Aangemaakte reacties
-
[quote=”Ghost” post=124668]Ik vind die van de 996 GT3 best meevallen hoor.[/quote]
Bij mijn GT3 is het goed te doen maar het verschil met de 993 is ENORM die kan je met je pink induwen :!:
in antwoord op: Hardheid koppeling 996 tov 996TT en 964Beste Lowie,
Neem aan dat het geen GT3 is, die gaat inderdaad zwaar.
Maar een “standaard” 996 gaat normaal lekker soepel, neem aan dat er wat mee is en wat kan je zelf wel invullen ;)Suc6
in antwoord op: Hardheid koppeling 996 tov 996TT en 964En dan staat hij nog niet bij ons (Nederland) op de weg :oops:
Volgens mijn zoon komt hij bij ons boven de 200 :!: :?
Wat zal een RS gaan doen :?:in antwoord op: Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan[quote=”domenic” post=124326]:( een ongeval is snel gebeurd, [/quote]
Wat heet,
http://www.telegraaf.nl/buitenland/21368305/__Ferrari_crasht_op_snelweg__.htmlin antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheWat een nare vooruitzichten Wes :oops:
Maarja ik ben inderdaad van die leeftijd die zijn huis heeft afbetaald, maar wil nog wel met je ruilen hoor :lol:
Kocht 30 jaar terug met zweet op mijn rug van mijn zuurverdiende geld mijn eerste 911, een 2.7 coupé van 1976 een hele mooie :up:
Heb nog steeds contact met de vorige eigenaar, hij is reeds 80 jaar en heeft nog steeds een 911 :!:
Maar 30 jaar terug in Nederland kon wel wat meer, je kon wat makkelijker een handeltje erbij kopen zonder de auto direct op kenteken te zetten.
In de winter zette ik de 911 binnen en betaalde geen wegenbelasting, is nu over, reed op een garagepolis met de 911 wat ook niet meer mag.
Had voor mijn werkplaats altijd wat handel staan en dat bracht lekker op, mag niet meer.
Bijgaand mijn eerste 911, wat was ik trots :happydance:Attachments:in antwoord op: Mogelijke kandidaat…Krijg van Wim altijd zeer vriendelijke en opbeurende antwoorden :D
En dat gaat niet altijd over de Porsche’s ;)
Wim en Rita nogmaals bedankt hiervoor deed ons goed :salut:Hans en Saskia
Attachments:in antwoord op: Persoonlijke mailsWelkom Stijn, je kan nog terug hé :lol:
Een 993 is werkelijk een topper en bezit een 2S al 8 jaar een heerlijke auto :up:
Veel lees en kijk plezier en strax neem je plaats achter het stuur :driver:
Suc6in antwoord op: Nieuw lid, even voorstellenDie blauwe kleur is ook erg mooi :salut:
Was mijn eerste 911 en 8 jaar bereden, super auto :up:
Zo’n 2.7 komt goed van zijn plaat en kan goed meekomen :driver:Attachments:in antwoord op: 911 2.7s coupe 1977Ben het helemaal met Porschky eens, denk ook vaak wat wil je horen :oops:
Daar kan je werkelijk alle kanten mee op en vooral een Targa, vraag maar eens aan Wim.
Heb zelf een 2.7 8 jaar gehad en heerlijk mee gereden, maar dat stilstaan is meest niet best voor een 911.
In 1976 kwam de eerste met een verzinkte carrosserie en dat scheelde een slok op een borrel, had ook een garantie bewijs erbij tegen doorroesten.
Denk dat jij een 165 pk heeft met een groene kap over de motor, anders een S je met 175 pk.
Die van 74 en 75 hadden meest 150 pk, er zal geen Carrera motor inzitten :mrgreen:
Die kleur van de auto zowel binnen als buiten zag je toen niet veel, later wel met de komst van de SC.
Komt de auto soms van overzee :?:
Suc6Attachments:in antwoord op: Waarde Porsche 911 Targa ?[quote=”Funny” post=123336]Ik heb het anders gedaan aangezien ik een tom tom liggen had zocht ik naar een Gt3 .
Op die manier kan de tom tom zijn diensten bewijzen ! :oops: ;)[/quote]Ja ja ik vat hem :!:
Maar dat schelle stemmetje van de Tum Tum :sarcastischin antwoord op: Aftermarket GPS – 997, 987xMis mijn navi ook in de 997, heb een Tom Tom gekocht.
Maar is dat gehele systeem wat ze aanbieden makkelijk in te bouwen?
Het is bij mij nog zo nieuw en om dan alles los te halen.
Zat ook te denken om een gebruikte navi van Porsche aan te schaffen, maar is dit te doen dat inbouwen?in antwoord op: Aftermarket GPS – 997, 987xVoel me gepakt :evil: maare mooi gedaan :salut:
Kheb gisteren een nieuwe touring besteld, mag 12 weken wachten :oops:
Met 19 inch eronder en M uitvoering :driver:in antwoord op: Nieuw sloefkesOok even doorgenomen, dat is niet best jongens brrrr.
Als zoveel stuk is zou ik een gebruikte motor zoeken.
Rob964 van het Nederl. forum heeft een 993 motor bij Do gekocht.
Normaal gesproken (ben al 30 jaar 911 rijder) zijn de luchtkoelers beresterk :up:
Ook komt het altijd op het verkeerde moment, hoop dat je snel een oplossing vind.
Kon het geluid op het filmpje niet aanhoren :oops:in antwoord op: Kloppende motorOok ik merk problemen met drempels, de verkoper melde al dat er liftsystemen te koop waren.
Wist ook dat dit niet goedkoop was, maar zou het wel willen aanschaffen.
Bezit een 997 GT3in antwoord op: Hulp voor frontlift 996 GT3 MKI clubsport[quote=”cabrio wim” post=122166]Moet niet gekker worden met de watergekoelde Porsches. :shock:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=228218473&sbs=Details%5B/quote%5D
8 Jaar terug was ik aan het twijfelen om een 996 van 2000 bij Pon aan te schaffen.
Het was een mooie zwarte coupé met 60 K op de teller en ze vroegen meen ik 63.000 euries er voor.
Kreeg 20 voor mijn 964 van 1990 met 120 K op de teller, een helemaal nieuwe auto :!:
Zag er van af en kocht ff later de dikke 993 S en verkocht de 964 aan Hette.
De 993 blijft aardig zijn waarde houden :salut:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…