Aangemaakte reacties
-
Het blijven leuke reactie allemaal :happydance:
Uiteraard wil niemand dit op zijn verkoop overeenkomst zetten, maar vind ik geen probleem.
Ik wist op voorhand dat het voor Porsche niet van de poes ging zijn, mocht het niet zo een leuke wagen zijn mocht Porsche hem in zijn :ass: steken!!
Maar niet op lichte vracht krijgen is geen optie !! Als Peman iets in zijn kop heeft ….. dan zien we nog wel verder.
In alle geval zal ik binnen aanzienlijke tijd met een camionetteke met 500 pk rijden zonder me nog meer blauw te moeten betalen aan vadertje staat :coolness:in antwoord op: nieuw lid met een vraag.Helemaal geweldig, had ik dat geweten was mijn bus ook vlug omgebouwd geweest !!!
in antwoord op: nieuw lid met een vraag.Je zult zeker merken dat ik hier een nieuweling ben, denk wel dat ik de volgende vraag dan mag stellen :)
Jij bent moderator zeg je, wat houd dit precies in, moet je het forum draaiende houden??
Sorry als dit een domme vraag is :|in antwoord op: nieuw lid met een vraag.Helemaal geweldig, had ik dat geweten was mijn bus ook vlug omgebouwd geweest !!!
in antwoord op: nieuw lid met een vraag.tja Wim, de ombouw kost inderdaad enkele duizenden het enige verschil is dat je die 1 maal betaald. Oké B.i.v moet ik ook maar 1 maal betalen alleen zou me dat meer dan 7000€ kosten en een jaarlijkse rijtaks van meer dan 2000€ dan spreek ik nog niet van het v.a.a. . als jij dan nog vind dat het geen goede keuze is zulke wagen ombouwen (waardoor deze alleen maar meerwaarde krijgt) dan denk ik dat jij iemand bent die het geld maar uit de zak hoeft te rapen, of het een ander niet gunt om op deze manier met zulke wagens te rijden, toch?
Tenslotte was de vraag die ik hier oorspronkelijk stelde bedoeld om eventuele extra info te verkrijgen, en niet om te moeten horen of het al dan niet gerechtvaardigd is met een cayenne met 500 pk te willen rond rijden op een zo gunstig mogelijke manier!
Voor mij is dit een bedrijfswagen die als werkpaard moet dienen, als je dan ook nog eens een Porsche liefhebber bent voel ik me genoodzaakt het nuttige aan het aangename te koppelen.in antwoord op: nieuw lid met een vraag.Onze cayenne mag 3.5 ton trekken
in antwoord op: Trekvermogen CayenneWaarom zou deze wagen niet geschikt zijn om als licht vracht door het leven te gaan? Het is tenslotte toch een werkpaard….
En wat de belasting betreft, waarom duizende euros vergooien als het met minder ook kan ?in antwoord op: nieuw lid met een vraag.Dag allemaal
Alvast bedankt voor jullie toch wel leuke reacties !
Ik zie niet in hoe je belasting zou ontduiken door met een lichte vracht te rijden….Uiteraard wist ik van tevoren dat dit met een Porsche niet zo evident is als met vergelijkbare andere merkwagens, ik weet dat het een lang verhaal zal worden dat uiteindelijk zal slagen.
Daarom dat ik hier de vraag heb gesteld of er iemand nuttige tips zou hebben,
Sorry cabrio Wim, dat ik moet zeggen dat ik met jouw advies geen stap verder kom maar toch bedankt om me welkom te heten.Ik heb al verschillende stappen gezet, van zodra ik concreter nieuws heb zal ik het hier dan ook graag posten.
in antwoord op: nieuw lid met een vraag.