Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)
    • Heb een mailtje gekregen van de persoon die de witte 1969 911T verkoopt. Jammer genoeg staat hij niet meer in de originele kleur (was tangarine). Ook de zilver metallic uit Beveren ben ik vandaag gaan bekijken. Je raadt het nooit: de originele kleur is tangarine.
      In Beveren nog vele opmerkingen zoals geen originele binnenspiegel en deurbekleding. Slecht sluitende motorkap en koffer. Rubbers die niet aansluiten op carrosserie boven de voorruit. Lak gebarsten op het koffertedsel en aan de stijl boven de bestuurdersdeur, chroom vol deuken rondom de ramen,… en dan een prijs van 26000€ !! Ik begin stilaan hopeloos te worden!

        @ bully heb je soms de webstek waar ik meer info over deze wagen kan vinden?

        Ik heb zondag een tweede maal gaan kijken naar de carrera to china 911. Kheb uiteindelijk een bod gedaan van 22500€ maar was niet voldoende aangezien er nog voor 1800€ onderdelen in de deal zaten. Hij zou weg mogen voor 24000€ incl de onderdelen. Maar onderdelen interesseren me niet: wat moet ik met een tweede mistlicht, een paar stalen velgen en nog van die zaken… .
        Kzou de wagen terug matching willen laten maken en het interieur aanpakken. Dan kom ik waarschijnlijk dicht bij de dertig uit (als ik er niet over ga) en dat voor een T uit 1969! Vinden jullie dat ook niet boven zijn waarde?
        Greetz

          @HVDC170 Heb een uitgebreide fotoreportage gekregen van de blauwe. Een beetje tegengevallen (interieur!)

          Wat die bij jacobs betreft die wil ik binnenkort gaan bekijken maar eerst ga ik morgen eens naar deze zien:

          http://www.2dehands.be/autos/autos/pors … 29325.html

          Iemand een opmerking?

            Was idd van plan om die eens te gaan bekijken. Kent iemand die verkoper?

              vraagprijs was 27000 maar gaat weg voor 25000. Vind ik nog teveel gezien het uitgeleefde interieur. Zetel passagier moet opnieuw gestoffeerd worden, hemel moet vervangen worden, toerenteller is kapot en moet vervangen worden… en dan is de wagen bovendien geen matching numbers en staat op replica Fuchs….. Dan lijkt mij dat 25000 erover is…niet?

                Haha precies toch wel… dat gebeurt automatisch?

                  Dear Bully this is way over my budget (zoek tussen de 20.000 en 30.000€ – afhankelijk van de staat en van de nog uit te voeren werken/verbeteringen)
                  By the way is dat signaalorange? Dhr Hazejager van de nederlandse klassieke 911 en 912 club vertelde me dat de tweede wagen van vooraan te beginnen op de homepage van hun website signaalorange was (kleur 116)

                  http://content.us.porsche-clubs.porsche … E0004B285C

                  Lijkt me niet dezelfde kleur!!

                  PS kreeg het niet gevonden om de website als een snelkoppeling te plaatsen…

                    Beste Bully en andere collega porschisten
                    Wat ik zoek?
                    een LWB 911 (69 tem 73/1)
                    T of E
                    coupé met indien mogelijk origineel schuifdak
                    in een typische en zijn originele kleur van dat tijdperk (vb bahamageel (69) of signaalgeel en signaalorange (70-73))
                    in goede conditie (want ik heb geen technische achtergrond om aan te werken)
                    handgeschakeld
                    matching numbers

                    Indien jullie voorstellen hebben: laat het me gerust weten!!
                    Greetz Wim

                      Zoals zoveel gebeurt wanneer je teveel naar iets tracht…loopt het mis. Het bezoekje aan de 2.2E van vandaag is uitgedraaid op de vaststelling dat ik hem beter laat staan. Volgens mijn chaperone was de injectiepomp waarschijnlijk kapot (wagen werd 20 jaar geleden!! gereviseerd en zat nog steeds niet in de wagen – zolang stilstaan kan echt niet gezond zijn). Bovendien waren nog kosten om de motor terug op punt te stellen. Daarenboven de prijs van een versnellingsbak, nieuw motordeksel (was nu een polyester ducktail), hernieuwen van het interieur (zetels tot op de draad versleten), nieuwe uitlaat en warmtewisselaars, nieuwe bumperrozetten, en nog tal van andere dingen buiten de onvermijdelijke extra verassinngen die naar boven zullen komen zegt mijn verstand: LATEN STAAN….met spijt
                      Maar ik hou vol …… mijn elfje waar je ook bent: ik kom eraan!!

                        Blijkbaar een vergissing in het spel. Originele kleur is 2424 (bourgognerood) ipv 2626 (condagroen). Jammer… kzou het groen toch overwogen hebben, maar bourgognerood…. niet zo’n exotische kleur voor een oud elfje. Denk dat ik hem nu maar zwart laat, was trouwens één van de leverbare kleuren destijds en toch niet onaardig in combinatie met de chromen accenten. Bovendien is dat werk,tijd en geld gespaard!
                        Maar eerst hopen dat morgen de vis bijt!!

                          Heb vandaag antwoord gekregen over originaliteitsvraagje dat ik bij Porsche had gesteld over de bewuste 911 2.2E. Het originele kleur zou 2626 zijn (condagroen) Versta ik niet echt want volgens chassisnummer is het een 70’er en toen was de kleurcode een driecijferig getal??? In elk geval ga dat nog eens navragen. Indien juist weet ik niet of ik het in die kleur zal doen. Had eerder gedacht aan signalorange ofwel de zwarte lak laten die de huidige eigenaar er heeft opgedaan.Suggesties??

                            Neen ik ga waarschijnlijk vrijdag gaan kijken. Hij moest alles nog samen nemen (onderdelen liggen zowat overal verspreid in z’n garage). Hopelijk heeft hij dat tegen vrijdag kunnen doen want het begint te kriebelen… . Ik had hem gevraagd om dat te doen want anders wist ik echt niet op wat ik een bod deed… . Heb al geïnformeerd bij FG Porsche in Zaffelare en een versnellingsbak zou 1500€ kosten en ongeveer 2000€ voor de uitlaten met warmtewisselaar. Deze stukken heb ik al zeker nodig.
                            Ik laat zeker iets weten
                            Greetz
                            Wim

                              @HVD170 Bedankt om het zoekertje te plaatsen maar ik ben op zoek naar een coupe (liefst met origineel schuifdak)
                              Toch bedankt!

                                Dankuwel voor alle goede raad. We zullen eerst al eens zien volgende week wat het bezoekje aan de gedemonteerde 911 2.2E zal geven om dan een bod te doen. Ik hou jullie op de hoogte
                                Greets
                                Wim

                                  Het was victory uit Houston texas. Heeft heel wat moois staan, iemand ervaring mee? Welke kosten moeten er nog betaald worden? Iemand een idee hoeveel erbij komt? De 993 targa was 35000 dollar en 1300 dollar voor de shipping. Dan hier 10% invoerrechten veronderstel ik en dan btw(6%) of vergeet ik nog iets?

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)