Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 2,431 tot 2,445 (van in totaal 2,448)
    • Nee, ik bedoel het type plaatje rechtsvoor, aan de zijkant in de kofferruimte.

      Je hoort mensen zeggen over hun wtl, dat ze bijvoorbeeld de 324 ste hebben en dat je dat dus ergens in de nummering kan zien. Het zou me op zich niet verbazen als het het registratienummer is waarbinnen je dit af kunt leiden.

      0

        Met de billen bloot?

        Wellicht een beetje te rustig aan gedaan de laatste 10 jaar, meer gehobbiet dan gewerkt.
        Met het bedrijf een inhaalslag aan het maken dat me veel tijd gaat kosten, terwijl de opbrengsten nog even uit zullen blijven.
        De komende jaren zal er weer stevig moeten worden gewerkt waardoor er te weinig tijd zal zijn om al mijn hobby’s in de lucht te houden, zoals vissen, varen, hondje, concertjes, 911. Daarnaast heb ik nog een leuke BMW die al 7 jaar op stalling staat (= pijnlijk, vind ik zonde), die ik graag weer in top staat wil brengen en thuis in de garage wil zetten.

        Ofwel, beetje te veel mooie spullen om allemaal bij te kunnen houden. Je zou er bijna stress van krijgen en das nou juist niet de bedoeling van een hobby toch. Heb voor m’n boot gekozen, op het water heb je meer vrijheid dan op de weg! En qua gezelligheid, er passen meer passagiers op de boot dan in de auto.

        Jeetje wel een hoop werk zo’n showshine afscheidsritueel, ik denk dat ik klaar voor ben, uit het oog is uit het hart!

        Mijn meisje zegt, ja ja ja, en dalijk heb je weer gereden en dan …….. hahaha Zal toch wel niet deze keer…

        0

          Inmiddels weer een paar maanden verder, overrun door drukte onvoorzien. Vandaag ga ik een poging tot het showshine maken ondernemen tbv van de fotoshoot en verkoop. Het weer moet wel ff mee blijven werken deze week. Het is de bedoeling om hem komend weekend op autoscout te zetten. Ofwel, om dit verhaal compleet te maken, voor 49.911 eurootjes verandert hij van eigenaar! :first:

          0

            Ok dan, dit was de eerste song die ik draaide in het groene monster, als sounddope …

            0

              Bij mij ligt er zo’n cup uitlaat onder. Heb ook een keertje een paar maanden gereden met een cup bocht ervoor (nauwelijks kleppen geloof ik). Komt niet door de apk btw, maar wel leuk. Hahaha, zoals je vroeger op een brommertje reed. Plietie in de buurt, van je gas af, en afterburner vlammen uit die uitlaat. Hahaha, is mooi, de buurt was er minder blij mee, hahaha, maar Cabrio had je echt oordoppen nodig. Uurtje rijden, 3 uurtje oorsuisen, niet chique maar wel gelachen! Leuk om een keertje mee te maken. :mrgreen:

              0

                “Motor heeft minder afgezien door rijden van lange afstanden aan beperkte snelheid”

                Ik ben wel van mening dat een 911 motor met enige regelmaat mits goed warm best ff lekker toeren mag draaien (niet in het rood tuurlijk), die auto’s worden er blij van als je ze afentoe op de staart trapt. Als zo’n wagen nooit boven de 150 km komt, daar wordt ie niet blij van. Daar blijft ie lekker pittig bij.

                Heb het altijd een ietwat raar verhaal gevonden dat motoren die nauwelijks worden belast slomer worden. Maar ja, heb toch 911’jes gezien die nauwelijks vooruit komen, ook al druk je er wel op.

                0

                  Het is alsof ik opnieuw verliefd wordt hier op ‘t forum met al die lotgenoten met hele mooie wagentjes (fotootjes).

                  Zag ook forumlid Sniper in het rijtje, met een 3.2 wtl uit 86. Zijn daar plaatjes van hier op’t forum, ben wel ff benieuwd hoe die eruit ziet. Is toch de opa van de mijne denk ik … ff een genencheck! :up:

                  0

                    Er wordt soms nog weleens gewaarschuwd toch voor controles. In NL is het dacht ik tegenwoordig zo geregeld, dat als je iemand waarschuwt, de waarschuwer net zo strafbaar is … :wtf: :?

                    0

                      Indeed, mooier dan de motor gaat de sound niet worden. Geeft de meeste rust in het hoofd. Draai wel es drum/bass, maar eigenlijk niet te doen. Als we veel kilometers maken, dan geweldig leuk om tijdens het toeren door de weilanden (natuurlijke omgeving) in de 3e versnelling tot zo’n 80 km p.u. de geuren/kleuren/wijngaarden/kronkelweggetjes de lokale sfeer te versterken met een lekkere reggae beat. Maar meestal is ie dan toch binnen een half uur weer uit, gewoon lekker die motor, beetje gas bij, beetje terug laten vallen, dat geronk, de rensportsound oelala, uniek. Luchtkoelers en choppers, de mooiste geluiden! En de F1 tuurlijk, maar die kom je nooit tegen op de openbare weg … :happydance:

                      0

                        Heb er nog es over nagedacht maar klopt. Ik groet vanuit de 911 ook steevast 911’jes met staande koplampen en klassieke of bijzondere (snelle) auto’s. En dat is nagenoeg altijd wederzijds. Bij de overige ben ik wel groetbereid, maar dan dus meer het terugzwaaien.

                        En indeed soortgenoten zeer belangrijk. Ben ik varen dan groet ik andere boten, ben ik vissen dan groet ik andere vissers. Waarschijnlijk uit erkenning dat je op dat moment beide met dezelfde tak van sport bezig bent en van elkaar begrijpt dat ie ander het goed bekeken heeft door niet op kantoor te zitten maar gewoon lekker van het leven aan het genieten is. :drink:

                        0

                          Dan eerder een blokkie om … :mrgreen:

                          0

                            Leuk overzicht!

                            Ik zag 1x 964 wtl forumlid in het rijtje, mooi man.

                            Mag die van mij er ook bij? :coolness:

                            Originele handgeschakelde 3.6 lt 964 wtl 1993, wimbledon groen :driver:

                            0

                              Dipt ie um nou zo in een ander kleur …? :popcorn:

                              Is toch 1 van de 11 geboden, ‘Gij zult niet uwe 911 omdippen!’ :shock:

                              0

                                Besides, in een bankrekening kun je niet lekker sturen … :relaxman:

                                0

                                  Tuurlijk handig om wat knaken achter de hand te hebben om een knappe aan te schaffen, maar daarnaast indeed passie en prioriteit van maken. Ik zeg altijd, een mooie luchtgekoelde 911 is onbetaalbaar, en dan vooral het rijden, de ervaring van de grote motoren en het directe contact met de weg. En ‘s nachts voel je je piloot in je eigen vliegtuig, mooi man die klokjes in donker, het geronk door het openstaande achterluikje!! Ik bedoel maar, wat kost een gemiddelde vrouw, een paar kinderen, een hond, een boot,een wereldreis of een nieuwe keuken… :drink:

                                  Paar maandjes terug onze bmw cabrio verkocht, we werken vanuit huis en hadden 4 auto’s, allemaal 6 cilinders van 2 lt to 4 lt (dolletjes, beetje overdreven misschien, maar rijdt zo lekker), 911, 2x bmw en een Jeep. Maar dat wagenpark (goed onderhouden) kostte per saldo (in mijn beleving dan) niet meer dan 1 aardige directieauto, die dan elke 3-5 jaar vervangen wordt voor een nieuwe of jonge 2e hands.

                                  Ofwel, als je een goeie hebt, heb je er in mijn beleving per saldo minder kosten aan dan een gemiddelde burgerbaggerbak. Moet je wel een goeie hebben. Heb vanuit ervaringen van bevriende oud-911 rijders wel begrepen dat niet elke 911 halleluja is. Als je een gare koopt, kun je daar heel veel ellende mee ondervinden.

                                  2 Dingen van belang met 911 rijden. Je moet de eventuele bekeuring zonder blikken of blozen kunnen schuiven. En als er wat stuk gaat, dan direct vervangen of auto in de wacht zetten tot je de reparatie ervoor over hebt. :salut:

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 2,431 tot 2,445 (van in totaal 2,448)