Aangemaakte reacties
-
Proficiat met je aankoop, StefaanL!
Voor een 993 is het volgens mij voor elk type nog een gewoon Belgisch gelijkvormigheidsattest en geen COC.
Het voordeel is dat D’Ieteren dat zelf kan afleveren na goedkeuring van de wagen, papieren moeten dus niet nog via Duitsland terugkomen zoals dat voor een COC wel het geval is.
Belangrijk is dat de wagen volledig origineel is, vooral op gebied van banden/velgen, en vering.
Veel succes verder met je auto!
in antwoord op: Porsche 993 3.688cc 300pk motorProficiat met je aankoop, StefaanL!
Voor een 993 is het volgens mij voor elk type nog een gewoon Belgisch gelijkvormigheidsattest en geen COC.
Het voordeel is dat D’Ieteren dat zelf kan afleveren na goedkeuring van de wagen, papieren moeten dus niet nog via Duitsland terugkomen zoals dat voor een COC wel het geval is.
Belangrijk is dat de wagen volledig origineel is, vooral op gebied van banden/velgen, en vering.
Veel succes verder met je auto!
in antwoord op: Porsche 993 3.688cc 300pk motorEn dan maar hopen dat tegen dan de oldtimerleeftijd nog niet opgetrokken is naar 30 jaar, Belgie moet zijn wetgeving hebben aangepast ten laatste tegen 2018…
Ik heb er hier ook eentje die eind volgend jaar 25 wordt, laat ons hopen dat onze regering ook in dit geval niet de snelste is…
in antwoord op: ‘n Vraagje over rijtaksen…En dan maar hopen dat tegen dan de oldtimerleeftijd nog niet opgetrokken is naar 30 jaar, Belgie moet zijn wetgeving hebben aangepast ten laatste tegen 2018…
Ik heb er hier ook eentje die eind volgend jaar 25 wordt, laat ons hopen dat onze regering ook in dit geval niet de snelste is…
in antwoord op: ‘n Vraagje over rijtaksen…Dit is volgens mij enkel nog voor de ‘oudjes’, de wagens van voor 1996.
Een gelijkvormigheidsattest voor deze wagens kan D’Ieteren zelf afgeven, wanneer het een COC moet zijn, dus voor de wagens na ik dacht 1996, moeten de papieren eerst nog naar Duitsland, en kan het 2 weken duren eer de papieren per post worden opgestuurd.
in antwoord op: InschrijvingsperikelenDit is volgens mij enkel nog voor de ‘oudjes’, de wagens van voor 1996.
Een gelijkvormigheidsattest voor deze wagens kan D’Ieteren zelf afgeven, wanneer het een COC moet zijn, dus voor de wagens na ik dacht 1996, moeten de papieren eerst nog naar Duitsland, en kan het 2 weken duren eer de papieren per post worden opgestuurd.
in antwoord op: InschrijvingsperikelenProficiat RS Evo, nu nog de platen en dan :driver: .
Lekker ritje naar Brussel geweest zeker met dit weer, en waarschijnlijk nog niet te druk door den bouw die nog een extra dag verlof heeft.
in antwoord op: InschrijvingsperikelenProficiat RS Evo, nu nog de platen en dan :driver: .
Lekker ritje naar Brussel geweest zeker met dit weer, en waarschijnlijk nog niet te druk door den bouw die nog een extra dag verlof heeft.
in antwoord op: InschrijvingsperikelenKilometerstand lijktmij zeker niet extreem hoog, zeker als je zoals je schrijft door de historiek ook zeker bent dat het de juiste stand is.
Gewoon blijven rijden :driver:
in antwoord op: 993 combineren met andere hobbyKilometerstand lijktmij zeker niet extreem hoog, zeker als je zoals je schrijft door de historiek ook zeker bent dat het de juiste stand is.
Gewoon blijven rijden :driver:
in antwoord op: 993 combineren met andere hobbyKilometerstand lijktmij zeker niet extreem hoog, zeker als je zoals je schrijft door de historiek ook zeker bent dat het de juiste stand is.
Gewoon blijven rijden :driver:
in antwoord op: 993 combineren met andere hobbyNice inderdaad, maar ‘t blijft een viercilinder… :bounce:
Zullen er maar aan beginnen wennen zeker…
in antwoord op: 981 faceliftNice inderdaad, maar ‘t blijft een viercilinder… :bounce:
Zullen er maar aan beginnen wennen zeker…
in antwoord op: 981 faceliftBladerunner, merci voor de info, ga zeker eens contact opnemen met deze mensen!
in antwoord op: 911 S vipergruen projectBladerunner, merci voor de info, ga zeker eens contact opnemen met deze mensen!
in antwoord op: 911 S vipergruen project