Aangemaakte reacties
-
Ben ondertussen ook terug aant uitkijken naar een 987.2 van na 2009. Zit je oog niet meer met het IMS issue en bij automaat de pdk. Ook zijn er zaken die hetzelfde zijn als op de S en dat was niet op de 987.1 van voor de facelift.
Voor een 30.000€ is het in België voor een Cayman 987.2 wel zoeken maar niet onmogelijk.
Een Duitse/internationale bij een off Porsche center of Approved is ook mogelijk zou ik zeggen.De kloof en 987 en 981 is wel kleiner aant worden, ook mss iets om op te letten
Veel succes met de zoektocht!
in antwoord op: cayman gezochtvan harte proficiat met je aankoop en heel veel plezier gewenst.
voor zover ik kan zien is het bij Raes Racing te Wommelgemin antwoord op: Even Voorstellen Jackyik vind het best knap. ben nu wel benieuwd wat het gaat doen met de prijzen van de huidige 991 en 991.2
zag ze de laatste tijd toch wel wat zakken.
Die prestaties van de 992 zijn ook wel niet mis. 3.7 voor een S…. waren cijfers van de 997.2 turbo:shock:ik heb mijn bootje (jeanneau leader 805 diesel) net verkocht. Het was o zo een topdag wanneer ik hem kocht maar nog topper wanneer ik terug verkocht, en ik woon aan de zee en heb 300dagen zon etc etc….
Als je denkt dat een oldtimer een money pit kan zijn… bootje is ander niveau. Startermotorke….2.000euro, elk jaar effe underfouling, 1000euro, onderhoud houd nooit op enz enz.zou ik toch nog wel es over nadenken over da bootje
in antwoord op: Bellegingsadvieszodra je iets te koop gaat aanbieden weet je maar al te goed wat je ervoor wil vangen….. virtueel de druk opvoeren met een potentiele koper af te houden kan ook het tegenovergestelde effect hebben.
in mijn geval krijgen zulke mails een vriendelijk antwoord…. geen interesse meer….wow, eerst vermelden dat dit niet geschikt is voor gevoelige kijkers…. viel bijna van mijne stoel van het verschieten :-)
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6vind het mooi, staat er goed mee, proficiat!
in antwoord op: ‘t is een afwijking ik weet het…..hopelijk vinden ze niets dat ze kunnen taxeren op de recyclage van het aantal mm neerslag….
in antwoord op: Koolstoftax Co2https://www.coches.net/porsche-911-carrera-4s-coupe-2p-gasolina-2003-en-madrid-34625996-covo.aspx
ziet er ni slecht uit
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6https://www.coches.net/porsche-911-carrera-cabrio-997-2p-gasolina-2005-en-madrid-33146351-covo.aspx
in antwoord op: Ik zoek een 997 Cabrioik zou een mail versturen naar Techart met de vraag. Deze zullen je dan of uitnodigen of verder verwijzen naar een installateur. Hier kan je dan naar aanleiding van de doorverwijzing contact mee nemen. Zo ben je zeker dat alles volgens de regels van de kunst (techart) uitgevoerd zal worden.
in antwoord op: Installatie TechArt uitlaat986-996 eten LMM als snoepjes, veelvoorkomend probleem. In de enkele Jaren dat ik 986-996 heb gehad heb ik minstens om de 2jaar een LMM kunnen vervangen.
in antwoord op: 996 4S motor houdt in 4000-4500rpmin dat geval vereist dat gewoon een heel lange testrit om aan +6000km te komen :happy: :happydance: :coolness:
als een wagen niet is ingeschreven en minder dan 6000km heeft kan deze onder categorie demovoertuig vallen en dan als nieuw verkocht worden. Indien dit export is kan de wagen zonder de btw verkocht worden als er exportplaten opgezet worden of in Nederland via uitschrijving en exportpapieren.
Bij inschrijving zal men dan de btw over de factuurwaarde moeten voldoen.in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6er is precise iemand achter ne gt4 aant shoppen :respekt: :engeltje: :applaus: :drink:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6was idd een beetje zoals Chris zijn garage maar die kende ook zijn stiel, heeft toen heel wat op mijn Porsche gedaan en zal nooit die nacht en vooral volgende dag vergeten, idd RIP
in antwoord op: cayman super-GT