Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,844)
    • Ik denk dat de files zich wel zullen oplossen omdat de meerderheid zulke wagens niet kan betalen… veel mensen hebben geen euro op de rekening staan dus een wagen van +30k is dan taboe. Als de ev’tjes andere prijzen gaan hanteren heb ik niks gezegd.

      Nu zijn er geen taksen ge betalen maar zodra het meerendeel hiermee gaat rijden??!! Ik zie al een recyclage index voor de batterijen komen, een stroom opname tax, hoe meer Kw je wagen heeft, hoe meer die aan het net vraagt dus hoe meer tax je zal mogen betalen. Vermogens tax, dus terug naar het oude model ivm BIV ….(ik hoop dat er gene politieker op het forum zit of we hangen)

        Ni teveel kibbelen gasten…. sta effe stil dat je best geprivilegieerd bent dat je met een Porsche kan rijden… je gezond bent… en ja dat je niet meteen met iedereen akkoord bent en je eigen mening kan doorduwen (daarom dat je waarschijnlijk ook de financiële middelen hebt om die Porsche te kopen, elk op zijn manier) . Maar soms moet je niet overeenkomen maar begrijpen en accepteren zonder maar. Dat maakt het ook fijn voor de omstaanders…. 

        on topic… ja Corona verstoord veel, velen weten dat ik vastgoedmakelaar in Spanje ben, nu dit is in de huidige situatie al geen cadeau. Alle vrienden en familie wonen in België en daar hebben we ondertussen meer dan een jaar geen in persoon contact meer mee. Wel telefoon etc maar die knuffel aan mama en papa, broer of petekind is er niet… de geboorte van het kind van je beste vriend moeten missen, de begrafenis van…. enz.  Ja dat weegt zwaar ondertussen. Maar Corona heeft me ook vele dingen geleerd. Maar het mag gaan ophouden…. het voordeel dat ik hier heb dat is dat ik nu reeds in +-22gr zit met zon en zee. 

        btw neem aub het nwe Costa belgica ni teveel serieus want ik lach er heel hard mee…. bon mocht het daarop komen voor Spaans vastgoed, ge weet me te vinden! Dan doe ik mijn deel ook wel in de Porscheforum pot!

          Jean, ben nog bezig met een villa in Spanje te verkopen (eigen bouw), als die weg is neem ik em wel over voor die 40k hoor….
          Voor de prijzen dat ik zie waarvoor ze hier verkocht worden, hier gaan ze toch wat meer. Voor 40 zou ik em niet wegdoen.

            Als je wil zet ik hem op het Spaanse Porsche forum, soloporsche.com
            Hier worden ze wel verkocht. BIV is hier 150€ En taks een 200€

              Ik zou gewoon de garage contacteren voor meer info over de wagen. Indien aankoop interesse met de eigenaar naar de garage gaan en een uitdraai van de historie laten opmaken en een survey laten maken met de zaken die moeten gedaan worden en die binnen een jaar +- moeten gebeuren. (Bij aankoop boot doe ik dit ook). Zo weet je wat er gedaan is, wat nu moet gebeuren en in de ongeveer nabije toekomst. Kan je mooi je budget opmaken en kijken of deze voor jou interessant is of niet.

                Een wagen met waterschade moet totaal vernieuwd worden. Het is pas achteraf dat de problemen komen zoals hier reeds gezegd. Ook voor de herverkoopwaarde is dit niet goed. Ik zou er afscheid van nemen.

                  Zou het idd ook aanraden om te verplaatsen. Wij hadden gepland naar Antwerpen af te reizen in Augustus maar hebben dit last minute ook geannuleerd vanwege het slechte nieuws.

                    Veel succes met de verkoop en nu ben ik ook benieuwd wat er gaat kome:engeltje:

                      Had er graag bij geweest als bijrijder bij iemand maar ben pas in België vanaf +-09augustus

                        [quote=”Yellow Submarine” post=282046]Niemand betwist dat de PDK een perfecte bak is. Op de basis motoren verbergt de PDK het bescheiden vermogen door altijd de snelste overgang en in de correcte toerentalzone te vertoeven. Of je nu traag of Schnell rijdt.
                        [/quote]

                        Is idd heel goed beschreven, op de 2.0 718 zou ik altijd de pdk nemen, Een klein tikje op het rechter pedaal en meteen schakelen… met een manuele ga je snel verveeld zitten met het constant te moeten schakelen en anders mis je vermogen onderin. Bij andere motoren ga je dit niet hebben en als 2e zou ik opteren voor manueel. Als dagelijkse pdk.

                        Ik ben geen die hard voor manueel noch pdk, elk zijn voor en nadeel.

                          Misschien is het toch handig om iets meer info te plaatsen
                          – bwjaar
                          – km stand
                          – opties
                          – historiek vd wagen en onderhoudshistoriek
                          – foto’s buiten en binnen

                          Zo ga je meer animo krijgen

                            Heb het bij mijn 987s ook gehad, achter de bus in de winter en pats…. meteen naar Carglass en daar ook nwe ruit mogen laten steken, gelukkig via verzekering.

                            Heel mooi interieur, kom je niet vaak tegen op een Boxster

                              Heb onlangs met een Cayman mogen rijden, een 718 2.0 met pdk en moet zeggen dat ik van al die zever van de pers niets heb ondervonden…. het minste dat ik de gas iets verder indrukte schakelde die terug zonder dat je het echt doorhad en weg was ie. Met manueel kan ik me wel voorstellen dat je je suf moet schakelen mar met pdk was er echt niets mis mee, integendeel. Ik zou sowieso een pdk aanvinken op een base 718.

                                Melden per mail en afspraak maken om dit te laten nakijken

                                  Gert Beets kent zijn vak, ook op technisch niveau. Hij heeft vroeger de classic afdeling bij Beerens gehad, daar ken ik hem van, heb veel van hem geleerd toen ik daar werkte.

                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,844)