Aangemaakte reacties
-
Yep goe gedacht :applaus:
in antwoord op: Forumnaam sticker…Welkom op het forum :D
Is mijn mening ook , als je nog geen ervaring hebt moet je zeker niet beginnen aan een P te restaureren.
Ik veronderstel dat jullie zoeken naar een soort vader-zoon project > en dat is zeker een echte aanrader .
Maar een kever is dan idd een beter alternatief ,omdat de onderdelen heel goedkoop zijn en de techniek nog echt basic isWat versta je ook onder restaureren , voor sommige is het bij wijze van spreken een groot onderhoud doen maar een restauratie is dus elk boutje los en elk onderdeel opnieuw in nieuwstaat zetten.
Dus opletten dat de droom van een vader-zoon project , geen nachtmerrie wordt.
Als jullie toch beslissen om een P te restaureren , dan zal ik alvast de restauratie mee volgen op het forum en ik ben er zeker van dat je hier de nodige steun zal vinden.
Mvg, Guy
in antwoord op: een voor restauratie porsche gezochtAanpassen aan de kabelboom valt wel mee voor de alternator met interne regelaar.
Zwarte draad DF aan alternator isoleren
Externe regelaar (fiche) afkoppelen (eventueel ook isoleren)Je hoeft nergens in orginele bekabeling te snijden
Is eigelijk heel simpel , maar ik heb het toch ook even bij Johan gecheckt om zeker te zijn. :wink:
Mvg, Guy
in antwoord op: Restauratie 911 SC deel 2Johan,
Dat plastiek laagje is de bescherming tegen roest , dus ik zou het niet verwijderen
Mvg, Guy
in antwoord op: Hood release cable – stom vraagjeHAHAHA , I now the feeling
:loser: :loser: en deze smileys verwijzen enkel naar de duim en wijsvinger hé .
Mvg, Guy
in antwoord op: Hij ligt er uit:applaus: :applaus: :applaus:
Peter , ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele aanstekelijke topics. LOL
Je bent in elk geval goed bezig en je zal na het harde labeur , er veel van kunnen genieten.
Niets is plezanter als de motorkap open te trekken en een mooie motor (lees vet- en olievrij) te laten zien:Waarom zou het rap moeten gaan , als het voor jouw 2keer langer duurt , kan het resultaat ook 2 keer beter zijn , nietwaar?
Als je je wagen maar klaar hebt tegen de zomer om te kunnen toeren.Ivm het vliegwiel :
Nu de motor eruit ligt , kan je misschien beter niet besparen op een vliegwiel afdraaien.
Anderzijds: als het om enkele groeven gaat , die enkel oppervlakkig zijn dan mag je het vliegwiel zo opnieuw monteren, de nieuwe koppeling past zich wel aan.
Nu , zo via internet is dit moeilijk te zeggen , want wat oppervlakkig is voor mij kan iets anders betekenen voor jouw.Mvg, Guy
PS: geniet maar van je revisie, want ik mis mijn revisie nu al en zou gewoon voor de fun mijn motor alweer willen reviseren :D :D
in antwoord op: Hij ligt er uitNiet plezant , daar weet ik alles van :?
Bij mijne was het 1 krukaslager en op het videoke hoor je welk lawaai dit maakt :bounce: :bounce:
Is begonnen met een lichte tik en 1km later was alles al in de vernielingMvg, Guy
in antwoord op: Kloppende motor[quote=”Mushroom” post=118574]De mijne tikt vooral als ik hem stil leg … :first: :happydance:[/quote]
:D :D :D :up:
in antwoord op: Bij het starten even een getik…Ja idd , mag te reviseren zijn.
in antwoord op: gezocht : motorblok 2.4ESterkte en een spoedig herstel, Wim
Mvg, Guy
[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/nursepalm2_zpsd7b595e6.jpg[/IMG]
in antwoord op: Geen sex en PalmWauw , bij jullie ligt er een pakje meer sneeuw.
Moet je P buiten slapen dat er zoveel sneeuw opligt?Mvg, Guy
in antwoord op: Winterfoto’s P 911scNog ééntje met de P en een ander schoonheid , de Skyline
[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/SkylineenP911_zps733a0051.jpg[/IMG]
Mvg, Guy
in antwoord op: Winterfoto’s P 911scMovement is er vandaag genoeg geweest in die kleine baantjes LOL
in antwoord op: Winterfoto’s P 911scMushroom ,
Je bedoelt om de dip in je garage te gebruiken hoop ik , want op een wagen is dit afschuwelijk.
Ik denk dat je beter resultaat behaald door de wagen te schilderen met rolborstel.
Heb je gezien hoe grof dat product is , juist hetzelfde als overschilderbare rutexMvg, Guy
in antwoord op: Wie heb ik gezien ?