Aangemaakte reacties

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • WOW … ik zie dat hier op het Forum echte experts zitten en dat geeft een geruststellend gevoel.
      Inderdaad nu met het het computer tijdperk kan men toch meer gegevens vinden en ervaringen opdoen van anderen wat vroeger niet het geval was.
      Ik vind het fantastisch dat er zoveel reacties zijn … had ik niet verwacht. We zullen ons zeker treffen op één van de meetings.
      Remmel wij zullen zeker kunnen kletsen over onze ervaringen van vroeger en nu over de 928.
      Heb zelf terug veel bijgeleerd – die foto’s van de motor zijn prachtig.

      Inderdaad waar ik “Hem” gekocht heb staan nog heel mooie exemplaren – PO.
      Mijn zoektocht voor een 928 is 2 jaar geleden begonnen. Na vele kilometers gereden te hebben België – Nederland -Frankrijk – Duitsland is mijn zoektocht nu beëindigd.
      In Duitsland – Hamburg hoop ik de juiste beslissing genomen te hebben.
      Ik had een goed buikgevoel want er is toch ook veel “Brol” te koop op de markt.
      De 928 is uit eerste hand en heeft een volledige onderhouds historie – afgestempeld.
      De zaakvoerder is een man van in de zestig heeft 15 jaar als ingenieur bij Porsche in Weissach gewerkt.
      (Heb ik kunnen achterhalen en het klopt)
      Is dan met zijn zaak begonnen, en die nu samen met zijn zoon verder gezet wordt.
      De werkplaats kan men vergelijken met een operatiezaal van een hospitaal – abnormaal clean.
      De wagens die er te koop staan zelfs die uit de jaren ’60 en ’70 kan men als bijna nieuw beschrijven.
      Die man leeft voor het merk Porsche – ik heb er meer dan een halve dag vertoefd.
      Hopelijk is het allemaal geen “Oogverblinding” … we zien wel.

      Ik ga stoppen want anders weet ik niet veel meer te vertellen als we ons zien …

      Grtn.

        Ja die Panamera Turbo van jou en … met kleppenuitlaat … SUPER :music:

          ‘t is een automaat.

          Attachments:
          • _57-12.jpg
          • _57-14.jpg

            :respekt: bedankt voor het hartelijk ontvangst.
            Ja waarom S4 en niet 4S – inderdaad geen 4×4.
            Kleine historie 1977 — 928 240 Pk
            1979 — 928 S 300 Pk
            1984 — 928 S2 verbeterde versie 310 Pk
            1986 — 928 S4 320 Pk.
            Voor de Amerikaanse markt tussen ’84 en ’86 de S3.
            De S4 kreeg een ander uiterlijk- vooral de voorbumper en achter bumper – lichten achteraan – andere achter spoiler.
            1988 aangepaste versie 928 S4 Sport Club. Was iets lichter gemaakt.(Niet veel van gemaakt)
            Naast het model S4 werd in 1989 tot 1991 de 928 GT 330 Pk uitgebracht – enkel handgeschakeld.
            Van 1992 tot 1995 – 928 GTS 350 Pk te herkennen aan de licht uitgebouwde zijflanken achteraan.
            1995 einde van dit model.
            Dit was in het kort de geschiedenis van de 928.
            Op vraag nog een paar Foto’s zal ik een poging doen en hopen dat het lukt.

            Attachments:
            • P1060680.jpg
            • P1060681.jpg
            • P1060682.jpg
            • _57-10.jpg
          4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)