Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
        • Alles wat je nodig hebt :D
          http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm

            € 600 à 700 voor ruilstuurhuis
            € 300 voor de heen en terug drukleiding

              Vanaf SC’s hebben de spring plates achteraan inderdaad hoogteregeling.
              Tot dan was de hoogte regeling via verstelling van de torsiestaven.

              Een foto zegt veel

                Camber en toe worden inderdaad met de achterste gaten ingesteld.
                De voorste regeling uit je foto is een hoogte regeling die je standaard niet hebt en moet
                gedaan worden door de springplate te herpositioneren op de torsiestaaf of de torsiestaaf
                tov. het chassis of een combinatie van beide.

                  Hier kan je alvast een workshopmanuals downloaden voor je wagen.
                  Het bevat voldoende informatie mbt. uitlijning en de verstelmogelijkheden
                  http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm

                  Verder is uitwegen niet zo bekend en wordt niet altijd, eerder zelden, toegepast.
                  Zoals hierboven beschreven wordt via het uitwegen nagegaan of de druk op de wielen
                  tussen links en rechts gelijk is. Een aanpassing van deze druk wordt gerealiseerd door de
                  rijhoogte van de wagen diagonaal (lv/ra of rv/la) aan te passen.
                  Eerder toegpast in de racerij, is uitwegen een goed begin voor klassieke 911’jes met torsievering,
                  daar hierdoor indirect de staat van de torsiestaven wordt gecontroleerd en een hoogteverstelling door middel
                  van de voorspanning op deze staven wordt bekomen.
                  Uitwegen is specialisten werk en wordt niet altijd bij een OPC toegepast.
                  Laat maar gerust iets weten als je niet verder kan, uitweegmateriaal is binnenkort bij ons beschikbaar.

                    Motul 300V 5W-40 is zeker aan te raden.

                      Muffler by-pass plaatsen. Deze elimineert de demper na de turbo volledig.
                      Anders wordt het opnieuw een demper met andere eigenschappen, dan ga je beter
                      op zoek naar bestaande wagens, waar je je oor eerst te luister legt :D
                      Heb je een onderdeel / type nummer van de FVD uitlaat? Foto?

                        Roosters voor de voorbumper zijn via ons beschikbaar.
                        Hierdoor geen bladeren meer, alsook die kleine rubberen balletjes van op het circuit.
                        Indien interesse, drop a mail!

                          Met weinig ervaring, ga je best in de fun reeks.
                          Je moet op voorhand inschrijven.

                            Klopt inderdaad. :cry:

                              Ben je zeker van een halve dag cursus en een halve dag vrij rijden?
                              Staat zo niet op de website vermeld.
                              Heb je gevraagd wat de verhouding is wagens / instructeur?
                              En prijs voor Francorchamps ligt hoger.

                                Iedereen welkom in onze F1 box!
                                We zijn de volle 3 dagen aanwezig.

                                  Interesse is er steeds, doch het probleem is het aantal wagens en beschikbaarhied volgens datum.
                                  Zoals hier Topic
                                  Als de plannen concreter worden, laat het maar weten. Wij hebben steeds klanten die willen participeren.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)