld mij er direct een achterste voren gedragen klak en een geblondeerde/zonnebankte/gepiercte griet bij.In antwoord op: 1993 Porsche 964 WTLFantastisch Rocco!
Zoveel volharding en geduld. Petje af.In antwoord op: Reparatie 993best wel gevaarlijk al dat polyurethaanschuim, dat brandt beter dan papier!
In antwoord op: Dit is pas een “bob de bouwer” !Goed gedaan mannen en vrouwen!
Ik zat zelf met een verjarende dochter en ben er door wat laat opgedaagd verrassingsbezoek niet geraakt.
Jacob kan alvast beginnen sparen. :DIn antwoord op: Hallo en vraagje verrassing