Aangemaakte reacties
-
een 964 speedster staat er te koop bij Willems in Zulte-Olsene.
in antwoord op: 911/964 3.2 speedster 1989Van HG (Hagesan) bestaat er een ‘stickeroplosser’.
werkt zeer goed. ook op de carrosserie.
even laten inwerken en lijm komt zo mee.
wel niet op rubberraamlijsten of dergelijke gebruiken.in antwoord op: verwijderen lijmrestenwat is de voorkant? :wink:
in antwoord op: Cayenne transformatieHallo,
Deze worden inderdaad zeldzaam en (zéér) duur…
Ze stonden inderdaad vroeger als supplementaire verstraler op de DS, maar evenzeer op de Renault Alpine en Matra Djet.
Fabrikant was cibie zelf en momenteel zijn zowel de behuizing, als de ring en de lampbevestiging niet meer te krijgen.
Het heeft me veel zoekwerk gekost om componenten te vinden die pasten om een replica te maken.
De behuizing en de ring worden in polyester gemaakt en de ring om de lamp regelbaar te maken en te kunnen monteren zijn ‘custom made’.De lampen worden nu door Valeo nagemaakt (met het bolle glas) maar kosten 85 euro/stuk. Oudere platte glazen passen eveneens.
in antwoord op: phares boulesHallo,
is dit ook van toepassing op een wagen die ik graag in de UK wil kopen?
Wagen is 30 jaar oud en staat op engelse papieren, en wil ik natuurlijk graag in België inschrijven.
Iemand enige ervaring met aankopen in UK?in antwoord op: Invoeren wagen vanuit ZWEDENU vraagt: U krijgt mijn mening :wink:
Is de wagen momenteel niet te mooi om al deze kosten te doen?
Op de foto ziet ie er toch zeer goed uit.
mocht er nu schade zijn of roest en je moet toch herspuiten dan pas zou ik mijzelf deze (moeilijke) vraag stellen.
Ieder model heeft volgens mij een bepaalde uitstraling: een 2.7 RS-look of een 964… met geen enkele is er volgens mij iets mis :wink:als het bij het inladen was had hij geen handrem maar een aanloop nodig :lol: :wink:
in antwoord op: Wanneer is een handrem handig ?Mijn 911 is slechts halverwege koers geraakt. Marku Alen stond toen op een 10de plaats dacht ik.
Carterberschermer verdwenen na de Clémentine…
Een olieleiding was losgerukt, gelukkig zonder erg.in antwoord op: Boucles de Spa Legends 2008deze foto staat al op verschillende andere sites dus ik denk geen probleem.
@autodekens: indien in de problemen>ik zal een volledige sprinter meehebben aan onderdelen en banden.
Voor mij al gelijk wie wint, als het maar een Martini is :wink: Hik! :lol:
in antwoord op: Boucles de Spa Legends 2008Yep,
Belettering is morgen klaar en daarna rechtstreeks naar Francorchamps voor de test. Ik heb foto’s van de andere 911 waar ze toen aan bezig waren, maar iemands anders wagen op een forum zetten doe ik liever niet. Er hangt nu een carterbeschermer en benzinetankbeschermer aan en hopelijk doen zij hun werk :wink:
Moet er dus zo uitzien:
in antwoord op: Boucles de Spa Legends 2008schitterend!!
Ben net terug van beletteraar.
Ook mijn 911 wordt in Martini-kleuren gestoken.
Donderdagmorgen klaar voor een laatste test op francorchamps met een Vliegende Fin.in antwoord op: Boucles de Spa Legends 2008jawel hoor, er zitten hier rally-lovers bij!!
hier een beetje GT3 (en ander) geweld…
http://www.dailymotion.com/video/x3d…n-condroz-2007in antwoord op: Rally vd condroz 2007Ik herinner me ook het artikel in het Engelse tijdschrift.
Of je doet het zo:
-je speurt een jaar lang ebay en dergelijke af naar de juiste stukken
-je zoekt je suf in boeken en tijdschriften
-wat je van de wagen over hebt (interieur enz…) verkoop je zelf op ebay
-polyesterstukken maak je zelf
-je zoekt een bevriend spuiter en je doet de opmaak zelf
-je ergert je omdat je na 6 maanden nog nergens staat :wink:
Dan kan het voor de helft van het budget[url=http://img206.imageshack.us/my.php?image=911croixew6.jpg:snrhi6a2]
in antwoord op: 911 in R Gruppe stijler werd precies hard gereden :shock:
zéér mooie foto’s!in antwoord op: Spa 6 hours 2007okay!
nu snap ik het!
veel succes!in antwoord op: Vering vraagje 911T uit 1969