
Aangemaakte reacties
-
(oeps) effe niet gezien.
Wat de laatste Targa modellen betreft zou ik daarvoor niet opteren.
Wegen aanzienlijk meer en bij geopend dak krijg je nog eens een negatieve invloed op de gewichtsverdeling.In antwoord op: 991 Targa windturbulentie?Heb zelf een Targa (3,2) en rijd daar bijna uitsluitend “open” mee.
Niettegenstaande de “nood”zitjes achteraan is een 911 een 2-zitter.
Wat voor de ene aanvaardbare turbulentie is, is het misschien niet voor de andere.
Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee (bij hoge snelheden kan je de zijruiten omhoog doen en dat scheelt ook reeds heel wat.)
Tot slot ga je ook voor het design, waar ik de Targa het mooiste vind en ook dat is uiteraard subjectief.In antwoord op: 991 Targa windturbulentie?Autobedrijf WOLFS (Nederland) http://www.autobedrijfwolfs.nl is gespecialiseerd in transaxels en heeft goede reputatie.
In antwoord op: 944 (s2) gezochtWelkom. Zeer leuke wagen. Suc6 ermee! :applaus:
In antwoord op: NieuwkomerDit is helemaal nog geen uitgemaakte zaak. Er lopen momenteel verschillende rechtszaken en niet alleen in België. Even afwachten alvorens de conclusie te trekken.
In antwoord op: The Gallery < > Aaldering BrummenWelkom ! Het Porsche gevoel is meer dan het visuele, geniet ervan.
Attachments:In antwoord op: Eindelijk …Vorig jaar daar ook al een 356 gestolen!
In antwoord op: GESTOLEN: Porsche 911 930 turbozoals hierboven reeds gezegd beter een goede 915 dan een minder goede G50.
(en bijgevolg ook beter een goede G50 dan een minder goede 915).
ik volg Wim’s beredenering wel 100%In antwoord op: Gezocht: Porsche 911 TargaG50 of 915 versnellingsbak ?
Een G50 wordt vaak als pluspunt “aangeprezen” en zou daardoor een (prijs)voordeel moeten opleveren.
Maar is hij dan ook beter ? Ik denk het niet.
De 915 is wat Spartaanser en in de file kweek je wel wat kuitspieren.
Ook moet je wat “fingerspitzengefühl” hebben bij het schakelen in de lage versnellingen (bv van 3 naar 2), wat je trouwens snel onder controle hebt. Bij de 915 bak zou de gewichtsverdeling ook gunstiger zijn.
Hoe dan ook kwalitatief moet de 915 bak, die 100% door Porsche werd ontwikkeld, niet onderdoen voor de G50 bak van een toeleverancier (Borg & Wagner)In antwoord op: Gezocht: Porsche 911 TargaZiet er prachtig uit. Voor een Targa hoef je niet te wachten tot de lente.
(maar als je reeds de indrukt wekt dat je hem eigenlijk niet kwijt wil …)In antwoord op: Gezocht: Porsche 911 Targa@wolf. De (vraag)prijs van €49.000,- (plus motorrevisie van € 10.000,-) maakt deze aanbieding toch ook geen echt koopje. Niet ALLE kilometerstanden van 150.000 km. – 200.000 km. zijn “bewerkt”. Het verschil tussen 150.000 km. en 250.000 km. is wel te zien aan de algemene toestand/slijtage van de wagen. De 3.2 motor is inderdaad de beste keuze maar waarom zou je je beperken tot de G50 bak, een 915 bak doet het ook goed en zo wordt jouw “visvijver” wat groter.
In antwoord op: Gezocht: Porsche 911 TargaKlopt helemaal Wim. Tussen de tien en de twaalfduizend wel te vinden. (in Duitsland)
In antwoord op: Zoek motor Type 4Blijkt toch niet zo simpel om een Typ4 (1,8 of 2,0) met Porsche koeling te vinden, tenzij je een onbeperkt budget hebt. Inmiddels heb ik zowat gans internet afgedweild (België, Nederland, Duitsland) Ga nu ook nog even kijken of er wat in Engeland te rapen valt.
In antwoord op: Zoek motor Type 4Finalisten Miss Coast Belgium mochten een dagje genieten van de Porsche ervaring. (22/7/2017)
In antwoord op: knappe vrouwen en porsches deel 2(Bijna) even leuk en VEEL minder duur zijn de gepersonaliseerde nummerplaathouders.
Attachments:In antwoord op: Leuke nummerplaten op Porsches