
Aangemaakte reacties
-
Vandaag rond de middag een 997mkII op de E314 Lummen-Houthalen.
Reed ons tegen 160+ voorbij en was zeer gehaast want schakelde steeds terug als er iemand voor hem/haar reed.nummerplaat was 911-L**, iemand van hier?
In antwoord op: Wie heb ik gezien ?Wat een leven hebt gij toch hé Mich…
Prachtig verhaal en dito foto’s.
Greetz Talitho
In antwoord op: Circuit uitstap – Mas du Clos 17-06-2010Heb het ook eens gemeld bij Dave dat het wat onduidelijk was ivm de privé berichten.
Blijkbaar was ik niet de enige…
In antwoord op: PM berichten.Axe,
als je in google ‘Heuer Mastertime’ of ‘Heuer Monte-Carlo’ ingeeeft, dan krijg je meerdere foto’s te zien.
Talitho
In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)pm me je mailadres en ik kan je verscheidene foto’s doormailen.
Groetjes Talitho
In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)Bert,
je hebt gelijk, de MOMO Monza zou het meest period correct zijn.
Doch kwam de prototipo er al in de jaren 60 en zou zeker niet misstaan in een hotrod SWB. Ik heb foto’s van R3 met het prototipo wiel gemonteerd.(dit kan ook nadien zijn gemonteerd in de wagen)
Maar zoals ik al met een Amerikaan sprak, die oude race wagens hadden niet 100% hetzelfde stramien qua bouwspecificaties, elke wagen was verschillend en was niet 100% identiek.
In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)Ik denk nog aan een mooi setje period Heuer timers:
Verder nog een oud MOMO prototipo stuurtje erin, 10.000rpm toerenteller.
Ik denk aan 7R fuchsvelgen, en nog enkele kleine details.Voor de motor, in Engeland zitten er enkele die er veel aan kunnen doen.
Hier in de Walen zit er ook eentje die regelmatig met RS motoren bezig is.
http://www.gdvdg.be/In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)Bert,
niet te vergeten een period-correct setje Heuer timers erin en een stalen 100l tank voorin 8)
Subliem door zijn eenvoud en krachtige lijnen…
In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)Gisteren net voor Durbuy een treintje van 3 porsches met op kop een rode 356 speedster gevolgd door 2 andere 911 Cabrio’s (denk alletwee 996’s)
Iemand van hier ?
In antwoord op: Wie heb ik gezien ?Ik heb enkele honderded foto’s op mijn pc staan, moet eens tijd maken om deze op mijn externe harde schijf te zetten zodat ik ze jou kan bezorgen.
Ook nog veel info over de motor ed.Stuur me een pb met wat je precies moet weten en dan probeer ik iets in elkaar te knutselen.
In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)Aangezien je met een korte wielbasis zit zou ik zowiezo voor de 911R gaan.
De 911ST (1971) was een LWB, dus zou niet origineel zijn, wil je een ST bouwen, dan koop je best een LWB (mijn mening).Als je een gewone 2.0 hebt, dan zou ik gaan voor de R (ook dan een twinplug motor met 46er webers erop.) Zit je met een S, dan is er geen discussie mogelijk en zou ik de wagen zo origineel mogelijk maken.
P.S. Als je op zoek bent naar R onderdelen, ik kan misschien helpen. Laat maar iets weten
In antwoord op: restauratie 911 67 (origineel, 911R of 911ST)Hier ook geen problemen met het logo (google chrome)
Ik ben ook altijd wel te vinden voor enkele polo’s en shirts…
In antwoord op: Porscheforum Textiel en GoodiesDag Polowonder,
op de site van Timo kan je de foto’s nog zien (of een deel ervan toch)
http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/a … a8ab2c#c15Groet, Talitho
In antwoord op: Restauratie 911 S 2.7 van ’76Denk dat er wel meer met Bruno zijn RS willen meerijden :mrgreen:
Misschien een trackday organiseren: ‘Driving with Bruno and the RS” :DHou hem maar heel Bruno, en vele veilige km’s gewenst
In antwoord op: Re: Stel jezelf voor !Sonar,
welkom op het forum. Voor jouw budget ga je heel wat porsches vinden.
Zowel 911’s als andere modellen….In antwoord op: Re: Stel jezelf voor !