Aangemaakte reacties
-
wat die fuchsen op een 914 betreft:
ik denk dat enkel de 914/6 met fuchsen kunnen uitgerust worden (5-gaten), ofwel zijn de originele ‘poten’ op een 914/4 vervangen van 4-gaats naar 5-gaats.in antwoord op: Gezocht: 914 2.0in de nieuwste editie van het maandblad ‘topgear’ staat er dat ‘hamster’ volledig hersteld is en dat ze er weer in gaan vliegen :wink:
in antwoord op: top gear niet meer op tvwas de laatste versie van de sport quattro, de S2
in antwoord op: Remember: de ECHTE Audi Quattro ?oei oei, de stukken vliegen langs alle kanten…
het verzekeren voor wedstrijdwagens bestaat wel degelijk.
hangt er van af wat je duur vind tegenover de prijs van de wagen en het risico. Maar de franchise is zéér hoog.Okay! bedankt! heb het ook nog teruggevonden op zolder :wink:
in antwoord op: kleurcode polar-silverahzo, dacht dat het ook polar-silver was.
en hoe heet dan het zilverkleur van de jarig 70?in antwoord op: kleurcode polar-silvergroene Porsche is van Frans kampioen Chambon: is een turbo van 1981 (closing date voor deze rally): 355pk en de sterkste van het veld.
Wel geen gehomologeerde spoiler (zie foto hieronder)
SEB-porsche is originele wagen (heeft ook eens in Porsche-scene gestaan). Ik denk de ex-Larousse winnaar uit San Remo.
in antwoord op: Rallye du Varik heb het vroeger ook gebruikt en ik moet toegeven: bak ging beter en beter.
in antwoord op: 915 Versnellingsbakolieinderdaad schandalig!!
ik zie helemaal geen kalender :wink:in antwoord op: Nieuwe site : GT3000Ben er ook eens eindelijk in geslaagd om foto’s te plaatsten.
Als je het eenmaal weet is het eigenlijk poepsimpel, maarja…
Hier mijn SC-tje…in antwoord op: Onze Porschesen ik kan die bumpers voor een 2.8 RS en 3.0 RS aan een forumprijsje bezorgen… :wink:
in antwoord op: iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?Zijn dezelfde zaken die je vindt bij http://www.GT-racing.com
Mocht je bepaalde polyesterdelen zoeken laat het me gerust weten.in antwoord op: iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?die 6 à7 pk zijn absoluut niet voelbaar.
ik betwijfels zelfs 20 pk, maar ik heb toch liever ‘meer’ dan ‘minder’, zeker als deze ingrepen makkelijk en goedkoop zijn, toch?
bovendien kan je 15 kilogram besparen op de einddemper. Neem daar nog eens 15 kilogram bij door de achterbumper te vervangen door een polyestermodel en ge zijt vertrokken… Hangt er natuurlijk van af wat je doelstelling is.in antwoord op: sportievere sound voor SCu zegt het zelf al: orginineel = geen probleem :wink: