Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Heb onlangs een 964 S4 gekocht van 1990. ga hem helemaal overlopen heeft wat TLC nodig. Ga waarschijnlijk mijn 2.7S targa van 1977 op de markt zetten.

        ik heb het mijne er met een 20 t pers zo afgekregen en het nieuwe er terug op ook natuurlijk. Met een slijptol vind ik toch wel gevaarlijk voor beschadiging aan de as zelf. Maar ok het is je gelukt…

          Het is nodig Wim. Jullie kennen de wagen, het koetswerk is door jullie perfect gedaan. Het warmlopen is er nog steeds en hij rookt nu toch wel erg bij start maar ook warm.Het is tijd…zal proberen de nodige foto’s te plaatsen

            Het is nodig Wim. Jullie kennen de wagen, het koetswerk is door jullie perfect gedaan. Het warmlopen is er nog steeds en hij rookt nu toch wel erg bij start maar ook warm.Het is tijd…zal proberen de nodige foto’s te plaatsen

              Inmiddels besloten van de motor te reviseren. Heb hem er al onderuit en ga zelf een beugel maken om de motor aan op te hangen die in mijn universele motorsteun past.

                Inmiddels besloten van de motor te reviseren. Heb hem er al onderuit en ga zelf een beugel maken om de motor aan op te hangen die in mijn universele motorsteun past.

                  Als je de prijzen hoog vindt in Antwerpen, dan moet je idd eens in Essen zien… vorig jaar was na de eerste halve dag het gros van de Porsches al versierd met een sold bordje, en voor waanzinnige prijzen. We zijn er maar goed mee

                    Doe ik Wim

                      Heb idd ook op het Nederlandse forum het probleem uitgelegd, een bevestiging dat de P-wereld een hechte gemeenschap vormt en mekaar helpt met raad en daad. Dat vind ik nou zo fantastisch aan deze forums. Ben zelf ook nog lid van een andere club die gelijkaardig mekaar, internationaal dan, probeert te helpen om de wagens in topconditie te houden…Klik.
                      Ik onthoud dat de temperaturen niet zo dramatisch hoog zijn, ik toch wel een externe oliekoeler kan gebruiken en zeker de thermostaat moet nakijken. Wat rijker zetten is het eerste wat ik ga doen.
                      Bedankt voor de tips en de interesse
                      Paul

                        Wim, hij geeft 230 tot 240°F aan dat is 110 tot115°C bij belasting van rond de 3000 rpm Ik heb de indruk dat dat vorig jaar niet zo hoog was. de wijzer kwam dan horizontaal te staan iets boven 210°F en nu staat ie hoger dan horizontaal…
                        En dan weet ik niet als ik op de autostrade 4500 rpm doe wat dat gaat geven.
                        BTW ik heb geen oliekoeler vooraan.

                          Dat interesseert me ook wel. Iemand een foto?

                            Die goudkleurige zijn dat FSD’s klik ?

                              Ik ga in september naar Goodwood met de oldtimerclub. Je moet daar toch eens ne keer zijn geweest qua sfeer, heel speciaal, heel veel mensen kleden zich speciaal volgens de tijdsgeest van toen.
                              Juni is idd festival of speed. Veel plezier alvast.

                                Jongens, jullie hebben een mooie dag gehad, ik zag jullie voorbij rijden bij mijn grootouders in de Rode Dreef. Ik was degene die jullie toewuifde bij m’n Targa… :up:
                                Grts

                                pablo_o2

                                  je hebt een pbtje

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)