Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 583)
    • [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/019-2.jpg[/IMG]

      [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/025-2.jpg[/IMG]

      [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/026-2.jpg[/IMG]

      [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/027-2.jpg[/IMG]

      [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/029-2.jpg[/IMG]

      0

        pics… de on track pics zijn genomen tijden cool-down laps.

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/001-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/002-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/003-2.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/004-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/005-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/006-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/007-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/008-3.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/009-2.jpg[/IMG]

        [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/010-2.jpg[/IMG]

        0

          paar pics:

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2701.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2824.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2055.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2018.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T1754.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2632.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2552.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2757.jpg[/IMG]

          [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb187/MichM33/5W4T2704.jpg[/IMG]

          0

            wow prachtig materiaal mannen!!! echt om van te smullen! 8)

            0

              0

                0

                  0

                    met weinig ervaring zou ik niet de Porsche days uitkiezen voor je doop… er wordt stevig gereden en er zijn eigenlijk geen regels… je mag beide kanten voorbij steken, ook in bochten.

                    Sommige organisaties hanteren een meer strict reglement, met instructeurs enzo die je kan meenemen…

                    ik weet niet hoe je tegenover circuit rijden staat natuurlijk, want daar hangt veel van af… sommigen hebben het in hun natuur, anderen krijgen het na 100 lessen nog ni onder de knie.

                    0

                      je kan ook altijd een trackday doen op Spa met Autotrack bijvoorbeeld. Zij hebben een “Left side overtaking only” policy. Dit houdt in dat je enkel langs links mag voorbijgaan, niet in bochten en ook niet net voor de bocht tenzij de voorganger duidelijk teken geeft.

                      Heb vorig jaar zo es een dagje meegadaan en moet zeggen dat dat heel heel leuk was en correct!!! Uiteindelijk waren er ni zoveel auto’s op circuit en de verstandhouding was super.

                      Staan ook altijd instructeurs ter beschikking. Die kan je per half uur boeken.

                      0

                        super!!! Kom gerust es gedag zeggen in de boxen… weet wel nog ni waar ik zit. Meest kans om me zaterdag te treffen

                        0

                          [quote=”brunogt3rsgen2″:2velwvdg]als de mijnen binnen is moeten we maar eens afspreken want ik woon niet zover van u[/quote]

                          laat maar iets weten… altijd te vinden voor een babbel :wink:

                          0

                            [quote=”GHHALLY”:2erhyr1x]GT3 MK1, met extra’s en weinig km’s bij een erkende independant Porsche dealer.

                            http://www.jzmporsche.com/porsche-GT3-Manthey-K400-LHD–32.html

                            schitterend beest!!!! 8)

                            0

                              wel ik heb hier ooit es dit gepost:

                                als het echte Michelin cups zijn dan ja… voorzichtig bij regen.

                                => laat anders Michelin PS2’s monteren als je er vooral op straat mee rijdt :wink:

                                0

                                  kan je de exacte omschrijving van je banden es meedelen, dan kan er gerichter geantwoord worden.

                                  De Michelin Pilot Sport cup band is de meest populaire band voor een GT3 (alleszinds voor de track liefhebbers)… Deze band levert uitstekende grip bij droog weer, maar is bij nat weer niet te vertrouwen…Heb ze zelf op de 64RS liggen en laatst nog onderweg naar Dijon bij hevige regen me aan 100km/u voortbewogen…geen risco’s nemen! Bij vochtige ondergrond en weinig water zijn ze best ok hoor.

                                  De Pirelli Corsa R is de italiaanse equivalent van bovenvermelde Fransman met dat verschil dat ze ietsje minder grip zouden hebben op ‘t droog (maar slijten minder snel)… ook bij regen kan je er wat verder mee gaan dan met de Michelin. Voor mij (en die mening deel ik met andere GT3’ers) de beste band op de GT3. Komt ook volgende keer terug op de 64RS.

                                  Nu kan het goed zijn dat jouw GT3 met een “afgezwakte versie” van eerder genoemde banden geleverd wordt… de Michelin Pilot Sport plus of zoiets heet dat dan… en de Corsa’s hebben ook zo’n variant. Deze situeren zich qua eigenschappen ergens tussen boven beschreven semi-slicks en normale straatbanden. Dus bij veel water best voorzichtig mee zijn.

                                  …maar zoals ik al zei…met welke banden gaat ie geleverd worden? Weet je dat?

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 583)