Aangemaakte reacties
-
[quote=”Ive” post=223912]Ik heb zelf een boxster S van 2006 met de 3.2 280pk motor en ben er zéér tevreden van.
Zoals hierboven vermeld, het is elke dag opnieuw een plezier om achter het stuur te kruipen. Zalige wagen gewoon.Ik zou hem volgend jaar graag willen wisselen in een 996 4S of een 997 om de enige reden dat mijn 4 jarig zoontje dan mee kan op uitstapjes en ritjes. Nu in een tweezitter is dat uitgesloten helaas.
Ik moet wel toegeven dat ik bang ben om in te boeten op rijgedrag of rijkwaliteiten want mijn 987 is perfect in orde en rijdt zaaaaaalig:happydance:[/quote]
Ik heb de 996 4s gehad en de Boxster s 3.4, als je upgrade zou ik de 997 nemen.
De 996 4s heeft door de rode band de mooiere achterkant al is dat persoonlijk. De rijkwaliteiten van de 997 zijn gewoon op een ander niveau aangaande comfort etc.Zit een beetje met hetzelfde, nu 2kleine hondjes dus een Boxster of cayman is nt meer van toepassing als we met 4 wegwillen…
in antwoord op: Porsche Cayman 3.4i S vs 997Ik vind em wauw maar ik treed bij over de achterkant, precies accidentje gehad op de tekentafel…..
in antwoord op: new porsche 718 boxster / caymanJaareinde, deadline etc…. De laatste tijd ook meer met klanten en afspraken bezig geweest….tja vaderde staat gaat de hobby’s spijtig genoeg nog ni sponseren :happy:
in antwoord op: Waar zit PDS?er is een enorm groot verschil tussen de 986, 987 en 981 ivm ophanging en comfort (al de rest ook)
De 986 tot 18″, de 987 19″en de 981 20″ivm de bmw z4, als ie runflat banden had was het net of je had houten karrewielen eronder :coolness: (ook z4 gehad met runflat :puke: )
in antwoord op: 19 inch op boxsterOp de eerste jaren my96-97 kon je zelfs geen 18″ bestellen, dit omdat Porsche op de my 98 aan de achteras/draagarmen paar kleine veranderingen heeft doorgevoerd en dan kon dit wel, vooral om schade te voorkomen.
Op mijn 986 ’97 had ik een kw variante I en 18″, dit is eigenlijk een combi die zeer ok is. De verlaging en dan een 3delige cup eronder met een et die je velg er perfect doet in uitkomen.
Dan blijf je binnen tolerantie en ga je meer werken aan verbetering tov een loeier van een wiel eronder waardoor je wagen van geen meter meer rijd!in antwoord op: 19 inch op boxsterOp de eerste jaren my96-97 kon je zelfs geen 18″ bestellen, dit omdat Porsche op de my 98 aan de achteras/draagarmen paar kleine veranderingen heeft doorgevoerd en dan kon dit wel, vooral om schade te voorkomen.
Op mijn 986 ’97 had ik een kw variante I en 18″, dit is eigenlijk een combi die zeer ok is. De verlaging en dan een 3delige cup eronder met een et die je velg er perfect doet in uitkomen.
Dan blijf je binnen tolerantie en ga je meer werken aan verbetering tov een loeier van een wiel eronder waardoor je wagen van geen meter meer rijd!in antwoord op: 19 inch op boxstervoor zover ik het begrepen heb vallen alle inschrijvingen, ook herinschrijvingen onder de nwe wet….. dus beter in december inschrijven…..
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.Is een 997 mk1 die tot 2009 in productie was, dan was de mk2 er met de directe injectie (model als PDS). Dus als 2011 is dit mss over de inschrijving niet over modeljaar, dit is max modeljaar 2008.
in antwoord op: Hoe zit dit nu werkelijk ????hier onlangs ook nog eentje gezien met een 64000km en zat nog amper zwart op…. en alles klopte wel, gewoon slordig van meneer porsche vrees ik in de gebruikte materialen…..
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Sinds vorig weekend is ie eindelijk terug, de daytona 116518 met cal.4130 :happydance:
in antwoord op: Nog uurwerk liefhebbers hier?in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5ben ik blij dat ik hier zit….. appartement op naam, auto erop inschrijven en biv…. pffff :popcorn: en rijtaks :happy: ….. de boel verhuren en er nog op verdienen…. :first: :engeltje:
je bent precies een crimi dat je in belgie tegenwoordig jezelf iets wil gunnen, al diegene die het kunnen dragen dan nog dubbel en dik af op loon en bedrijf etc. Nu ga je nog een extra straf ondergaan omdat de maatregel VAA niet lukt als gepland gaan ze dit nog maar es doen om hun eigen idiote geklungel en gekl**t op te lossen…. kort door de bocht mss maar das de essentie…..in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.ben onlangs ook nog verschoten…. kennis doet zijn maserati 4200gt weg, fantastisch onderhouden en weinig km aan een ok prijs voor staat etc. Dus ikke effe uitgerekend, de 2000euro rijtaks weet je, pijnlijk (zeker als je weet dat ik hier in spanje voor mijn 4.4 range 280euro taks betaal en biv was euh ook zoiets). DAN de BIV :what: :think: :bounce: :bounce: :bounce: 10.400euro voor een auto van 2003 :wtf: komaan seg, effe normaal doen he. Dus bedankt voor het aanbod maar toch maar niet.
Kwam zomaar effe 12.500euro bij de aankoopprijs van de wagen. Hij weet nu dat of de wagen gaat in export of de wagen krijgt hij nooit verkocht. Zelfs aan een dumpprijs moet nietmand dat hier nog hebben.
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.+1 ex 2×986 en ex 987S
in antwoord op: boxsterliefhebberswelkom en proficiat met je 944.
Zoals Wim reeds zei, best nakijken die ophanging etc. Spoorvorning kan door iets breder rubber komen, zwaarder sturen bij parker etc ok, maar baanvastheid heeft (indien banden ok en niet buiten toleranties etc) voor de rest vooral met ophanging, uitlijning, stabilisatorstangen etc te maken.Kan gewoon aan je uitlijning liggen bvb
in antwoord op: Wie ik ben