Aangemaakte reacties
-
Als dit klopt…….. Zitten er seffens een paar in AlmerĆa :-) -)
http://www.segundamano.es/almeria/porsche-911-911-32-speedster-2p/a73004967/?ca=0_s&st=a&c=4Speedster 1989 37.000ā¬
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Welkom kerel! Effe tanden bijten voor da rijbewijs maarrrrr dan wel super voorzichtig he !!
in antwoord op: Drup, zoon van DripIk heb ook goede ervaring met rcf, kunnen wel wat aan en klank is zeer ok voor de prijs.
in antwoord op: Audio Upgrade Cayman Sis gewoon een foutje, is een 2,9 gen 2 hoor.
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5cayman facelift 2,9 voor een mooie prijs zou ik zeggen.
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/269759597?asrc=st|as
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Er zijn wel enkele aandachtspunten maar aangaande het blok zijn ze redelijk betrouwbaar. Ze hebben toen eigenlijk hetzelfde onderblok gebruikt voor heel hun modellen range. Afhankelijk de km stand zal je RMS reeds vervangen zijn vanwege vervangen van koppeling en de meeste modificeren dan ook het IMS.
Voor de rest zou ik je aanraden bij aankooptips te kijken. Vooral dakconstructie, ophanging, waterpomp, raamswitches, drains, etc kunnen eerder voor probs zorgen.in antwoord op: Porsche Boxster 986 2.5 betrouwbaarheid?2jaar terug heeft mijn toenmalige baas zijn 997turbo verkocht van 2010 en 35tkm. Auto werd dagelijks gebruikt, dochtertje geregeld mee achterin en was als nieuw!
Als de wagen er nu zo uitziet stel ik me vragen. Niet dat ie niet goed is onderhouden (technisch) maar wel dat ie respectloos is behandeld.
Als men de wagen dan ook respectloos gaat rijden, dan idd gaan onderdelen sneller slijten waardoor er onderdelen sneller zullen moeten vervangen ook al is de km stand laag.
In die categorie is het aanbod waanzinnig en het klantenbestand eerder beperkt. Dus neem vooral je tijd.in antwoord op: advies Porsche 997 Turbo, maar is een 4S geworden.dat is idd het begrip en dan nog! Ik heb bij een garage gewerkt in Deurne waar een saab cabrio voor ongevalvrij verkocht is (niet door mij, en pas later te weten gekomen). De wagen was eigenlijk als total loss en opgekocht door de garage om dan door een car.bedrijf in merksem terug op te maken. Daarna aan reeds bestaande klanten als nieuw verkocht, was het te weten gekomen omdat de baas stress had en hoopte dat er geen vermelding op het keuringsbewijs ging komen…… niet dus heeft hij de auto met smile afgeleverd als ongevalvrij!!!!
daar dus niet lang gewerkt!
Ach, de meeste leasingwagens worden herspoten voor ze ingeleverd worden omdat de franchise goedkoper is dan de ‘kleine’ schades van krasjes etc te betalen. Zijn omnium. Dus 991 turbo, omnium, vervroegd binnen, franchise betalen van x euro en klaar. Auto terug als nieuw en heeft geen deukje gezien. Kan dus best hoor! Ander verhaal is, ongeval, krom, nu terug recht (ongeveer) en als nieuw verkopen.
Uitkijken dus en niet enkel een opc geeft uitsluitsel!!!!!!!in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5dat is idd het begrip en dan nog! Ik heb bij een garage gewerkt in Deurne waar een saab cabrio voor ongevalvrij verkocht is (niet door mij, en pas later te weten gekomen). De wagen was eigenlijk als total loss en opgekocht door de garage om dan door een car.bedrijf in merksem terug op te maken. Daarna aan reeds bestaande klanten als nieuw verkocht, was het te weten gekomen omdat de baas stress had en hoopte dat er geen vermelding op het keuringsbewijs ging komen…… niet dus heeft hij de auto met smile afgeleverd als ongevalvrij!!!!
daar dus niet lang gewerkt!
Ach, de meeste leasingwagens worden herspoten voor ze ingeleverd worden omdat de franchise goedkoper is dan de ‘kleine’ schades van krasjes etc te betalen. Zijn omnium. Dus 991 turbo, omnium, vervroegd binnen, franchise betalen van x euro en klaar. Auto terug als nieuw en heeft geen deukje gezien. Kan dus best hoor! Ander verhaal is, ongeval, krom, nu terug recht (ongeveer) en als nieuw verkopen.
Uitkijken dus en niet enkel een opc geeft uitsluitsel!!!!!!!in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Om te beginnen zou ik idd naar een 2,7 kijken. Die is redelijk onderschat tov al het andere geweld. Ga je naar de 3,4 S versie, das weer andere koek maar ook een andere rijstijl! Heeft meer koppel en kan je meer als een ‘diesel” rijden, als je dan de toeren opzoekt is het snel. De 2,7 ga je meer de power kunnen gebruiken en doordrukken dan de S 3,4, als je dat gaat doen ga je snel boven de dubbel toegelaten snelheden zitten!
Succes met je zoektocht!
in antwoord op: Porsche Cayman vanaf het jaar 2006Om te beginnen zou ik idd naar een 2,7 kijken. Die is redelijk onderschat tov al het andere geweld. Ga je naar de 3,4 S versie, das weer andere koek maar ook een andere rijstijl! Heeft meer koppel en kan je meer als een ‘diesel” rijden, als je dan de toeren opzoekt is het snel. De 2,7 ga je meer de power kunnen gebruiken en doordrukken dan de S 3,4, als je dat gaat doen ga je snel boven de dubbel toegelaten snelheden zitten!
Succes met je zoektocht!
in antwoord op: Porsche Cayman vanaf het jaar 2006Boxster s van 2009 met 27000km verkocht…..maar ni aan mij :-(
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Boxster s van 2009 met 27000km verkocht…..maar ni aan mij :-(
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Nette Boxster s
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/274956150?asrc=st|asAls ie in september er nog is, ga ik kijken!
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Nette Boxster s
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/274956150?asrc=st|asAls ie in september er nog is, ga ik kijken!
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5