Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,844)
    • super knaller, van harte proficiat!
      Ik hoop dat mijn boot verkocht is tegen je advertentie online komt :engeltje:

        misschien met dit bedrijf es contact nemen
        http://www.theimann-motorengmbh.de/motor-probleme/

          @Wing
          of dit een gekend en wederkerend probleem is bij dit soort motoren durf ik niet zeggen maar het geen alleenstaand geval. Bij een van mijn boxsters had ik ook een ratelend geluid en daar ging dan waterpomp etc bij amper 50tkm. Bij een andere tikkend geluid en hydrolische klepstoters….. bij een andere bij een koppeling upgrade enkele andere waarden laten vervangen die toen duiden op nakend onheil (gelukje toen), etc
          Ik ben nooit de onheil zoeker geweest in modellen maar dit voor te hebben bij een wagen met een goede onderhoudshistoriek en dit soort km is toch wel schrijnend. Niets is perfect en techniek zal altijd wel ergens een kantje hebben maar voor bepaald series, hoe fun ze ook zijn, kan je er niet aan doen van te denken met een rijdende tijdbom te rijden. Bij een 996 hebben ze de nodige upgrades nu wel maar die zetten je wel een kleine auto aan kosten terug om hem bulletproof te maken.
          Deze serie heeft ondertussen toch ook wel zijn lijstje, sommige handelaars hier (costa blanca) upgraden sowieso al ims en rms en waterpomp op deze modellen om garantie shit te vermijden.

          Vandaar mijn statement dat ik daar geen zin in heb en deze reeks, al heb ik ze gehad en mee tot mijn favoriete prees, uit de lijst smijt.

            en ik was de laaste weken naar een paar caymans en boxsters gaan kijken en testen, zie ik dit maar weer verschijnen….. mmmm ik hoop dat het allemaal meevalt voor je maar ik vrees dat ik ga passen voor de 987-997 mk1 generatie. Hier duidelijk geen zin in…..
            Sterkte kerel!!

              Heel knap ding en super fun om te rijden :driver: :respekt: :up:

                knappe bolide, GTS altijd :applaus:

                  zou voor de gts gaan, vooral km en gts is gewoon specialer als gewoon…..
                  Ook zou ik niet voor ene oranje normale c2 gaan, als gts of gt3 dan ok, maar gewone uitvoering niet.
                  (dit is tss deze twee bekeken, nt 981vs991)

                    is de huidige verkocht? Zag er een slotje opstaan?
                    Ik heb ook altijd verkocht en dan pas gekocht, oke, soms had ik meerdere staan maar dan kon het budget het aan om eerste te kopen en dan te verkopen. En nog gaf dat dat stress en kon ik nooit echt van de nwe genieten want de oude stond nog ‘op mijnen teen’ zoals men zegt.

                    Er zijn momenteel wel een paar gts’en dus daarom prijs onder druk.
                    deze is ook wel een koopje denk ik……
                    https://www.coches.net/porsche-cayman-gts-3p-gasolina-2015-en-cordoba-33393260-covo.aspx

                      Het punt is natuurlijk dat je huidige ook in waarde gaat dalen, leeftijd en km die erbij gaan komen. Ook al rijd je niet meer zal die in waarde dalen. Het is niet wat er op een ander gevraagd staat dat men dat er ook daadwerkelijk voor gaat krijgen. Ik ben ook al een tijdje naar de 981 aan het kijken en heb hier onlangs nog een 981cayman gemist met 16000km van 2015 voor 42.000 met best wel wat opties (chrono. pcm, sportzetels. pasm, xenon, etc).
                      De gt4 zit nu effe in een dip, net zoals de gts. bvb die witte is gewoon een koop!
                      Je kan nu bvb de opleg doen naar de gts vanwege zeer scherp gekocht en mocht die toch niet volledig aanstaan, uitkijken naar een gt4. de gts zal sowieso zijn waarde sterker behouden als de 2.7 vanwege minder aanbod.
                      De 2.7 gaat zoals gezegd verder dalen en de andere 2 stagneren of gaan terug iets stijgen afhankelijk het aanbod. Dat ga je veel minder of niet hebben met de 2.7 en daardoor zou het wel is kunnen dat de kloof groter gaat worden.
                      Dus heb je een oportuniteit, doen. De berekening heb je al gemaakt. Enne de gts is voor dagelijks gebruik de betere keuze. Op de parking staat de gt4 stoerder totdat je daar elke dag mee moet gaan rijden…… Denk aan een normale cayman tov een lotus…. voor de fun de lotus, voor elke dag….. idd

                      Dat zou ik doen.

                        @Larsy
                        bij wagens heb je een modelcode (981) en modeljaar. Dit laatste heeft te maken met kleine verandering of kleurcodes en softwareupdate of bepaalde materialen. Ook heeft dit betrekking tot het aantal voorziene wagens die voor een bepaald jaar zijn vooropgesteld in productie.
                        Zo kan het perfect zijn dat een wagen van bvb augustus 2013 reeds modeljaar 2014 heeft.
                        Dus dit is weldegelijk belangrijke info en is ook gekoppeld aan het ch.nummer. Bij het ontleden kan je zien welk modeljaar deze heeft ook al is ie in het vorige productiejaar gemaakt.

                          LCA is Lane Change Assist

                            das dankzij yellow sub zijnen invloed :happy: :first:

                              is idd gekend, mss je garagist met deze jongens laten contact nemen
                              http://auto-resto.nl/en/left/porsche-motor-modificeren/

                                mooie wagen! succes met de verkoop!

                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,844)