Aangemaakte reacties
-
Het is zo ver , de motor hangt in de kas.
Ik moet nog wel alles aansluiten maar dat is het grote werk niet meer.Ik heb wel een probleem met de oliereservoir.
Na deze volledig te hebben gereinigd heb ik een gaatje ontdekt onderaan.
Deze kan ik wel lassen maar terwijl ik de binnenkant aan het reinigen was , hoorde ik iets loshangen in de tank.Niveaumeter eruit gehaald en wat bleek : de vlotter van de meter hangde er niet meer aan , en er was een gaatje in de vlotter waardoor die vol olie zat.
Dat was nog niet alles , ik wilde de werking van de sensor testen , dus even de multimeter erop , en bleek dat deze ook niet werkte.
Nadat ik de potentiometer open had gehaald , bleken er enkele draadjes stuk.Morgen ga ik een paar meter draad halen en dan kan ik de potentiometer repareren.
Het vlottertje dichtsolderen zou moeten volstaan om ze terug drijvend te maken.EN NU de foto waar ik al twee maanden op wacht :
[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/P1020414.jpg[/IMG]
Mvg, Guy
in antwoord op: Guy’s project > 911 SC van 1980Go Go Go Gette,
Je hebt zo te zien al een goede start gemaakt.
Als je voor orginaliteit gaat dan moet je die uitlaat niet wegsmijten hoor, ik zal ze wel overnemen LOLIk ga dit alvast blijven opvolgen.
Mvg, Guy
in antwoord op: Restauratie 911 SC deel 2[quote=”carlitos” post=112658]ja ik was ook beschaamd dat ik hem moest lossen aan 285[/quote]
Topsnelheid van de 5jaar oude Merc ligt ook wel iets lager. :driver:
Enkele technische gegevens
http://www.zeperfs.com/fiche3625-mercedes-cl-600.htm
Maar in bergaf en met de wind in de rug , lukt het wel :D
in antwoord op: ik zou graag een porsche 996 turbo aankopenBen onder de indruk , meer voordelen als nadelen
Al zijn de nadelen ook niet onbelangrijk
Kostprijs ? > wordt nergens over gesproken , zou dit ook een nadeel zijn ?http://www.ersadienstverlening.nl/content/34/ijsstralen.htm
mvg, Guy
in antwoord op: IjsstralenDe winter is gene winter als je niet minstens 1 keer kunt gaan spelen in de sneeuw :engeltje:
Heb nog wat beelden van vorig jaar LOL
Dit jaar hoop ik dat er genoeg sneeuw is om een sneeuwman te maken …………………. dan kan ik er dit jaar een donut rondom draaien.
Maar ik heb nog een plezant spelletje voor in de zomer : BURN-OUTS
Maar dan ook op een manier dat je geen schade aan je wagen oploopt :DHier met mijn TVR aan het spelen
Dus je ziet , ook met een V8 kan je ecologisch zijn en recycleren :D
Mvg, Guy
in antwoord op: SneeuwspelVroeger durfde ik dat ook als eens te doen , met een auto die niet tiptop staat > platen erop en ermee naar huis rijden. :engeltje:
Maar zo ging ik eens een Morris Minor MM halen van 1952 en terwijl we deze naar huis trokken , valde er de uitlaat onderuit
Uitlaat in de koffer en verder trekken , maar enkele kms verder begon het stuur hevig te schudden > op het moment dat we naar de zijkant van de weg gingen , stak het achterwiel van de Morris Minor ons voorbij
Snel de wagen uit en al lopen proberen het wiel in te halen en dit tussen het aankomend verkeer . bouten waren losgekomen dus van elk wiel 1 bout eraf om zo verder te kunnenSorry , dit was even OFF-topic , maar ik bedoel maar zulke dingen kunnen ook rampzalig aflopen dus nu geef ik liever een paar euros meer uit aan een depannage 1 euro/km is het risico niet waard
Mvg , Guy
PS: Laat ons zeker weten hoever je staat met het opknappen (liefst met foto’s ;)
in antwoord op: M’n nieuwste aanwinst :)Hier ook geen probleem
Mvg, Guy
in antwoord op: login problemen…:D :D :D :D :D
@Datake :first: :first: :first:In Italie hebben ze de Alfa Mito
In dit geval is het ne Carlitos Mitoin antwoord op: ik zou graag een porsche 996 turbo aankopenAls ne verkoper mij 2 weken laat wachten eer ik alle info krijg , dan zou ik serieus aan zijn geloofwaardigheid twijfelen.
Nu ik twijfel eigenlijk ook aan de hele geloofwaardigheid van dit topicMvg, Guy
in antwoord op: ik zou graag een porsche 996 turbo aankopenProficiat met je aankoop.
Heb je er veel werk aan , of beperkt het zich tot het beter vastzetten van de bumper ?
Mvg, Guy
in antwoord op: M’n nieuwste aanwinst :)Beelden zijn blijkbaar van de “Historische dienst van de politie”
En in dat tweede filmpje zal het idd om een gerestaureerde gaan.Blijkbaar is de auteur van het filmpje iemand die daar werkt > misschien kan je via deze persoon meer info vinden over hun wagenpark voor 1976
Mvg, Guy
in antwoord op: Rijkswacht PorschesWelkom Gert , Den dag dat mijne daily vervangen wordt , dan is het ook door ne 944.
Mvg, Guy
Omdat het dan toch mijne beste vrienden zijn , hier nog 2 filmpjes van Youtube
Blijkbaar P van 1973Mvg, Guy
in antwoord op: Rijkswacht Porsches@ wim, neen de motorisolatie ga ik niet vervangen , das weer een beetje minder gewicht mee hé :D
De reden is dat ik voorlopig geen kosten meer doe aan de P , ik heb nog wel een revisiekitje besteld bij Rose Passion voor de 4 remmen.
Mijn budget van 5000 euro voor de revisie is op :evil:Als ik merk dat de P technisch volledig in orde is , dan zal ze tegen volgend jaar nog wel een nieuw jasje krijgen ( zelfde kleur )
Op 15 december is de montage van de motor ingepland.
De champagne staat al koud :drink:
Tegen die tijd moet ik de olieleidingen , oliereservoir nog reinigen
En de bekabeling dient nog aangepast te worden.PS : op de bovenste foto zie je dat het elektrisch gedeelte in de motorcompartment lichtjes aangepast is om zo weinig mogelijk bekabeling te zien rondom de motor > de puristen zullen het niet graag zien , maar voor mij mag de motor wel iets “cleaned” zijn.
Mvg, Guy
in antwoord op: Guy’s project > 911 SC van 1980Vandaag niet zoveel tijd om aan de P te werken.
Maar de bekabeling ligt er terug in en de rubber is terug als nieuw.[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/P1020410.jpg[/IMG]
[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/P1020411.jpg[/IMG]
Mvg, Guy
in antwoord op: Guy’s project > 911 SC van 1980