Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 848)
    • [quote=”JoeBar_S2″ post=129502]…. dan terug naar huis te vliegen rijden om op tijd te zijn.[/quote]

      Lijkt mij een zeer stomme gedachte :shock:

        Hoe herken je eigenlijk een standaard chip van een Steve Wong chip?
        Want tja mijn 911 is bijna 27j kan al veel aangedaan zijn, wie weet zit er reeds ene in….

          Nog even uitzoeken of ik een 24 of 28 pins heb want ik heb juist een model jaar 87.
          En dan eens bestellen.

            Werkt ni op ipad precies

              Op zijn site staan anders eu en usa versies en ook 95 en 98 ron versies

              Maar je redenering zal wel iets van waar zijn

                  Deze is een Cabrio maar met rolbeugel
                  En je kan kiezen, alles open enkel dak open of enkel achterste stuk open voor elk weer wat wils
                  :relaxman:

                    WesRS of beter WesS gefeliciteerd
                    En vooral de kleur is prachtig *luv

                      Hey Wes je geeft zelf het antwoord,
                      Mijn vorige dd was maar in 1 dieselversie te krijgen en ik vond dat hij niet vlot was, na het chippen was hij meer dan vlot, en dit voor door de koppel toename, in elk land zijner andere regeltjes betreffende uistoot en taksen, vandaar dat de fabrikant een soort vangemiddelde programeerd, terwijl de tuners enkel naar het eigen land kijken enzo het max er proberen uithalen.
                      En ik zo die mannenzeker geen gewone beun noemen.

                      @ Sl33py zo dacht ik er zelf ook over

                      En als ik het goed begrijp is het de Steve Wong chip die je dan best steekt?

                        Op deze foto hangt die vanachter heel plat, of is die foto genomen als je juist veel gas geeft?

                          Hoe gaat het met de verkoop van de 912
                          Heb je geen recente fotootjes

                            @ wesrs met men vorigen dd had ik chiptuning van bij Heinz tuning, enkele reden zijn dat een wagen affabriek goed moet rijden in Zweden maar ook in het zuiden van Spanje, andere weersomstandigheden dus en ook andere kwaliteit van brandstof. En zoals in Belgie kan het ook enkele fiscale verschillen geven. Ik heb met men gechipte wagen 200000 km gedaan zonder enig probleem en ik kan je garanderen steeds sportief gereden. Maar ja dat was een nieuwe wagen geen van 27j oud.

                            @ fabio ik lees ook overal dat de chip een positieve invloed heeft op het verbruik, wat verbruikt jouw 3.2

                              ik vermoed dat het over deze gaat Sl33py

                              http://www.911chips.com/c1chips.html

                                Indien je een omnium wil boven de waarde van 15000 is een taxatie nodig.
                                Ik heb een taxatie laten doen, deze is nu 5j geldig

                                  Eerlijk gezegd als je een originele wagen hebt, waarom zou je hem dan op O-platen zetten?

                                  Het enigste voordeel is volgens mij niet naar de keuring moeten, maar ikzelf aan zie dit meer als een nadeel dan een voordeel.

                                  Ook een oldtimer moet veilig zijn voor jezelf en voor alle anderen…

                                  en ja de kosten voor men 3.2 van 1987

                                  BIV: 41,12 euro
                                  wegentaks: 34 euro
                                  verzekering: 110 euro
                                  full omnium: 337 euro

                                15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 848)