Aangemaakte reacties
-
Is er dan met de 997.2 4s en de 997.2 gts dan veel verschil? Lijkt me dat die toch wel best in wat aspecten overeenkomen?
Vermogen ligt toch ook dicht bij elkaar, 385pk tov 408pk.
Ook de body is dezelfde van de 4s en de gts.
Gts is wel overal een knopje hoger maar is het verschil zo groot?
De keuze voor de achterste zetels is logisch, ik heb kleine hondjes en daarom zal bij een volgende aankoop het waarschijnlijk ook terug een 911 zijn ipv de 2zits varianten.
Vind het een heel knappe verschijning een gts maar weet niet of het echt zoveel anders is als de 4s om het prijsverschil tov een 4s te verantwoorden?
Heb je al fotos (hebben we die vraag ook meteen gehad)in antwoord op: 997.1 GT3 vs 981 GT4Ben je er al een beetje uit dewelke de voorkeur krijgt?
in antwoord op: 997.1 GT3 vs 981 GT4Ik denk dat wanneer je de km’s doet met de gt3; die gewoon duurder gaat zijn in slijtage onderdelen en zeker als er iets voorvalt. Dan mag die waardevaster zijn maar die uitsparing geef je dan weer aan de wagen zijn onderhoud/herstelling.
Gt4 heeft vooral lange overhang voor maar daar dient die plastic onderlip idd voor, geluid bij schuren is heel vies maar daar blijft het dan bij.De lange versnellingen zijn een beetje de lastpak maar niemand gaat dood van shortshiften bij dagelijks gebruik.
Ik zou eerder naar de gt4 gaan als de gt3 997.1; als het met de 991 4s of gts zou zijn, ga ik naar de 991in antwoord op: 997.1 GT3 vs 981 GT4heel knap!!! veel plezier ermee!
fotos van de binnenkant? :engeltje:in antwoord op: A new baby – Orange is the new black@Plumber
heel veel sterkte aan jullie allen toegewenst en we duimen hier in Spanje mee dat er toch goed nieuws kan komen.Iedereen zegt, we gaan genieten en minder werken, meer profiteren enz. Weinigen doen het, velen wachten tot de tijd ons uiteindelijk ingehaald heeft…
Ziekte, ongeval en zo veel meer kan alles op zijn kop zetten. Het is ook niet makkelijk sommige beslissingen te nemen en soms kan het ook niet maar 1 ding is zeker, wat je ook doet…. Geniet van elk moment en wees gelukkig met hetgeen je doet en hebt, niet ongelukkig over hetgeen je wil doen of een ander heeft….in antwoord op: Droom ten einde.vind de zwarte velgen idd ook minder
in antwoord op: Nieuwe SpyderNadat er meer en meer electro of hybride zullen zijn, zal men hierop ook wel iets vinden om daar extra tax op te gaan heffen. Eerst moet men daar goed op stimuleren zodanig er genoeg van zijn. Dan effe een wetswijziging doorvoeren voor extra belasting/tax hierop en ploef, we zijn weer vertrokken.
De ontbrandingsmotor zal meer en meer belast worden tot deze voor de burger te duur of onpraktisch zal zijn om nog enigszins deze kost/uitgave te verantwoorden. Prijzen zullen dan nog meer onder druk komen.
Het ene land is hier wat sneller in om tax te heffen als het andere. In Spanje zijn we op auto gebied nog bespaard van dit gegeven. De autos zijn nieuw wel duurder door een co2 heffing die meteen in de aankoopprijs zit. Een 981 was een 7000euro duurder als in Belgie bvb. Maar zodra je naar een occasie wagen gaat met een zwaardere motor ga je op rijtaks wel beter af zijn. De aankoop zal duurder liggen maar de totale kost na betalen van biv en rijtaks zal in Belgie dan weer een pak hoger liggen.
Onlangs nog gekeken naar een occasie range rover 4.4tdv8. In Belgie was er een biv/rijtaks van een +-6000euro op de koopprijs toe te voegen. Jaarlijks 3k ofzoiets. Spanje was de wagen wel 5000euro duurder maar incl. op naamstelling. Dus om te beginnen duurder maar na inschrijving 1.000euro goedkoper. Het tweede jaar een +-300euro rijtaks…. Dit zal ook niet blijven duren natuurlijk.in antwoord op: weer nieuwe autofiscaliteit, dus duurder voor porscheMaandag een 356 speedster (echt of replica?) op O-plaat aan de haven van Altea.
in antwoord op: Wie heb ik gezien? Deel2ook al veel aan het kijken geweest naar de gt4 en spyder. De nwe generatie is toch weer een stuk imposanter aangaande dynamisch vermogen tov van de vorige. Ook zou de versnellingsbak veel beter zijn ivm de overbrenging.
iig van harte proficiat met de aankoop!!!in antwoord op: Nieuwe Spyderziet er heel fijn uit!!! Amuseer jullie en veilige en probleemloze ritten gewenst!!! Ik wou dat ik erbij was….. komt nog wel!
in antwoord op: 2019 Austria TourBij de 996 serie vind ik ook de 4s de mooiste.
Aangaande de advertentie, foto’s vind ik niet goed.
Gebruik geen foto’s zomaar maar trek er specifiek voor je advertentie. Duidelijk, goede belichting, alle zijde vd wagen en interieur. Ook van de administratie.
Commentaar bij de wagen beknopt en informatief, ook in Engels/Duits.in antwoord op: Wat is er mis met deze advertentieBij een particulier kan je steeds een 111punten controle bij Porsche laten doorvoeren. Dit voor een Approved garantie te bekomen.
Ik zou sowieso de 111punten laten uitvoeren, ook bij een multimerk garage. De garantie mogen ze van mij eraf trekken en ik zal dan wel de opleg betalen voor de Approved.
Het enige is wel dat bij de modificaties aan de motor een garantie van de garage of Porsche niet meer geldig zal zijn.in antwoord op: Ervaring porsche 997.1 3.6 tiptronicin antwoord op: 997 Carrera 4 / targa 4Sneeuwsokken zijn door de ordediensten niet aanvaard als wettelijk alternatief om bij te hebben.
in antwoord op: Kettingen Macan GTSGuys Guys…. Spanje hè…. voorschot komt terug en thats it. Je kan er een ding van maken maar uiteindelijk gaan we er volgende keer een Tapa en een caña op drinken, het een first World problem noemen en beseffen hoe gelukkig we eigenlijk zijn.
in antwoord op: Wederom op zoek naar een 987.2 of 981