Aangemaakte reacties
-
[quote=”youyou” post=227173]
Keep it light en funny :D[/quote]Het is niet omdat funny wat kilo’s was bijgekomen dat ge hem der attent op moet maken he. :coolness: :mrgreen: :coolness:
in antwoord op: 2 nieuwe MODS:censored: :censored: :censored:
:mrgreen: :engeltje: :popcorn:
in antwoord op: 2 nieuwe MODSJe hoeft de veer niet op te spannen (maakt het wel makkelijker om draaien met de sleutel)
Maak wel eerst je schroefdraad zoveel mogelijk proper.
Na het stellen van de hoogte moet je wel de wagen terug laten uitlijnen !
in antwoord op: 964 ligt te laag!@harley, heeft dat ding toch nog enig nut. :mrgreen:
[quote=”Ghost” post=211827]
Hier is de breuk overduidelijk, maar vaak zijn ze pas te zien met een vergrootglas.
Bij de minste twijfel gewoon opnieuw solderen. ;)in antwoord op: 911 3.2 valt tijdens rijden stilOPC Knokke had er deze week zo eentje staan, dikke kleur !
in antwoord op: Grafiet blauw metalicBuitenlandse keuring is slecht 2 maand geldig als ik mij niet vergis.
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.Buitenlandse keuring is slecht 2 maand geldig als ik mij niet vergis.
in antwoord op: Groenere BIV en verkeersbelasting.in antwoord op: Winterset / velgen met winterbanden 18″ Porsche 996 4S/Turboin antwoord op: Winterset / velgen met winterbanden 18″ Porsche 996 4S/TurboWas zeker niet om mijn gelijk te halen deepe, maar ik zag diene mens al achter een 13mm moer staan zoeken. :mrgreen:
Stel je voor dat de + op NR’ke 13 aangesloten zou worden. Vonken verzekerd ;)
In dit geval zou ik zeggen hoe groter het contactvlak hoe beter. :cool:
in antwoord op: druppelladerWas zeker niet om mijn gelijk te halen deepe, maar ik zag diene mens al achter een 13mm moer staan zoeken. :mrgreen:
Stel je voor dat de + op NR’ke 13 aangesloten zou worden. Vonken verzekerd ;)
In dit geval zou ik zeggen hoe groter het contactvlak hoe beter. :cool:
in antwoord op: druppelladerOp beide P’s hier is het een 10mm moer.
in antwoord op: druppellader