Aangemaakte reacties
-
Keek zo’n 8 tot 9 jaar terug naar een 993, de prijzen lagen nog geen eens zoveel hoger :idea:
Heb later maar de “tweede” spaarpot gepakt en een S gekocht, vond die zooooo mooi en nooit geen spijt van gehad.
Bezit hem nog steeds, werkelijk een topper om mee te rijden :up:in antwoord op: opzoek naar een 993[quote=”stefx911″ post=128097]Een 2.7 rijdt heel goed, zeer leuke motor die nog steeds wat ondergewaardeerd is imho[/quote]
Klopt, heb er 8 jaar super mee gereden :driver:
Wat ik wel leuk vond dat de koppel of kracht pas begint bij een hoog toerental, beetje 2 takt idee :up:
Maar dan ging hij ook als de brandweer en kon super meekomen met zijn lage gewicht (rond de 1000kg).
Heb je groene beplating en 165 pk ?Suc6
in antwoord op: 2.7 Targa van 19761976, De eerste met een verzinkte carrosserie :salut:
Die kleur is ook uit die jaren en was altijd mijn favo :up:
Loopt hij goed de 2.7?
Veel plezier met je speeltje.Attachments:in antwoord op: 2.7 Targa van 1976Kheb je gemist, de man van de mooie ritjes uit Gent :up:
in antwoord op: Porsche Lentemeeting 2013 (#8)Hé Koen was jij er ook :?:
Grapje, met je alweer grote zoon, gaat maar door :up:Gr Hans
in antwoord op: Porsche Lentemeeting 2013 (#8)Ach als je het éénmaal meegemaakt heb praat je wel anders :cry:
in antwoord op: Rokende SCHé geen nieuw type kettingspanners :oops:
Meest foute boel als hij (te) warm word.
Heb het zelf ook gehad bij mijn toenmalige SC, enorm wat ging hij roken en verbruiken :cry:
Heb de motor laten reviseren en nog jaaaaren plezier van gehad :idea:in antwoord op: Rokende SCGa denk via Arnhem, misschien kom ik mijn “vriend” Koen nog tegen :salut:
Denk met zijn zoon en die zal alweer wat groter gegroeid zijn neem ik aan :?:
Mijn zoon is 2 m en zie je niet over het hoofd :mrgreen:in antwoord op: Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013[quote=”cabrio wim” post=126425]Werking olie meter:
Voor de stoplichten zul je de meter zien stijgen [/quote]
Vergelijk het meest met vroeger, toen je vriendin nog naast je zat Wim :D
in antwoord op: autokeuringTja merk dat de GT3 ook wat dorstiger is als de luchtkoeler :oops:
Hij geeft steeds zo’n 14 L op de 100 aan, maar de auto’s zijn niet te vergelijken, wat een power de RS :up:in antwoord op: Benzine verbruik 997 4SWelkom Peter, leuk om te lezen wat in de jaren voorbij gekomen is :up:
Loop zelf ook al wat langer op deze aardkloot en kan ook nog wel verhalen vertellen wat ik allemaal voor moois kon kopen voor weinig geld :oops:
Veel suc6 met de 964 van de (goede) late serie :idea:in antwoord op: Eindelijk terug een Porsche … 964 C2 ’92Harley,
Dan is hij niet goed gemaakt, denk alleen de plaat vernieuwd.
Heb ook 8 jaar een 964 gehad en kort na de aanschaf alles vernieuwd, drukgroep, vliegwiel (kostbaar) druk en toplager en hij was perfect :up:in antwoord op: Hardheid koppeling 996 tov 996TT en 964[quote=”Ghost” post=124988]Deze kleur doet de vorm van de Gt3 geen eer aan vind ik.
Dit soort blauw staat volgens mij alleen op een E36 M3.[/quote]Bij “ons” had je een tijdje terug een slogan, “giro blauw past bij jouw” :mrgreen:
Die aparte blauwe kleur van een 964 RS, een beetje vaalblauw vond ik wel fraai :lekker:in antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan[quote=”Mushroom” post=124748]Mijn koppeling is een paar maand geleden vervangen, prijskaartje rond de 3000 Euro.
Toen ik van mijn Beetle vervangwagen in de 996 stapte was’t precies of ik reed met een vrachtwagen, zo zwaar…
996 (en Porsche in ‘t algemeen) koppelingen zijn vrij hard.[/quote]Zeker een tijd niet met een truck gereden :?:
Een Daf met 16 versnellingen, de koppeling wordt geholpen door lucht en gaat soepel.
Denk dat de meeste (nieuwe) trucks zijn voorzien van een automaat.
Heb zelf nog gereden met een Daf truck met een rechte bak, dus geen synchro dat was werken kan ik je zeggen maar wel mooi :driver:in antwoord op: Hardheid koppeling 996 tov 996TT en 964Zou een mooie Porsche zijn voor Alpo in Haarlem :!:
Zo is hij begonnen met Alfa en Porsche, maar Alfa liet hij snel vallen :oops:
Mooi zo’n man die zo handig is en zijn eigen plan trekt, heb daar wel waardering voor :salut:
Wij worden altijd maar gewezen op origineel houden, blijft hij meer waard :bounce:
Zo las ik een artikel van een Duitser die een brede jubileum 911 kocht en hem helemaal naar zijn zin maakte, de juiste kleur en interieur naar “zijn” idee :idea:
Het was werkelijk een schitterende auto geworden en zo’n man heeft daar jaaaaren plezier van :respekt:in antwoord op: Porsche 356 met Alfa motor