Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,844)
    • heel mooi exemplaar en mijn favo kleur op een cayman!

        heel mooi exemplaar en mijn favo kleur op een cayman!

              na een crash via verzekering hersteld (wat bij een nieuwere normaal wel is) is er ook een keuring na ongeval. Met goedkeuring van de huidige eigenaar kan dit bij de technische keuring worden gevraagd of er een keuring na ongeval gebeurt is.

              Je kan voor een paar honderd euro een 111punten aankoopkeuring laten uitvoeren bij een Porsche center. Daar krijg je dan alles netjes voorgeschoteld met draaiuren, welke zones er gereden is etc. Als alles in orde is kan een approved garantieverlenging aankopen.

              Dit is mss een onderhandelingspunt dat je naar de eigenaar dit voorsteld dat wanneer bovenstaande punten ok zijn en hij leverd met een extra jaar approved garantie (of meer) de wagen dat je een deal hebt. Veel veiliger kan je niet gaan of je koopt gewoon nieuw op bestelbon.

                na een crash via verzekering hersteld (wat bij een nieuwere normaal wel is) is er ook een keuring na ongeval. Met goedkeuring van de huidige eigenaar kan dit bij de technische keuring worden gevraagd of er een keuring na ongeval gebeurt is.

                Je kan voor een paar honderd euro een 111punten aankoopkeuring laten uitvoeren bij een Porsche center. Daar krijg je dan alles netjes voorgeschoteld met draaiuren, welke zones er gereden is etc. Als alles in orde is kan een approved garantieverlenging aankopen.

                Dit is mss een onderhandelingspunt dat je naar de eigenaar dit voorsteld dat wanneer bovenstaande punten ok zijn en hij leverd met een extra jaar approved garantie (of meer) de wagen dat je een deal hebt. Veel veiliger kan je niet gaan of je koopt gewoon nieuw op bestelbon.

                  heb een 964 cab kunnen kopen een 5jaar terug voor een 24k maar na een zeer informatief gesprek met een gerenomeerd restaurateur kwam ik snel op een bedrag in te calculeren van +-8k en mss nog wat voor een opmaak zoals het zou moeten. Motor zou een 130tkm hebben gedaan maaaaarrrrr altijd wat in te calculeren dus totaal budget +15 voor alles om een stukje gemoedsrust in te bouwen.

                  Dat vond ik toen teveel en nu nog….had ik erop kunnen verdienen, wellicht wel of niet. I dont care eigenlijk maar mijn punt is dat velen dit wel gedaan hebben en ook incalculeren. De mindere vragen reeds een tijd hetzelfde en die ballon is nog niet ontploft maar terug ter aarde aan het dalen. De goei zullen nog altijd knallen maar de mindere zullen terug betaalbaarder worden. Uiteindelijk zal het totaalplaatje op hetzelfde komen maar das het aloude liedje dat iedereen kent.

                  Een premium zal en kan altijd gevraagd worden voor unieke gevallen zoals deze met amper ingereden 66tkm….. Uniek dus Unieke prijs afhankelijk wat de unieke koper ervoor over heeft.

                    als het een 2S mag zijn met amper 41.000km
                    http://soloporsche.com/showthread.php?t=83364

                      vind ik nu niet echt een geslaagde combi, origineel mooier. Wat me hier wel opvalt is dat ie precies heel breed vanbinnen is, lijkt precies mijne 7serie vanvoor en das nen boot…. Kan aan de foto liggen natuurlijk?

                        Zou niet teveel “knoeien” met de obd. Als je dit wil zou ik naar een prof gaan.

                          als er iemand interesse heeft in een volledige workmanual van +-5500 paginas van de boxster-cayman 987
                          https://www.dropbox.com/s/deszfxj5ov0wtwf/Porsche%20Boxster-Cayman%20987%20FSM%202005-2008.pdf?dl=0

                            ik denk ook wel dat de 718 iets minder populair zal zijn dan de 981 omdat dit een doorontwikkeling is tov de 981 een volledig vernieuwd model tov de 987.
                            een model blijft over het algemeen de waarde goed behouden tot er een nieuw model komt en het vorige al dan niet veel van de hand gedaan word.
                            Toen de 981 net uitkwam kon je volledig gevulde exemplaren van de S verkrijgen met tss de 5tkm tot 10tkm voor rond de 65k met nw waardes rond de 80-85k…
                            zijn op dit moment nog niet veel naar beneden :popcorn:

                              Gijsbeer, Ik zou ook eens gaan passen bij een rolex verdeler en dan een paar verschillende modellen bekijken. Eric heeft groot gelijk, kan zijn afhankelijk je pols dat de ene klok te klein oogt tov de andere.

                              De sub is een klassieker maar met de keramische bezel 116610 vind ik de verhouding niet meer kloppen zoals bij de vorige 16610. Ik heb al wel es een klokje :engeltje: gehad dus als je vragen hebt.

                              Bij onze Nederlandse vrienden is er best een grote grijze markt van gerenommeerde handelaars die een klok aan toch wel zeer interessante prijzen kunnen leveren. Als je wenst pm ik de gegevens van de mensen waar ik al jaren mee werk.

                                ik gok op de triumph
                                de 2.9 mist wat power tov de verwachtingen maar de 3.2 is dan ook weer niet veel sneller maar lijkt wel omdat je de hogere toeren opzoekt (moet) om het vermogen aan te spreken en zo meer rijplezier krijgt. De 2.9 is eigenlijk ook zo maar het kleine kikje komt gewoon niet en gaat best lineair.

                                De triumph is dus ruimer als verwacht, houd de waarde beter als de andere 2 en geeft ook veel rijplezier en is best vinnig (voelde toch zo aan. (heb die bij beerens classic als bedrijfswagen gehad :happydance: )

                                das mijn gedacht :engeltje:

                                  zit hier in spanje op meerdere fora mee te lezen en LP motors heeft toch best een goede reputatie en zit in het segment voor de betere occ wagens. Heeft ook altijd wel wat fijns op de oprit. Prijzen zijn over het algemeen niet van de goedkoopste maar je krijgt wel kwaliteit in de plaats.

                                15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,844)